Dziękujemy za zainteresowanie współpracą z naszym blogiem. Uwielbiamy wpisy gościnne, ale mamy pewne wymagania co do ich jakości. Naszym celem jest dostarczanie informacji i unikalnych treści dla naszych odbiorców: właścicieli firm, marketerów afiliacyjnych i ekspertów ds. marketingu. Ponieważ wolimy jakość niż ilość, nie zamieszczamy treści ogólnych, które można znaleźć w każdym miejscu w Internecie.
Zanim wyślesz nam swój pomysł na wpis, zapoznaj się z poniższą instrukcją krok po kroku. Jeśli nie odpowiemy Ci w ciągu 4-5 dni, oznacza to, że nie zaakceptowaliśmy Twojego tekstu gościnnego.
Logistyka postów gościnnych:
zaproponuj 3-5 pomysłów na dany temat i wyślij je do nas pocztą elektroniczną
gdy zatwierdzimy temat, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail i wyślemy Ci krótki brief postu gościnnego do wypełnienia
- termin i dokładna data publikacji zostaną ustalone po zapoznaniu się z briefem dotyczącym postów gościnnych
przejdź przez następujące etapy: pomysł na temat, brief, treść, część wizualna, rozmieszczenie linków, ogólne wskazówki dotyczące ostatecznego projektu
Wymagania odnośnie pomysłów na temat:
Wymagania odnośnie współpracy
- po zatwierdzeniu tematu otrzymasz od nas odpowiedź pocztą.
- wypełnij formularz dotyczący postów gościnnych, który wyślemy do Ciebie
- pamiętaj, że celem wpisu gościnnego jest nie tylko zwiększenie wyświetleń i wyeksponowanie linków, ale także poprawa ruchu organicznego, dlatego przed wysłaniem briefu zbadaj potencjalne słowa kluczowe o niskiej konkurencji i wysokim wolumenie wyszukiwania
Wymagania odnośnie treści
Wymagania odnośnie treści wizualnych
- w tym: filmy, prezentacje, infografiki i gifty; dyskusje, cytaty, tweety, tabele (np. cenowe), wykresy, porady, statystyki
- można wspomnieć o produktach związanych z tematem
- 5+ zdjęć w artykule – zdjęcia wolne od praw autorskich, zrzuty ekranu z linkami, własne zdjęcia (każde zdjęcie powinno mieć objętość do 100 kb z odpowiednią nazwą pliku, atrybucją i znacznikiem alt), zrzuty ekranu ze strzałkami też są w porządku
- unikaj zdjęć stockowych i zdjęć niskiej jakości
- wyślij wszystkie materiały wizualne jako załączniki do wiadomości e-mail podczas wysyłania gotowego projektu
Wymagania odnośnie zasad umieszczania linków
- poprawność i wartość informacyjna linku zwrotnego (najlepiej linki niepromocyjne)
- umieszczone łącza powinny wyglądać naturalnie
- brak płatnych lub sponsorowanych linków
- linki promocyjne mają mieć atrybut nofollow dla wyszukiwarek
- sprawdź tekst anchoru i słowa kluczowe (pokrewne frazy, synonimy), np. oprogramowanie do obsługi zgłoszeń (narzędzie do obsługi systemu zgłoszeń, program do obsługi zgłoszeń…). Unikaj słów takich jak “kliknij tutaj”, “tutaj są”, “sprawdź tutaj” itp.
- linków zewnętrznych nie należy umieszczać w początkowym akapicie, nagłówku, stopce, pasku bocznym strony ani w zakończeniu.
- najlepiej, jeśli ruch organiczny strony jest większy niż 1K, jednakże akceptacja linków zależy od ogólnej jakości witryny
- 2-5 linków zewnętrznych dofollow (do stron autorytatywnych/powiązanych tematycznie) o świeżej treści (nie starszej niż 3 lata, korzystaj z wielu źródeł, nie tylko z jednego)
- 2-5 linków wewnętrznych do LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit, lub gdziekolwiek tam, gdzie w tekście jest wymieniona nasza marka
- unikaj zamieszczania linków do konkurencji jako treści źródłowej (wtedy usuniemy link i znajdziemy nowe źródło, do którego będziemy linkować)
- łącza w biogramie autora nie są obsługiwane
- max. 2 linki wychodzące do 1 domeny
- dla domen .com, min. DR50+ (Ahrefs)
- dla domen międzynarodowych, min. DR30+ (Ahrefs)
Ogólne wymagania dla projektu końcowego:
- dołącz swój życiorys (maks. 300 znaków) i zdjęcie portretowe
- jeśli chcesz, aby Twój artykuł był promowany na naszych portalach społecznościowych, podaj linki do swoich profili w mediach społecznościowych
- gotowy projekt należy wysłać jako dokument Google, z zaktualizowanymi uprawnieniami do udostępniania, w celu umożliwienia dodawania komentarzy i opinii
- wyślij na adres hello@liveagent.com
- artykuł końcowy może zostać odrzucony z następujących powodów:
- jest to powielana lub plagiatowana treść
- treść jest pisana wyłącznie w celu zdobywania linków
- zawarte są treści tendencyjne, obraźliwe lub nieodpowiadające naszym standardom
- plik został wysłany po uzgodnionym terminie
Uwaga: Zespół Post Affiliate Pro zastrzega sobie prawo do edycji treści w celu dostosowania jej do naszego stylu blogowania