Funkcja CPS

Funkcja CPS

CPS AffiliateMarketing Commissions DigitalMarketing

CPS

Dostępne w:

Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network

CPS Funkcja

Czym jest CPS?

Cost per sale (CPS), znany również jako pay-per-sale (PPS), to jeden z modeli płatności stosowanych przy promowaniu produktów, w którym partnerzy otrzymują wynagrodzenie za każdą sprzedaż lub pożądaną akcję wykonaną przez klienta. Każda sprzedaż jest śledzona w trakcie kampanii i służy na końcu do wyliczenia kosztów reklamy. Koszt ten jest zwykle obliczany przez podzielenie całkowitego kosztu kampanii przez liczbę sprzedaży.

CPS w Post Affiliate Pro

CPS to jeden z najczęściej śledzonych modeli reklamowych wykorzystywanych przez sklepy internetowe sprzedające produkty cyfrowe lub fizyczne. W Post Affiliate Pro sprzedawcy mogą dostosować metody śledzenia zgodnie ze swoimi preferencjami. Praca z modelem CPS jest prosta. Zazwyczaj zaczynasz od skonfigurowania kampanii i materiałów promocyjnych oraz integracji swojej strony z kodem śledzącym kliknięcia oraz kodem śledzącym sprzedaż . Kody śledzące kliknięcia są niezbędne do śledzenia poleceń partnerów, a aby monitorować sprzedaż, należy zintegrować te kody z Twoją stroną docelową. Właśnie te kody śledzące generują prowizje dla poleconego partnera, gdy nastąpi sprzedaż.

Korzyści z używania CPS

Model reklamowy CPS jest szeroko stosowany ze względu na łatwą personalizację oraz liczne korzyści, jakie może przynieść firmom online. Przyjrzyjmy się niektórym z nich.

Model reklamowy CPS:

  • Minimalizuje koszty marketingowe i reklamowe
  • Zwiększa ruch i pozyskiwanie nowych klientów
  • Stanowi strategię niskiego ryzyka na pozyskanie nowych klientów
  • W modelu CPS prowizja wypłacana jest tylko wtedy, gdy nastąpi sprzedaż, co pozwala wydawcom łatwo śledzić wydatki
  • Zapewnia szerszy zasięg kampanii, ponieważ poprzez sieć afiliacyjną można dotrzeć do setek tysięcy potencjalnych klientów
  • CPS umożliwia blokowanie adresów IP oraz kliknięć o podejrzanym zachowaniu, zapewniając solidną ochronę przed oszustwami

Najczęściej zadawane pytania

Jaka jest różnica między CPS a CPI?

Cost per sale (CPS) to model reklamowy, w którym partnerzy otrzymują prowizję za każdą dokonaną sprzedaż. W przypadku cost per installation (CPI) partnerzy otrzymują prowizję tylko wtedy, gdy nastąpiła udana instalacja (na przykład instalacja aplikacji mobilnej).

Czym są CPL i CPS?

Oba terminy odnoszą się do modeli reklamowych stosowanych głównie w marketingu cyfrowym. CPS oznacza koszt za sprzedaż (cost per sale), czyli partnerzy są wynagradzani tylko wtedy, gdy nastąpi skuteczna sprzedaż. CPL to koszt za lead (cost per lead), gdzie reklamodawca płaci prowizję partnerowi tylko wtedy, gdy nastąpi subskrypcja/kwalifikowana rejestracja (np. do newslettera).

Umów indywidualną rozmowę

Dowiedz się, jak Post Affiliate Pro może wesprzeć Twój biznes i zwiększyć sukcesy w marketingu afiliacyjnym.

Dowiedz się więcej

Koszt za sprzedaż (CPS)

Koszt za sprzedaż (CPS)

Koszt za sprzedaż (CPS) to metoda płatności oparta na efektach w marketingu afiliacyjnym, w której reklamodawcy płacą partnerom prowizję za każdą wygenerowaną s...

5 min czytania
AffiliateMarketing CPS +3
Pay Per Sale (PPS)

Pay Per Sale (PPS)

Pay per sale (PPS) to model marketingu afiliacyjnego oparty na wynikach, w którym reklamodawcy wynagradzają partnerów za każdą sprzedaż wygenerowaną dzięki ich ...

4 min czytania
AffiliateMarketing PPS +3
Funkcja CPC
Funkcja CPC

Funkcja CPC

Czy możesz korzystać z modelu reklamowego CPC w Post Affiliate Pro? Przeczytaj, jak dokładnie z niego korzystać i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie....

2 min czytania
CPC AffiliateMarketing +3

Będziesz w dobrych rękach!

Dołącz do naszej społeczności zadowolonych klientów i zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki PostAffiliatePro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface