Koszt za sprzedaż (CPS)
Koszt za sprzedaż (CPS) to metoda płatności oparta na efektach w marketingu afiliacyjnym, w której reklamodawcy płacą partnerom prowizję za każdą wygenerowaną s...

Czym jest CPS, jak korzystać z niego w Post Affiliate Pro i jakie korzyści przynosi Twojej firmie – wszystko to znajdziesz w tym artykule.
Dostępne w:
Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
Cost per sale (CPS), znany również jako pay-per-sale (PPS), to jeden z modeli płatności stosowanych przy promowaniu produktów, w którym partnerzy otrzymują wynagrodzenie za każdą sprzedaż lub pożądaną akcję wykonaną przez klienta. Każda sprzedaż jest śledzona w trakcie kampanii i służy na końcu do wyliczenia kosztów reklamy. Koszt ten jest zwykle obliczany przez podzielenie całkowitego kosztu kampanii przez liczbę sprzedaży.
CPS to jeden z najczęściej śledzonych modeli reklamowych wykorzystywanych przez sklepy internetowe sprzedające produkty cyfrowe lub fizyczne. W Post Affiliate Pro sprzedawcy mogą dostosować metody śledzenia zgodnie ze swoimi preferencjami. Praca z modelem CPS jest prosta. Zazwyczaj zaczynasz od skonfigurowania kampanii i materiałów promocyjnych oraz integracji swojej strony z kodem śledzącym kliknięcia oraz kodem śledzącym sprzedaż . Kody śledzące kliknięcia są niezbędne do śledzenia poleceń partnerów, a aby monitorować sprzedaż, należy zintegrować te kody z Twoją stroną docelową. Właśnie te kody śledzące generują prowizje dla poleconego partnera, gdy nastąpi sprzedaż.
Model reklamowy CPS jest szeroko stosowany ze względu na łatwą personalizację oraz liczne korzyści, jakie może przynieść firmom online. Przyjrzyjmy się niektórym z nich.
Cost per sale (CPS) to model reklamowy, w którym partnerzy otrzymują prowizję za każdą dokonaną sprzedaż. W przypadku cost per installation (CPI) partnerzy otrzymują prowizję tylko wtedy, gdy nastąpiła udana instalacja (na przykład instalacja aplikacji mobilnej).
Oba terminy odnoszą się do modeli reklamowych stosowanych głównie w marketingu cyfrowym. CPS oznacza koszt za sprzedaż (cost per sale), czyli partnerzy są wynagradzani tylko wtedy, gdy nastąpi skuteczna sprzedaż. CPL to koszt za lead (cost per lead), gdzie reklamodawca płaci prowizję partnerowi tylko wtedy, gdy nastąpi subskrypcja/kwalifikowana rejestracja (np. do newslettera).
Dowiedz się, jak Post Affiliate Pro może wesprzeć Twój biznes i zwiększyć sukcesy w marketingu afiliacyjnym.
Koszt za sprzedaż (CPS) to metoda płatności oparta na efektach w marketingu afiliacyjnym, w której reklamodawcy płacą partnerom prowizję za każdą wygenerowaną s...
Pay per sale (PPS) to model marketingu afiliacyjnego oparty na wynikach, w którym reklamodawcy wynagradzają partnerów za każdą sprzedaż wygenerowaną dzięki ich ...
Czy możesz korzystać z modelu reklamowego CPC w Post Affiliate Pro? Przeczytaj, jak dokładnie z niego korzystać i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie....