Weryfikacja dwuetapowa (znana również jako uwierzytelnianie dwuskładnikowe) wymaga od użytkowników potwierdzenia swojej tożsamości za pomocą dwóch różnych metod lub poświadczeń, zanim uzyskają dostęp do swoich danych. Może to być realizowane na kilka sposobów:
Za pomocą kodu PIN lub odpowiedzi na pytanie
Za pomocą kodu weryfikacyjnego dostarczonego przez SMS lub aplikację uwierzytelniającą
Za pomocą biometrii, np. odcisku palca lub rozpoznawania twarzy
Używanie tylko pojedynczej weryfikacji, która wymaga adresu e-mail i odpowiadającego mu hasła, jest bardzo niebezpieczne, ponieważ kradzież adresu e-mail w dzisiejszych czasach jest niezwykle łatwa. Weryfikacja dwuetapowa dodaje dodatkową warstwę ochrony do Twojego konta Post Affiliate Pro.
Włącz weryfikację dwuetapową, aby chronić swoje konto Post Affiliate Pro
z poziomu sekcji „Edytuj profil” w panelu sprzedawcy.
Weryfikacja dwuetapowa w Post Affiliate Pro
Po włączeniu weryfikacji dwuetapowej, aby zalogować się na konto, będziesz musiał użyć swoich danych logowania (nazwy użytkownika i hasła) oraz sześciocyfrowego kodu generowanego przez aplikację Google Authenticator na telefonie. Oto jak krok po kroku działa to w Post Affiliate Pro
:
Użytkownik loguje się do swojego konta Post Affiliate Pro.
Po weryfikacji hasła kwalifikuje się do drugiego etapu procesu uwierzytelniania.
Po zeskanowaniu kodu QR Google Authenticator wysyła sześciocyfrowy kod na telefon użytkownika.
Wprowadzając unikalny kod, użytkownik potwierdza swoją tożsamość i uzyskuje dostęp do konta.
Aplikacja Google Authenticator
Jednym z najpopularniejszych narzędzi uwierzytelniających jest Google Authenticator na telefony komórkowe. Ta aplikacja zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo poprzez dwuetapową weryfikację z wykorzystaniem algorytmów TOTP (jednorazowe hasło oparte na czasie) i HOTP (jednorazowe hasło oparte na HMAC).
Aplikacja jest bardzo prosta w obsłudze – za każdym razem, gdy chcesz się zalogować, poprosi o sześciocyfrowy kod generowany w czasie rzeczywistym. Nowy kod generowany jest co 30 sekund.
Zalety weryfikacji dwuetapowej
Weryfikacja dwuetapowa odgrywa kluczową rolę w ochronie Twoich danych przed potencjalnymi atakami hakerów. Same hasła nie wystarczają, dlatego dodanie dodatkowej przeszkody dla hakerów jest jedynym sposobem na zabezpieczenie poufnych informacji. Ale to nie wszystko, co oferuje weryfikacja dwuetapowa.
Oto niektóre korzyści, które zyskasz, włączając weryfikację dwuetapową na swoim koncie Post Affiliate
Pro:
Upraszcza proces logowania. Łączy uwierzytelnianie 2FA z wygodą aplikacji mobilnej, co pozwala szybko i łatwo się zalogować, zachowując wysoki poziom bezpieczeństwa. Klienci są chronieni przed oszustwami i próbami włamań dzięki unikalnym, czasowo ograniczonym kodom wysyłanym na telefony komórkowe.
Zapobiega zmęczeniu hasłami. Przy liczbie haseł, które obecnie trzeba zapamiętać, używanie tych samych na wielu kontach jest niebezpieczne. Weryfikacja dwuetapowa dodaje kolejną warstwę ochrony, nawet jeśli hasło jest proste.
