
Funkcja prowizji za akcję
Zdefiniuj akcje, które określają, kiedy prowizje będą wypłacane, takie jak „za akcję”, „za kliknięcie” i różne inne scenariusze „za”.

Co motywuje afiliantów i jakie są najlepsze strategie marketingowe, aby ich zachęcić? Dowiedz się, jak najlepiej wynagradzać swoich partnerów z Post Affiliate Pro.
Dostępne w: Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
Bez prowizji marketing afiliacyjny byłby marketingiem wielopoziomowym. Prowizje afiliacyjne motywują partnerów, których działania wpływają na sprzedaż, konwersje i leady. Post Affiliate Pro to światowej klasy oprogramowanie do zarządzania partnerami afiliacyjnymi, które oferuje każdą możliwą opcję nie tylko nagradzania partnerów, ale również motywowania ich poprzez strategie marketingowe. Post Affiliate Pro wyróżnia się na tle innych rozwiązań pod tym względem. Poniżej znajdują się metody, dzięki którym możesz wynagradzać swoich partnerów.
Dzięki prowizjom za działania możesz definiować akcje, które decydują o wypłacie prowizji, np. za rejestrację, za zapisanie się lub inne scenariusze.
Większość oprogramowania afiliacyjnego pozwala śledzić tylko sprzedaż lub leady. Korzystając z Post Affiliate Pro, możesz śledzić każde działanie podjęte przez Twoich partnerów i odpowiednio ich wynagradzać.
To stawki prowizji napędzają partnerów, dlatego utrzymanie ich zaangażowania leży po stronie sprzedawcy. Przyciągniesz partnerów, ustanawiając regulamin stawek prowizji oraz zachęcając ich do tworzenia kreatywnych strategii promocyjnych. Partnerzy zrobią wszystko, co w ich mocy, aby przekonać odwiedzających do wykonania działań, które pozwolą im zarobić prowizje.
Korzystając z funkcji grup prowizyjnych , możesz ustawić różne prowizje dla każdego partnera w ramach tej samej kampanii. Partnerów można dzielić na grupy dzięki tej funkcji. Przykładowo, prowizje dla partnerów VIP będą wyższe niż dla pozostałych. W Post Affiliate Pro nie ma ograniczeń co do liczby partnerów przypisanych do każdej kampanii.
Prowizje dożywotnie to wtyczka, która rozszerza możliwości Post Affiliate Pro o wsparcie prowizji długoterminowych do określonej daty zakończenia. Gdy rozpoznany klient dokona zakupu, system zidentyfikuje afilianta, który go polecił, i wygeneruje dla niego prowizję — nawet jeśli klient nie kliknął ponownie w link afiliacyjny /baner lub użył innego urządzenia.
Najlepsi partnerzy najchętniej wybierają prowizje dożywotnie, ponieważ daje to długofalowe korzyści. Kluczem do sukcesu w marketingu afiliacyjnym jest budowanie lejków sprzedażowych, które zamieniają zimny ruch w dochód. Profesjonalni partnerzy to rozumieją i są gotowi inwestować w rozwój swojego źródła przychodu.
Dzięki Post Affiliate Pro możesz zdefiniować do 100 poziomów prowizji w swoim programie marketingu wielopoziomowego. Na przykład, jeśli partner poleci nową sprzedaż, rodzic otrzymuje taki sam procent całkowitej kwoty, jak partner , który polecił sprzedaż (jeśli produkt kosztuje 100 €, a stawki prowizji to 10% dla 1. i 2. poziomu, zarówno rodzic, jak i partner otrzymają po 10 €). Możesz również dowolnie zmieniać te wartości.
Marketing afiliacyjny ułatwia wprowadzenie produktów na rynek, a partnerzy mogą zarabiać pasywnie, uczestnicząc w kampaniach.
Wprowadzając nagrody za wyniki, możesz ustawić różne warunki, np. osiągnięcie przez partnera określonej liczby sprzedaży, i wywołać akcję (np. przyznanie bonusowej prowizji) po ich spełnieniu. Nagrody za wyniki mogą być również powtarzane cyklicznie (co tydzień, miesiąc, kwartał itp.).
Najlepszych partnerów możesz zidentyfikować dzięki funkcjom analitycznym Post Affiliate Pro, takim jak raport najlepszych partnerów .
