–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Terms and Conditions

Zasady i warunki

Każdy program partnerski powinien posiadać regulamin, który określa zasady współpracy pomiędzy sprzedawcami a afiliantami. Zarówno afilianci, jak i menedżerowie programów partnerskich są odpowiedzialni za to, aby promotorzy przestrzegali zasad programu. I nie chodzi tu tylko o wytyczne dotyczące tego, jak należy używać materiałów firmowych.

W wielu krajach firmy są zobowiązane przez prawo do upewnienia się, że promotorzy przestrzegają przepisów prawnych dotyczących działań w zakresie marketingu afiliacyjnego. Na przykład w USA The Federal Trade Commission (FTC) wymaga od firm zapewnienia, że promotorzy wyraźnie ujawnią, że otrzymają wynagrodzenie za reklamowanie produktu lub usługi. Można to zrobić, prosząc afiliantów o dodanie tagów “współpraca” lub “partnerstwo” albo używając hashtagu #ad we wszystkich materiałach marketingowych wykorzystywanych w kampaniach afiliacyjnych. Taki wymóg powinien znaleźć się w warunkach każdego programu partnerskiego. Jakie inne aspekty powinien obejmować regulamin programu partnerskiego?

oddziały ds. zgodności z przepisami

Znaczenie definiowania zasad i warunków

Chociaż wiele programów partnerskich korzysta ze standardowych zasad i warunków opartych na szablonach dostępnych w Internecie, ważne jest, aby dokładnie przeczytać te dokumenty i dodać wszelkie unikalne treści, które odnoszą się konkretnie do Twojej marki. Ponadto, przed opublikowaniem warunków, zarządzający programem partnerskim powinieneś upewnić się, że zasady obejmują wszystkie kluczowe aspekty współpracy pomiędzy organizatorami a sprzedawcą.

Kilka punktów, które powinieneś dodać do regulaminu swojego programu:

  • Wytyczne dotyczące wykorzystania materiałów markowych.
  • Zasady korzystania z płatnych reklam, w tym reklam w wyszukiwarkach i reklam w mediach społecznościowych.
  • Jasne zasady dotyczące ekskluzywnych promocji, aby uniknąć prób oszustw ze strony afiliantów.
  • Polityka anulowania sprzedaży.
  • Okres wypowiedzenia.
  • Obszerne informacje na temat stawek prowizyjnych.
  • Terminy wypłat.
  • Rodzaje afiliantów dopuszczonych do działania w programie.
  • Przewidywanie kar za nieprzestrzeganie przepisów.

Jednak spisanie zasad i warunków oraz przedstawienie ich afiliantom po przystąpieniu do programu nie sprawi, że każdy promotor będzie ich przestrzegał. Dlatego oprócz reagowania na ewidentne naruszenia zasad i warunków, zarządzający programem partnerskim powinni regularnie przypominać promotorom o przestrzeganiu zasad i w razie potrzeby wspomnieć, co oznacza nieprzestrzeganie ich i jakie są tego konsekwencje.

Przedstawione poniżej szablony wiadomości e-mail pomogą Ci w komunikacji z Twoimi partnerami na temat warunków i zasad oraz zapewnią przestrzegania wytycznych Twojego programu.

Zgodność z warunkami programu partnerskiego – przykłady tematów e-maili

  • Zapoznaj się z warunkami programu [nazwa programu partnerskiego].
  • Kiedy ostatni raz sprawdziłeś nasz regulamin?
  • Pamiętaj o przestrzeganiu naszych zasad i warunków
  • Ta wiadomość pomoże Ci w przestrzeganiu zasad i warunków [nazwa programu partnerskiego]
  • Uprzejme przypominamy: Tu znajdziesz warunki i zasady użytkowania [nazwa programu partnerskiego].
  • Warunki i zasady, które mają zastosowanie w [nazwa programu partnerskiego]

Przestrzeganie zasad i warunków programu partnerskiego – pomysły na szablony

Przestrzeganie zasad i warunków programu partnerskiego – email 1

Przestrzeganie zasad i warunków programu partnerskiego – email 2

Przestrzeganie zasad i warunków programu partnerskiego – email 3

Przestrzeganie zasad i warunków programu partnerskiego – email 4

Przestrzeganie zasad i warunków programu partnerskiego – email 5

Frequently Asked Questions

  • When should I send an email asking affiliates to comply with terms and conditions?

    You can send them regularly to remind affiliates about the rules and guidelines that they must comply with.

  • Can I add any other information to an email asking affiliates to comply with my program’s terms and conditions?

    It’s not the best idea to include information unrelated to the main purpose of an email asking affiliates to comply with terms and conditions.

  • Yes, it’s best to include a link, especially if the terms and conditions were updated recently.

Frequently Asked Questions

  • When should I send an email asking affiliates to comply with terms and conditions?

    You can send them regularly to remind affiliates about the rules and guidelines that they must comply with.

  • Can I add any other information to an email asking affiliates to comply with my program’s terms and conditions?

    It’s not the best idea to include information unrelated to the main purpose of an email asking affiliates to comply with terms and conditions.

  • Do I need to include a link to affiliate program terms and conditions in such an email?

    Yes, it’s best to include a link, especially if the terms and conditions were updated recently.

Powrót do Szablonów Załóż konto za DARMO

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i dowiedz się, jakie korzyści Post Affiliate Pro może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na rozmowę