Wielopoziomowe prowizje

Wielopoziomowe prowizje

AffiliateMarketing Commissions MLM MultiTier

Dostępne w:

Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network

Czym są wielopoziomowe prowizje?

Wielopoziomowe prowizje to rodzaj struktury prowizyjnej często stosowanej w programach marketingu afiliacyjnego . W tym modelu prowizyjnym partnerzy otrzymują wynagrodzenie nie tylko za własną sprzedaż, ale również za sprzedaż dokonaną przez subpartnerów.

Post Affiliate Pro oferuje unikalną funkcję umożliwiającą ustawienie nawet 100 poziomów prowizji. Dzięki wielopoziomowym prowizjom możesz wypłacać prowizje partnerom nadrzędnym na podstawie sprzedaży dokonanej przez ich subpartnerów.

Marketerzy mogą dopasować swoje drzewo partnerskie do potrzeb swojego programu partnerskiego . Struktura prowizji może być konfigurowana osobno na każdym poziomie — marketerzy mogą ustawić stałe stawki dla partnerów lub wybrać prowizję procentową, która jest liczona od całkowitej wartości śledzonej sprzedaży. To rozwiązanie jest szczególnie popularne wśród marketerów zarządzających dużym drzewem partnerskim , ponieważ pozwala wynagradzać wszystkich partnerów za ich wkład bez znacznego wpływu na marżę zysku.

Jak działają wielopoziomowe prowizje w Post Affiliate Pro

Wielopoziomowe prowizje możesz ustawić przechodząc do Kampanie > Menedżer kampanii > Edytuj kampanię > Zakładka ustawienia prowizji > Edytuj.

W strukturze wielopoziomowej prowizji możesz przypisać prowizję każdemu partnerowi w drzewie partnerskim w zależności od konfiguracji, tak aby każdy partner czerpał korzyści ze sprzedaży swoich subpartnerów. Podane poniżej procenty są przykładowe. Załóżmy, że partner A ma subpartnera B, który poleca sprzedaż. B otrzymuje standardową prowizję partnerską (prowizja 1. poziomu), natomiast A otrzymuje prowizję 2. poziomu. W takim przypadku ustawienia prowizji w Twojej kampanii mogą wyglądać następująco:

  • prowizja (1. poziom): 20%
  • 2. poziom: 10%
  • 3. poziom: 5%
  • 4. poziom: 3%
  • 5. poziom: 2%
Commission set up

Konfiguracja prowizji

Stawki prowizji będą bardzo przejrzyste przy takim ustawieniu. Największy procent zyskuje ten, kto bezpośrednio dokonał sprzedaży. W miarę jak procent “wędruje w górę”, trafia do partnera nadrzędnego, potem do kolejnego, i tak dalej. Przykładowo:

Jeśli Tymoteusz poleca sprzedaż o wartości 100$, to:

  • Tymoteusz otrzymuje 20$ (prowizja 1. poziomu)
  • Ryszard otrzymuje 10$ (prowizja 2. poziomu)
  • Dawid otrzymuje 5$ (prowizja 3. poziomu)
  • Janina otrzymuje 3$ (prowizja 4. poziomu)
  • Maria otrzymuje 2$ (prowizja 5. poziomu)
Commission tree

Za tę sprzedaż wypłacasz swoim partnerom 40$ (20+10+5+3+2). W tym przykładzie Maria, jako prapraprababcia, otrzyma najniższy procent prowizji, ponieważ znajduje się najwyżej w strukturze partnerskiej . Jeśli w drzewie partnerskim nie ma tylu poziomów, możesz ręcznie wdrożyć opcję Rest Commission w swoim panelu, aby decydować, gdzie trafi „reszta” procentu prowizji.

Możliwe jest również, by wszystkim partnerom wypłacać różne stawki, niezależnie od ich miejsca w strukturze partnerskiej.

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest wielopoziomowa prowizja?

Wielopoziomowa prowizja to metoda wypłaty, która pozwala niezależnie definiować prowizje w wielu drzewach partnerskich. Partnerzy są nagradzani nie tylko za własną sprzedaż, ale także za sprzedaż dokonaną przez ich subpartnerów.

Dlaczego warto stosować strukturę wielopoziomowych prowizji?

Zastosowanie struktury wielopoziomowych prowizji pomaga marketerom znaleźć wartościowych partnerów do promocji. Wielopoziomowe prowizje motywują partnerów do pozyskiwania subpartnerów, zwiększają zasięg i generują pasywny dochód. Taka struktura prowizji pozwala rozwinąć program partnerski, zwiększyć sprzedaż oraz widoczność marki.

Rozwijaj swój program partnerski dzięki wielopoziomowym prowizjom

Odkryj, jak funkcja wielopoziomowych prowizji w Post Affiliate Pro może pomóc Ci nagradzać i motywować partnerów na każdym poziomie, generując więcej sprzedaży i poszerzając zasięg.

Dowiedz się więcej

Funkcja Grup Prowizyjnych
Funkcja Grup Prowizyjnych

Funkcja Grup Prowizyjnych

Zdefiniuj nieograniczoną liczbę grup w każdej kampanii i skutecznie oddzielaj swoich partnerów afiliacyjnych (np. według wyników) dzięki funkcji Grup Prowizyjny...

1 min czytania
AffiliateMarketing Commissions +2
Prowizje
Prowizje

Prowizje

Co motywuje afiliantów i jakie są najlepsze strategie marketingowe, aby ich zachęcić? Dowiedz się, jak najlepiej wynagradzać swoich partnerów z Post Affiliate P...

4 min czytania
AffiliateMarketing Commissions +3
Masowe płatności
Masowe płatności

Masowe płatności

Post Affiliate Pro optymalizuje ręczny przepływ pracy w aplikacjach. Rozszerzona funkcjonalność pozwala na zdefiniowanie nieograniczonej liczby metod płatności....

1 min czytania
AffiliateMarketing Payments +2

Będziesz w dobrych rękach!

Dołącz do naszej społeczności zadowolonych klientów i zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki PostAffiliatePro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface