
Szablony e-maili do marketingu afiliacyjnego – Podwyżka prowizji
Kto nie lubi dobrych wiadomości? Skorzystaj z tych szablonów e-maili, aby poinformować partnerów afiliacyjnych o promocji prowizji.

Odkryj gotowe szablony e-maili z podziękowaniami, aby wzmocnić lojalność partnerów afiliacyjnych i poprawić relacje w marketingu afiliacyjnym.
Afilianci współpracują z Tobą głównie ze względów finansowych, to niezaprzeczalny fakt. Jednak mimo ich motywacji, warto zadbać o budowanie silnych i trwałych relacji, które nie opierają się wyłącznie na pieniądzach. Można to zrobić na wiele sposobów, a jednym z nich jest regularne wysyłanie krótkich wiadomości z podziękowaniami.
Możesz mieć wiele powodów, aby podziękować swoim afiliantom , z których warto korzystać, ale szczególnie powinieneś to robić za ich lojalność i czas spędzony z Twoją firmą. Poświęcenie chwili na okazanie wdzięczności za ich lojalność pokaże afiliantom, że ich cenisz i sprawi, że poczują się zauważeni oraz docenieni. A jeśli uda Ci się wysłać każdemu afiliantowi spersonalizowane podziękowanie (wiemy, że to duże wyzwanie!), Twoje wiadomości przyniosą jeszcze lepsze rezultaty.
Chociaż nie jest to rewolucyjny pomysł, wiele firm po prostu nie zdaje sobie sprawy lub zapomina o znaczeniu skutecznych wiadomości z podziękowaniami. Tymczasem taka komunikacja może znacząco wpłynąć na zachowania afiliantów i ich nastawienie do Twojej firmy. To kluczowe e-maile w procesie budowania lojalności afiliantów.
Ponieważ wiele firm nieustannie poszukuje nowych afiliantów i w związku z tym często oferuje bardzo atrakcyjne warunki współpracy, to właśnie drobne gesty, jak wiadomości z podziękowaniami, mogą przesądzić o tym, że afilianci zostaną z Tobą na dłużej i będą zadowoleni ze współpracy.
Zanim przejdziemy do gotowych szablonów e-maili z podziękowaniami, podsumujmy, jakie korzyści daje wysyłanie takich wiadomości swoim afiliantom.
Jak już wiesz, celem tych wiadomości jest budowanie lojalności , co jest jedną z największych zalet wysyłania podziękowań. Tego typu e-maile mają jednak także inne korzyści:
Zapoznaj się z przygotowanymi przez nas szablonami wiadomości z podziękowaniami i wybierz te, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.
Podziękowanie dla lojalnego afilianta – e-mail 1
Cześć [imię]! Odzywam się, ponieważ współpracujesz z [nazwa firmy] już [od bardzo dawna/od X miesięcy/od roku itd.].
W [nazwa firmy] bardzo cenimy lojalność naszych partnerów, dlatego chciałem/chciałam poświęcić chwilę, aby wyrazić naszą wdzięczność.
Dziękujemy, że jesteś z nami i mamy nadzieję, że nadal będziesz dzielić się informacjami o [produkcie/usłudze] ze swoimi odbiorcami.
Pozdrawiam, [imię i nazwisko nadawcy]
Manager programu afiliacyjnego [nazwa firmy]
Podziękowanie dla lojalnego afilianta – e-mail 2
Cześć [imię]! Odzywam się, ponieważ współpracujesz z [nazwa firmy] już [od bardzo dawna/od X miesięcy/od roku itd.].
W [nazwa firmy] bardzo cenimy lojalność naszych partnerów, dlatego chciałem/chciałam poświęcić chwilę, aby wyrazić naszą wdzięczność.
Dziękujemy, że jesteś z nami i mamy nadzieję, że nadal będziesz dzielić się informacjami o [produkcie/usłudze] ze swoimi odbiorcami.
Pozdrawiam,
[imię i nazwisko nadawcy]
Manager programu afiliacyjnego [nazwa firmy]
Podziękowanie dla lojalnego afilianta – e-mail 3
Hej,
Dziś mija [pierwsza/druga/trzecia itd.] rocznica Twojego dołączenia do programu afiliacyjnego [nazwa firmy].