Możesz wynagradzać swoich partnerów za płatności cykliczne, takie jak opłaty za hosting czy członkostwo, przyznając im prowizje cykliczne. Prowizje cykliczne są rozpoznawane po tym samym ID zamówienia.
Dzięki tej funkcji Post Affiliate Pro może automatycznie generować prowizje cykliczne dla Twoich partnerów w określonym okresie (dziennie, tygodniowo, miesięcznie itp.) lub aż do momentu, gdy zdecydujesz się je zatrzymać — nawet jeśli Twój operator płatności nie obsługuje powiadomień zwrotnych. Prowizje cykliczne mogą być również generowane nieregularnie (np. po 47 dniach). Dotyczy to tylko sytuacji, gdy dotarło potwierdzenie płatności.
Split Commission pozwala nagrodzić wszystkich partnerów, którzy przyczynili się do pozyskania konkretnej sprzedaży. Post Affiliate Pro był pierwszym rozwiązaniem, które wdrożyło tę funkcję.
Gdy partnerzy otrzymują prowizje za każdą poleconą sprzedaż, są bardziej zmotywowani do regularnej promocji i większego zaangażowania, co w dłuższej perspektywie prowadzi do wyższych zarobków.
Prowizja za sprzedaż, znana również jako cost per sale , to jeden z najlepszych modeli reklamowych do promowania produktów.
Sprzedaż zwykle jest przypisywana partnerowi dopiero po jej faktycznym dokonaniu. Koszty reklamy są kalkulowane po uwzględnieniu wszystkich sprzedaży.
Korzystanie z CPS w Post Affiliate Pro jest proste. Wystarczy zintegrować stronę internetową z kodem śledzącym kliknięcia, który umożliwia monitorowanie sprzedaży od pierwszego kliknięcia aż do finalizacji zakupu. Dzięki tym kodom można śledzić źródło konwersji, np. z reklam w mediach społecznościowych lub konkretnych linków polecających. Dzięki temu możesz wypłacać prowizje partnerom , którzy je wygenerowali.
Model CPS oferuje szereg korzyści, w tym obniżenie kosztów reklamy, poszerzenie zasięgu oraz zwiększenie rozpoznawalności marki.
CPC, czyli pay-per-click (PPC) , to forma reklamy, w której partnerzy otrzymują wynagrodzenie za każde kliknięcie w baner/reklamę sprzedawcy.
Aby korzystać z tego typu prowizji w Post Affiliate Pro, należy zintegrować kody śledzenia kliknięć na swoich stronach docelowych, by kliknięcia mogły być prawidłowo monitorowane. Jeśli ustawiono prowizję „za kliknięcie”, prowizja jest generowana zarówno za unikalne, jak i powtarzające się kliknięcia. Jeżeli chcesz wypłacać prowizje tylko za unikalne kliknięcia, możesz to zmienić w ustawieniach kampanii.
Największą zaletą tego modelu reklamowego jest jego opłacalność, elastyczność oraz możliwość dotarcia do nowych odbiorców na różnych platformach.
Prowizja to wynagrodzenie, które partnerzy otrzymują za promowanie produktu lub usługi. Partnerzy otrzymują prowizje tylko po tym, jak klienci wykonają określone działania (zakupy, leady, kliknięcia itp.).
Prowizje dla więcej niż jednego drzewa afiliacyjnego mogą być definiowane niezależnie przy użyciu metod płatności prowizji wielopoziomowej.
Przekonaj się, jak różnorodne struktury prowizji i zaawansowane funkcje mogą zwiększyć efekty Twojego marketingu afiliacyjnego. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś!
Zdefiniuj akcje, które określają, kiedy prowizje będą wypłacane, takie jak „za akcję”, „za kliknięcie” i różne inne scenariusze „za”.
Zdefiniuj nieograniczoną liczbę grup w każdej kampanii i skutecznie oddzielaj swoich partnerów afiliacyjnych (np. według wyników) dzięki funkcji Grup Prowizyjny...
Oprogramowanie afiliacyjne pomaga monitorować każde wyświetlenie, kliknięcie lub efekt różnych banerów i linków. Wypróbuj Post Affiliate Pro i poznaj jego możli...




