Czym jest CPS?
CPS, czyli koszt za sprzedaż (ang. cost per sale), zwane również PPS (ang. pay-per-sale) to jedna z metod płatności za reklamę produktów, w której partnerzy afiliacyjni zarabiają na każdej sprzedaży lub pożądanym działaniu dokonanym przez klienta. W trakcie kampanii można śledzić każdą sprzedaż, a na koniec można wykorzystać te dane, by obliczyć koszta reklamy. Koszt zazwyczaj oblicza się, dzieląc całkowity koszt kampanii przez liczbę sprzedaży.
CPS w Post Affiliate Pro
CPS to jeden z najpowszechniejszych modeli śledzenia reklamy używanych przez sklepy online do sprzedawania produktów cyfrowych lub fizycznych. W Post Affiliate Pro sprzedawcy mogą dostosować metody śledzenia w zależności od swoich preferencji. Praca z modelem CPS jest prosta. Zazwyczaj zaczynasz od skonfigurowania kampanii i materiałów promocyjnych oraz zintegrowania swojej strony internetowej z kodem śledzenia kliknięć i kodem śledzenia sprzedaży. Kody śledzenia kliknięć są niezbędne do monitorowania poleceń partnerów i aby śledzić sprzedaż z tych poleceń, kody muszą być zintegrowane z twoją stroną docelową. Wspomniane kody śledzenia są wykorzystywane, aby generować prowizje dla polecających partnerów po dokonaniu sprzedaży z ich polecenia.
Korzyści płynące z używania CPS
Model reklamowy CPS jest powszechnie używane ze względu na łatwą personalizację oraz liczbę korzyści, które może przynieść firmom online. Przyjrzyjmy się niektórym z nich.
Model reklamowy CPS:
- Minimalizuje koszty marketingu i reklamy
- Zwiększa ruch i poprawia pozyskiwanie nowych klientów
- Stanowi strategię pozyskiwnaia nowych klientów o niskim ryzyku
- W modelu CPS prowizje wypłacane są jedynie za dokonane sprzedaże, pozwalając wydawcom łatwo kontrolować swoje wydatki
- Oferuje większy zasięg dla Twoich kampanii dzięki setkom tysięcy potencjalnych klientów, do których może dotrzeć Twoja sieć afiliacyjna
- CPS pozwala na banowanie adresów IP oraz kliknięć o podejrzanym zachowaniu, oferując solidną ochronę przed oszustwami
Nasi klienci wykorzystują Post Affiliate Pro do rozwoju swoich firm poprzez usprawnianie marketingu afiliacyjnego i sprawdzanie raportów wskaźników sukcesu. Integracja ProStores umożliwia śledzenie sprzedaży i wykorzystuje certyfikat SSL. Możesz także umówić się na rozmowę lub skorzystać z darmowego konta.