Zgodność z HIPAA i RODO. Ochrona praw klientów i minimalizowanie ryzyka wycieku poufnych danych to priorytet dla wszystkich podmiotów z branży zdrowotnej, finansowej i administracji. Dlatego wprowadzono rygorystyczne wytyczne dla firm. Weryfikacja dwuetapowa pomaga spełnić te wymogi zgodności.
Ułatwia bezpieczne transakcje mobilne. W czasach, gdy coraz więcej transakcji odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych, jest to szczególnie ważne. Aplikacje umożliwiające dokonywanie zakupów wymagają dodatkowych zabezpieczeń przed oszustwami.
Ogranicza oszustwa i kradzież tożsamości. Wymóg zastosowania więcej niż dwóch metod weryfikacji tożsamości utrudnia hakerom dostęp do poufnych danych. Kradzież tożsamości i oszustwa stają się znacznie trudniejsze dzięki dodatkowym zabezpieczeniom.
Zwiększa zaufanie klientów. Świadomość, że Twoje dane są bezpieczne i nie zostaną nadużyte, sprawia, że nawet bardziej złożony proces weryfikacyjny jest wart uwagi. Klienci doceniają i ufają firmom, które poważnie traktują ochronę informacji.
Dlaczego weryfikacja dwuetapowa jest konieczna
Jeśli Twoje hasło zostanie skradzione, ta dodatkowa warstwa zabezpieczeń uniemożliwi hakerom włamanie się na konto Post Affiliate Pro i uzyskanie dostępu do Twoich poufnych danych.
Każda próba zalogowania się na konto musi być potwierdzona sześciocyfrowym kodem z aplikacji Google Authenticator. Jeśli unikalny kod nie zostanie wprowadzony, hakerzy nie przejdą procesu weryfikacji i nie będą mogli się zalogować.
To opcjonalna, ale zalecana funkcja. Dodatkowa warstwa zabezpieczeń może zablokować ataki automatyczne na Twoje konto Post Affiliate Pro, chroniąc Twoje dane.
Najczęściej zadawane pytania
Jak włączyć weryfikację dwuetapową w Post Affiliate Pro?
Weryfikację dwuetapową można włączyć w Post Affiliate Pro w sekcji Edytuj profil w panelu sprzedawcy. Wystarczy zaznaczyć opcję Używaj uwierzytelniania dwuskładnikowego, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w tym artykule.
Czy można ustawić weryfikację dwuetapową dla sprzedawców i partnerów?
Weryfikację dwuetapową można ustawić zarówno dla sprzedawców, jak i partnerów. W obu przypadkach proces jest taki sam i przebiega przez sekcję Edytuj profil w Twoim koncie Post Affiliate Pro, jak opisano powyżej.
Zwiększ swoje bezpieczeństwo dzięki weryfikacji dwuetapowej
Chroń swoje konto Post Affiliate Pro i poufne dane za pomocą weryfikacji dwuetapowej. Włącz ją łatwo, aby transakcje były bezpieczniejsze i zyskać spokój ducha.
Weryfikacja dwuetapowa dla sprzedawców i afiliantów: Kompletny przewodnik po konfiguracji
Dowiedz się, jak włączyć weryfikację dwuetapową (2FA) zarówno dla sprzedawców, jak i afiliantów w Post Affiliate Pro. Zabezpiecz swoje konto za pomocą aplikacji...
Jak włączyć weryfikację dwuetapową w Post Affiliate Pro – Kompletny przewodnik konfiguracji
Dowiedz się, jak włączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w panelu sprzedawcy Post Affiliate Pro. Przewodnik krok po kroku obejmujący aplikacje TOTP oraz m...
Dlaczego podwójna zgoda (Double Opt-In) jest ważna w email marketingu?
Dowiedz się, dlaczego podwójna zgoda jest kluczowa dla zgodności prawnej, zaangażowania odbiorców i reputacji nadawcy w email marketingu. Poznaj wymagania RODO,...
9 min czytania
Będziesz w dobrych rękach!
Dołącz do naszej społeczności zadowolonych klientów i zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki PostAffiliatePro.