–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dziękujemy za zainteresowanie współpracą z naszym blogiem. Uwielbiamy wpisy gościnne, ale mamy pewne wymagania co do ich jakości. Naszym celem jest dostarczanie informacji i unikalnych treści dla naszych odbiorców: właścicieli firm, marketerów afiliacyjnych i ekspertów ds. marketingu. Ponieważ wolimy jakość niż ilość, nie zamieszczamy treści ogólnych, które można znaleźć w każdym miejscu w Internecie.

Zanim wyślesz nam swój pomysł na wpis, zapoznaj się z poniższą instrukcją krok po kroku. Jeśli nie odpowiemy Ci w ciągu 4-5 dni, oznacza to, że nie zaakceptowaliśmy Twojego tekstu gościnnego.

Logistyka postów gościnnych:

  • zaproponuj 3-5 pomysłów na dany temat i wyślij je do nas pocztą elektroniczną

  • gdy zatwierdzimy temat, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail i wyślemy Ci krótki brief postu gościnnego do wypełnienia

  • termin i dokładna data publikacji zostaną ustalone po zapoznaniu się z briefem dotyczącym postów gościnnych
  • przejdź przez następujące etapy: pomysł na temat, brief, treść, część wizualna, rozmieszczenie linków, ogólne wskazówki dotyczące ostatecznego projektu

Wymagania odnośnie pomysłów na temat:

  • przeczytaj nasz blog, aby dowiedzieć się, jakie tematy poruszaliśmy w przeszłości i jakie rodzaje treści są istotne dla naszych czytelników – prosimy o nieprzysyłanie treści już opublikowanych lub nieistotnych dla czytelników
  • Zaproponuj 3-5 chwytliwych tematów, które są Ci dobrze znane i które są istotne dla naszej branży, takich jak marketing afiliacyjny/programy afiliacyjne/strategia marketingowa, rozwiązania w zakresie zarządzania afiliacją (procesory płatności, podział prowizji, śledzenie kampanii), marketing cyfrowy, SaaS itp.
  • podziel się z nami w wiadomości e-mail kilkoma swoimi wcześniejszymi publikacjami
  • wyślij swoje zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres hello@liveagent.com w temacie wpisując “lody”

Wymagania odnośnie współpracy

  • po zatwierdzeniu tematu otrzymasz od nas odpowiedź pocztą.
  • wypełnij formularz dotyczący postów gościnnych, który wyślemy do Ciebie
  • pamiętaj, że celem wpisu gościnnego jest nie tylko zwiększenie wyświetleń i wyeksponowanie linków, ale także poprawa ruchu organicznego, dlatego przed wysłaniem briefu zbadaj potencjalne słowa kluczowe o niskiej konkurencji i wysokim wolumenie wyszukiwania

Wymagania odnośnie treści

  • Nazwa Post Affiliate Pro jest zawsze pisana oddzielnie, a każda pierwsza litera jest wielka.
  • co najmniej 2000 słów, a najlepiej więcej
  • zoptymalizuj pod kątem SEO swój artykuł zgodnie z instrukcjami zawartymi w naszej krótkiej informacji o poście gościnnym
  • pisz w drugiej osobie liczby pojedynczej (Ty/Twoja), w tonie konwersacyjnym i w amerykańskiej odmianie języka angielskiego
  • utrzymuj zdania krótkie i łatwe do zrozumienia (bez zbędnego gadania!)
  • ogranicz akapity do maks. 5 zdań (pomoże Ci świetne darmowe narzędzie – Hemingway Editor)

  • stosuj różne opcje formatowania: pogrubienia, wypunktowanie, numerowanie
  • zachowaj jednolitą czcionkę i jej wielkość w utworze
  • wszystkie nagłówki powinny być pisane małymi literami, wyjątkiem jest pierwsze słowo, które ma być napisane z wielkiej litery oraz wszelkie rzeczowniki pospolite lub akronimy (należy wymienić wszystkie akronimy)
  • tylko pierwsza litera nowego zdania powinna być pisana wielką literą
  • zwróć uwagę na praktyczne wskazówki, statystyki i inne ciekawe fakty, które stanowią wartość dla czytelnika
  • przeprowadzić kontrolę gramatyki, czytelności i plagiatu
  • wprowadź korekty i sprawdź tekst podwójne przed złożeniem ostatecznego projektu

Wymagania odnośnie treści wizualnych

  • w tym: filmy, prezentacje, infografiki i gifty; dyskusje, cytaty, tweety, tabele (np. cenowe), wykresy, porady, statystyki
  • można wspomnieć o produktach związanych z tematem
  • 5+ zdjęć w artykule – zdjęcia wolne od praw autorskich, zrzuty ekranu z linkami, własne zdjęcia (każde zdjęcie powinno mieć objętość do 100 kb z odpowiednią nazwą pliku, atrybucją i znacznikiem alt), zrzuty ekranu ze strzałkami też są w porządku
  • unikaj zdjęć stockowych i zdjęć niskiej jakości
  • wyślij wszystkie materiały wizualne jako załączniki do wiadomości e-mail podczas wysyłania gotowego projektu

Wymagania odnośnie zasad umieszczania linków

  • poprawność i wartość informacyjna linku zwrotnego (najlepiej linki niepromocyjne)
  • umieszczone łącza powinny wyglądać naturalnie
  • brak płatnych lub sponsorowanych linków
  • linki promocyjne mają mieć atrybut nofollow dla wyszukiwarek
  • sprawdź tekst anchoru i słowa kluczowe (pokrewne frazy, synonimy), np. oprogramowanie do obsługi zgłoszeń (narzędzie do obsługi systemu zgłoszeń, program do obsługi zgłoszeń…). Unikaj słów takich jak “kliknij tutaj”, “tutaj są”, “sprawdź tutaj” itp.
  • linków zewnętrznych nie należy umieszczać w początkowym akapicie, nagłówku, stopce, pasku bocznym strony ani w zakończeniu.
  • najlepiej, jeśli ruch organiczny strony jest większy niż 1K, jednakże akceptacja linków zależy od ogólnej jakości witryny
  • 2-5 linków zewnętrznych dofollow (do stron autorytatywnych/powiązanych tematycznie) o świeżej treści (nie starszej niż 3 lata, korzystaj z wielu źródeł, nie tylko z jednego)
  • 2-5 linków wewnętrznych do LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit, lub gdziekolwiek tam, gdzie w tekście jest wymieniona nasza marka
  • unikaj zamieszczania linków do konkurencji jako treści źródłowej (wtedy usuniemy link i znajdziemy nowe źródło, do którego będziemy linkować)
  • łącza w biogramie autora nie są obsługiwane
  • max. 2 linki wychodzące do 1 domeny
  • dla domen .com, min. DR50+ (Ahrefs)
  • dla domen międzynarodowych, min. DR30+ (Ahrefs)

Ogólne wymagania dla projektu końcowego:

  • dołącz swój życiorys (maks. 300 znaków) i zdjęcie portretowe
  • jeśli chcesz, aby Twój artykuł był promowany na naszych portalach społecznościowych, podaj linki do swoich profili w mediach społecznościowych
  • gotowy projekt należy wysłać jako dokument Google, z zaktualizowanymi uprawnieniami do udostępniania, w celu umożliwienia dodawania komentarzy i opinii
  • wyślij na adres hello@liveagent.com
  • artykuł końcowy może zostać odrzucony z następujących powodów:
    • jest to powielana lub plagiatowana treść
    • treść jest pisana wyłącznie w celu zdobywania linków
    • zawarte są treści tendencyjne, obraźliwe lub nieodpowiadające naszym standardom
    • plik został wysłany po uzgodnionym terminie

Uwaga: Zespół Post Affiliate Pro zastrzega sobie prawo do edycji treści w celu dostosowania jej do naszego stylu blogowania

Powiązane źródła

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.