Czym są dożywotnie prowizje?
Dożywotnie prowizje to unikalna wtyczka, która rozszerza Post Affiliate Pro o wsparcie dla prowizji za całe życie.
System zidentyfikuje partnera, który polecił klienta, kiedy ten klient dokona sprzedaży/leada (nawet bez ponownego kliknięcia na link/baner partnerski lub przy użyciu innego urządzenia) i wypłaci temu partnerowi prowizję. Dopóki związek między partnerem a klientem nie zostanie rozwiązany lub ręcznie usunięty z bazy danych lub dopóki wtyczka komisji dożywotniej nie zostanie wyłączona, partner będzie otrzymywał prowizję za sprzedaż/leady wygenerowane przez klienta.
Czy istnieje jakaś różnica między prowizjami dożywotnimi a ustawieniem czasu życia plików cookie na “nieograniczony”?
W podstawowym ujęciu, okres ważności plików cookie odnosi się do czasu, w którym wszelkie działania wykonane przez użytkownika na Twojej stronie są przypisywane partnerowi który go skierował. W przypadku działań użytkownika, otrzymasz prowizję tylko od ostatniego partnera, który skierował klienta na Twoją stronę.
Dożywotnia prowizja jest bezpieczniejsza niż ustawienie nieograniczonej żywotności plików cookie, ponieważ będzie działać nawet jeśli klient kupi nowy komputer, lub usunie wszystkie dane cookie z komputera.
Możesz zidentyfikować klienta za pomocą unikalnej identyfikacji (np. Poprzez e-mail). Po tym, jak klient dokona pierwszej transakcji, Post Affiliate Pro stworzy relację między klientem a partnerem polecającym, a wszystkie sprzedaże od tego klienta zostaną przypisane do niego, nawet jeśli klient dokona następnego zakupu za pomocą innego komputera. Nawet jeśli klient zostanie polecony przez innego partnera z innego komputera, prowizja zostanie przypisana do pierwszego partnera, ponieważ funkcja prowizji dożywotnich ma wyższy priorytet niż jakikolwiek inny rodzaj śledzenia (np. ciasteczka Flash, ciasteczka przeglądarki, adres IP lub podobne).
Jakie są korzyści z wdrożenia prowizji dożywotnich zamiast jednorazowych wypłat?
Zazwyczaj partnerzy o wyższej jakości mają tendencję do korzystania z prowizji dożywotnich, ponieważ są dla nich bardziej opłacalne. Dobry marketer afiliacyjny rozumie niuanse marketingu produktów afiliacyjnych, bada produkty i rynek, i rozwija lejki sprzedaży, aby przekształcić zimny ruch w dochód. Afilianci, którzy naprawdę to rozumieją, są gotowi zainwestować w rozwój tego strumienia dochodów.
Niekoniecznie szukają dostawcy, który oferuje najlepszą wypłatę za sprzedaż. Szukają za to dostawców, którzy mają dobre strategie utrzymania, więc będą czerpać korzyści finansowe w dłuższej perspektywie.
Wdrożenie dożywotnich prowizji zapewnia dużo korzyści. Marketerzy afiliacyjni, którym oferuje się dożywotnią prowizję od produktu lub usługi, zrobią wszystko, aby zabezpieczyć tę sprzedaż.
Zasoby bazy wiedzy
Frequently Asked Questions
Co to jest prowizja dożywotnia?
Dożywotnia prowizja jest lukratywną umową pomiędzy partnerami a programami partnerskimi, które udzielają partnerom prowizji już od pierwszych poleceń.
Dlaczego reklamodawcy afiliacyjni wolą dożywotnie prowizje od wypłat pay-per-click?
Dożywotnie prowizje oferują bardziej niezawodne, stabilne i bezproblemowe relacje pomiędzy afiliantami a programami partnerskimi.