Byłeś/byłaś jednym/jedną z pierwszych afiliantów, którzy dołączyli do [nazwa programu], i nadal jesteś z nami. To dla nas bardzo ważne!
Ostatnio nasz program dynamicznie się zmienia – wprowadzamy różne ulepszenia w sposobie działania i testujemy nowe rozwiązania.
Nie wszystkie te próby zakończyły się sukcesem i przyniosły oczekiwane rezultaty, dlatego tym bardziej doceniamy, że nadal jesteś z nami. Wierzymy, że bycie naszym afiliantem będzie teraz jeszcze lepsze niż wcześniej.
Oby przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów!
Pozdrawiam,
[imię i stanowisko nadawcy e-maila]
Podziękowanie dla lojalnego afilianta – e-mail 4
Hej [imię],
Chciałem/chciałam osobiście napisać do Ciebie kilka słów, aby docenić Twoją lojalność wobec naszego programu afiliacyjnego [nazwa programu].
Jesteś jednym/jedną z afiliantów, którzy są z nami najdłużej i regularnie przyczyniają się do rozwoju naszego programu.
Dzisiejsza rocznica ma dla nas duże znaczenie, bo pokazuje, że to, co robimy, ma sens, a nasi partnerzy czerpią korzyści ze współpracy z nami i się z niej cieszą.
Prosimy, abyś poświęcił/poświęciła chwilę na refleksję i ocenę minionych [miesięcy/lat]. Jeśli masz jakieś uwagi, pomysły lub sugestie – nie wahaj się z nami skontaktować. Bardzo cenimy każdy feedback, którym dzielą się nasi partnerzy.
Pozdrawiamy,
Zespół [nazwa programu afiliacyjnego]
Podziękowanie dla lojalnego afilianta – e-mail 5
Drogi/a [imię],
Przyczyniasz się do rozwoju [nazwa firmy] już od ponad [3 miesięcy/6 miesięcy/roku/dwóch lat itd.].
Od momentu, gdy zacząłeś/zaczęłaś z nami współpracę, do programu afiliacyjnego [nazwa firmy] dołączyło ponad [200/500/1000 itd.] afiliantów, co pozwoliło nam rosnąć o [X]% rok do roku. Jesteś z nami od samego początku tej drogi.
Dziękujemy za to, że pomagasz tworzyć nasz program afiliacyjny jednym z najlepszych w [branży/naszej niszy/na świecie itd.]!
Pamiętaj, że jeśli chcesz się podzielić opinią lub sugestią, Twój głos zawsze zostanie wysłuchany.
Pozdrawiam,
[imię i stanowisko nadawcy]
E-mail z podziękowaniem wysyłany do afiliantów powinien być, jak każda inna komunikacja online, krótki i zwięzły. Najlepiej, jeśli wiadomość nie przekracza 700 znaków.
Częstotliwość wysyłania podziękowań zależy od Twojej definicji lojalnego afilianta, ale ogólnie rzecz biorąc, wystarczy wysłać taką wiadomość raz na sześć miesięcy lub nawet raz w roku.
Głównym celem tego typu wiadomości jest docenienie afiliantów, wzmocnienie relacji z nimi, a nawet zwiększenie ich lojalności.
Wyraź wdzięczność swoim partnerom afiliacyjnym i buduj relacje dzięki profesjonalnie przygotowanym szablonom e-maili z podziękowaniami. Utrzymuj zaangażowanie i motywację swoich partnerów.
Kto nie lubi dobrych wiadomości? Skorzystaj z tych szablonów e-maili, aby poinformować partnerów afiliacyjnych o promocji prowizji.
Wykorzystanie email marketingu to świetna strategia dla afiliantów, ale można ją realizować dobrze lub źle. Oto 9 wskazówek dla marketerów afiliacyjnych....
Zaufanie to zawsze najlepsza podstawa do budowania relacji. To samo dotyczy marketingu afiliacyjnego i jego skuteczności dla Ciebie.

