Co to jest raport z mapowania?
Raport z mapowania jest potężną funkcją dostępną w Post Affiliate pro, która pozwala na przeglądanie danych dotyczących segmentacji geograficznej użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową na całym świecie. Korzystając z tej funkcji, możesz zidentyfikować kraje, w których twój program partnerski działa dobrze i te, w których musisz wypróbować inne strategie marketingu afiliacyjnego.
Jakie są korzyści z zastosowania geo namierzania?
W raporcie możesz zobaczyć wiele nakładek mapowych monitorujących różne parametry Twojego programu partnerskiego. Możesz zobaczyć całkowitą kwotę przychodów wygenerowanych z różnych krajów, w tym prowizje według krajów, liczbę sprzedaży według krajów, surowe wrażenia lub surowe kliknięcia według krajów. Te same dane statystyczne, które można zobaczyć, znajdują się w sortowalnej tabeli pod mapą świata.
Raport z mapowania jest częścią funkcji Post Affiliate Pro GeoIP, która określa kraj odwiedzającego. Wiedza o tym, skąd pochodzą odwiedzający Twoją witrynę, pozwoli Ci opracować strategię e-marketingu, która zmaksymalizuje budżety w regionach, które generują największy ROI, a jednocześnie zminimalizuje wydatki w obszarach, które nie znajdują się w twoim operacyjnym zasięgu geograficznym lub nie generują odpowiednich zwrotów.
Na przykład, jeśli jesteś firmą z siedzibą w Londynie, która wdrożyła prywatną kampanię reklamową dla swoich partnerów afiliacyjnych w Wielkiej Brytanii, ale doświadczasz niewielu konwersji z Leeds, możesz zmniejszyć wydatki w Leeds lub wybrać tylko partnerów afiliacyjnych z określonych obszarów za pomocą funkcji prywatnej kampanii i skupić się na generowaniu większych konwersji z rynków, które generują większy ROI.
Maksymalizacja strategii marketingowej
Poprzez lokalizowanie komunikacji marketingu afiliacyjnego i kampanii do obszarów docelowych, znacznie zwiększasz szansę na konwersję, ponieważ zwiększasz trafność swojej reklamy.
Jeśli użytkownik dostanie się do Twojej witryny lub kliknie na jedną z reklam, może zostać zachęcony do odwiedzenia Twojego sklepu stacjonarnego, podczas gdy Ci, którzy pochodzą z daleka mogą zostać poinformowani o zakupie online z bezpłatną wysyłką. Alternatywnie, lokalne oferty mogą być stosowane do reklamy do konkretnych regionów, aby wywołać największą odpowiedź.
Możesz użyć tej informacji, aby rozważyć rozszerzenie zakresu geograficznego, jeśli zauważysz znaczną liczbę kliknięć pochodzących spoza Twoich celów geograficznych. Tak więc, funkcja mapowania może być niezwykle cenna w odkrywaniu nowych rynków i możliwości.
Jak raport z mapowania może zaoszczędzić Twój czas i pieniądze?
Technologia GeoIP poprawiła się w ostatnich latach, głównie w zakresie wykrywania oszustw związanych z kartami kredytowymi online. Funkcja raportu z mapowania umożliwia filtrowanie transakcji według kraju i możliwość skonfigurowania ochrony przed oszustwami w zależności od kraju odwiedzającego.
Zasoby bazy wiedzy
Frequently Asked Questions
Co to jest raport z mapowania?
Raport z mapowania to potężna funkcja dostępna w Post Affiliate pro, która umożliwia Ci podgląd danych dotyczących segmentacji geograficznej użytkowników odwiedzających Twoją stronę na całym świecie.
Dlaczego raporty z mapowania są ważne?
Poprzez lokalizowanie komunikacji marketingu afiliacyjnego i kampanii do głównych targetów, znacznie zwiększasz szansę na konwersję, ponieważ zwiększasz trafność swojej reklamy.
Raporty na temat najlepszych odsyłających URL
Raporty najlepszych odsyłających URL w Post Affiliate Pro pozwalają śledzić i analizować działania w marketingu afiliacyjnym, informując o skutecznych kanałach marketingowych i treściach generujących ruch i sprzedaże poprzez śledzenie URL. To narzędzie do optymalizacji linków partnerskich i zwiększenia konwersji.
Platforma Post Affiliate Pro umożliwia lokowanie reklamy poprzez tworzenie subdomen i umieszczanie reklam na konkretnych stronach internetowych. Użytkownicy mogą także uzyskać informacje na temat tworzenia panelu w Post Affiliate Pro oraz umówić się na konsultację. Strona udostępnia dane kontaktowe do działu sprzedaży i wsparcia.