Weryfikacja dwuetapowa

Weryfikacja dwuetapowa

Security 2FA Authentication FraudProtection

Ta funkcja jest dostępna w:

Czym jest weryfikacja dwuetapowa?

Weryfikacja dwuetapowa (znana również jako uwierzytelnianie dwuskładnikowe) wymaga od użytkowników potwierdzenia swojej tożsamości za pomocą dwóch różnych metod lub poświadczeń, zanim uzyskają dostęp do swoich danych. Może to być realizowane na kilka sposobów:

  • Za pomocą kodu PIN lub odpowiedzi na pytanie
  • Za pomocą kodu weryfikacyjnego dostarczonego przez SMS lub aplikację uwierzytelniającą
  • Za pomocą biometrii, np. odcisku palca lub rozpoznawania twarzy

Używanie tylko pojedynczej weryfikacji, która wymaga adresu e-mail i odpowiadającego mu hasła, jest bardzo niebezpieczne, ponieważ kradzież adresu e-mail w dzisiejszych czasach jest niezwykle łatwa. Weryfikacja dwuetapowa dodaje dodatkową warstwę ochrony do Twojego konta Post Affiliate Pro.

Włącz weryfikację dwuetapową, aby chronić swoje konto Post Affiliate Pro z poziomu sekcji „Edytuj profil” w panelu sprzedawcy.

Post Affiliate Pro two-factor authentication

Weryfikacja dwuetapowa w Post Affiliate Pro

Po włączeniu weryfikacji dwuetapowej, aby zalogować się na konto, będziesz musiał użyć swoich danych logowania (nazwy użytkownika i hasła) oraz sześciocyfrowego kodu generowanego przez aplikację Google Authenticator na telefonie. Oto jak krok po kroku działa to w Post Affiliate Pro :

  • Użytkownik loguje się do swojego konta Post Affiliate Pro.
  • Po weryfikacji hasła kwalifikuje się do drugiego etapu procesu uwierzytelniania.
  • Po zeskanowaniu kodu QR Google Authenticator wysyła sześciocyfrowy kod na telefon użytkownika.
  • Wprowadzając unikalny kod, użytkownik potwierdza swoją tożsamość i uzyskuje dostęp do konta.
Post Affiliate Pro merchant login page with enabled two-factor authentication

Aplikacja Google Authenticator

Jednym z najpopularniejszych narzędzi uwierzytelniających jest Google Authenticator na telefony komórkowe. Ta aplikacja zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo poprzez dwuetapową weryfikację z wykorzystaniem algorytmów TOTP (jednorazowe hasło oparte na czasie) i HOTP (jednorazowe hasło oparte na HMAC).

Google Authenticator app for 2-step verification

Aplikacja jest bardzo prosta w obsłudze – za każdym razem, gdy chcesz się zalogować, poprosi o sześciocyfrowy kod generowany w czasie rzeczywistym. Nowy kod generowany jest co 30 sekund.

Zalety weryfikacji dwuetapowej

Weryfikacja dwuetapowa odgrywa kluczową rolę w ochronie Twoich danych przed potencjalnymi atakami hakerów. Same hasła nie wystarczają, dlatego dodanie dodatkowej przeszkody dla hakerów jest jedynym sposobem na zabezpieczenie poufnych informacji. Ale to nie wszystko, co oferuje weryfikacja dwuetapowa.

Oto niektóre korzyści, które zyskasz, włączając weryfikację dwuetapową na swoim koncie Post Affiliate Pro:

  • Upraszcza proces logowania. Łączy uwierzytelnianie 2FA z wygodą aplikacji mobilnej, co pozwala szybko i łatwo się zalogować, zachowując wysoki poziom bezpieczeństwa. Klienci są chronieni przed oszustwami i próbami włamań dzięki unikalnym, czasowo ograniczonym kodom wysyłanym na telefony komórkowe.
  • Zapobiega zmęczeniu hasłami. Przy liczbie haseł, które obecnie trzeba zapamiętać, używanie tych samych na wielu kontach jest niebezpieczne. Weryfikacja dwuetapowa dodaje kolejną warstwę ochrony, nawet jeśli hasło jest proste.
  • Zgodność z HIPAA i RODO. Ochrona praw klientów i minimalizowanie ryzyka wycieku poufnych danych to priorytet dla wszystkich podmiotów z branży zdrowotnej, finansowej i administracji. Dlatego wprowadzono rygorystyczne wytyczne dla firm. Weryfikacja dwuetapowa pomaga spełnić te wymogi zgodności.
  • Ułatwia bezpieczne transakcje mobilne. W czasach, gdy coraz więcej transakcji odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych, jest to szczególnie ważne. Aplikacje umożliwiające dokonywanie zakupów wymagają dodatkowych zabezpieczeń przed oszustwami.
  • Ogranicza oszustwa i kradzież tożsamości. Wymóg zastosowania więcej niż dwóch metod weryfikacji tożsamości utrudnia hakerom dostęp do poufnych danych. Kradzież tożsamości i oszustwa stają się znacznie trudniejsze dzięki dodatkowym zabezpieczeniom.
  • Zwiększa zaufanie klientów. Świadomość, że Twoje dane są bezpieczne i nie zostaną nadużyte, sprawia, że nawet bardziej złożony proces weryfikacyjny jest wart uwagi. Klienci doceniają i ufają firmom, które poważnie traktują ochronę informacji.

Dlaczego weryfikacja dwuetapowa jest konieczna

Jeśli Twoje hasło zostanie skradzione, ta dodatkowa warstwa zabezpieczeń uniemożliwi hakerom włamanie się na konto Post Affiliate Pro i uzyskanie dostępu do Twoich poufnych danych.

Każda próba zalogowania się na konto musi być potwierdzona sześciocyfrowym kodem z aplikacji Google Authenticator. Jeśli unikalny kod nie zostanie wprowadzony, hakerzy nie przejdą procesu weryfikacji i nie będą mogli się zalogować.

To opcjonalna, ale zalecana funkcja. Dodatkowa warstwa zabezpieczeń może zablokować ataki automatyczne na Twoje konto Post Affiliate Pro, chroniąc Twoje dane.

Najczęściej zadawane pytania

Jak włączyć weryfikację dwuetapową w Post Affiliate Pro?

Weryfikację dwuetapową można włączyć w Post Affiliate Pro w sekcji Edytuj profil w panelu sprzedawcy. Wystarczy zaznaczyć opcję Używaj uwierzytelniania dwuskładnikowego, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w tym artykule.

Czy można ustawić weryfikację dwuetapową dla sprzedawców i partnerów?

Weryfikację dwuetapową można ustawić zarówno dla sprzedawców, jak i partnerów. W obu przypadkach proces jest taki sam i przebiega przez sekcję Edytuj profil w Twoim koncie Post Affiliate Pro, jak opisano powyżej.

Zwiększ swoje bezpieczeństwo dzięki weryfikacji dwuetapowej

Chroń swoje konto Post Affiliate Pro i poufne dane za pomocą weryfikacji dwuetapowej. Włącz ją łatwo, aby transakcje były bezpieczniejsze i zyskać spokój ducha.

Dowiedz się więcej

Dwolla
Dwolla

Dwolla

Chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie partnerskie? Sprawdź integrację Dwolla z Post Affiliate Pro.

5 min czytania
Dwolla AffiliateSoftware +3
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Post Affiliate Pro bardzo poważnie podchodzi do cyberbezpieczeństwa. Dowiedz się, jakie środki ochrony stosujemy, aby zabezpieczyć Twoje dane przed hakerami....

2 min czytania
Security FraudProtection +3
Zweryfikowany opt-in

Zweryfikowany opt-in

Zweryfikowany opt-in, znany również jako double opt-in, to praktyka w email marketingu wymagająca od subskrybentów potwierdzenia chęci dołączenia do listy maili...

5 min czytania
AffiliateMarketing EmailMarketing +3

Będziesz w dobrych rękach!

Dołącz do naszej społeczności zadowolonych klientów i zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki PostAffiliatePro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface