Co to jest replikacja strony?
Replikacja stron to funkcja dostępna tylko w wersji Ultimate i Network, która pozwala na tworzenie replikowanych stron dla twoich partnerów. Możesz stworzyć jedną stronę internetową, a następnie użyć zmiennych takich jak {$firstname} i {$lastname}, a PAP stworzy spersonalizowane strony dla każdego z Twoich partnerów.
Dlaczego warto skorzystać z tej funkcji?
Partnerzy bywają dość leniwi jeśli chodzi o promowanie produktów i tworzenie bardziej złożonych treści. Większość afiliantów chce pójść łatwą drogą. Chcą skopiować i wkleić przygotowaną treść, dodać linki lub banery do swojej strony internetowej lub wysłać e-maile do swoich klientów. Jeśli więc oczekujesz czegoś więcej od swoich partnerów, możesz być smutno rozczarowany.
Poprzez tworzenie replikowanych stron, partnerzy mogą promować Cię, nawet jeśli nie mają własnej strony internetowej do umieszczania banerów. Jeśli w Twoim systemie jest ustawiona replikowana strona, partnerzy mogą po prostu skopiować swój adres URL i wysłać go do potencjalnych klientów. Replikowane strony są spersonalizowane dla każdego partnera i zapewniają, że gdy klienci odwiedzą stronę, pliki cookie zostaną zapisane, a sprzedaż zostanie skierowana do partnera.
Dlaczego replikacja strony w Post Affiliate Pro jest lepsza niż w jakimkolwiek innym programie partnerskim?
Post Affiliate Pro wdraża funkcje replikacji witryn w unikalny i wyrafinowany sposób, umożliwiając replikację dynamicznych stron internetowych opartych na PHP, takich jak blogi lub fora (np. Zaimplementowane przez WordPress lub podobne oprogramowanie CMS zaimplementowane w PHP). To znacznie ułatwia tworzenie i utrzymywanie treści dla każdej replikowanej witryny, ponieważ możesz edytować wpisy bezpośrednio z interfejsu internetowego, bez obsługi prostych plików HTML.
Nasza funkcja replikacji witryny umożliwia replikację wielu stron dla każdego partnera. Ponadto Post Affiliate Pro oferuje możliwość tworzenia nieograniczonej liczby banerów o tym samym projekcie. Partnerzy mogą zobaczyć replikowane banery, a następnie mogą wybrać, czy chcą korzystać z Twojego replikowanego narzędzia promocyjnego.
Kiedy warto korzystać z replikowanych treści – przykład
- Twoja firma oferuje 2 rodzaje produktów i masz osobną stronę internetową dla każdego typu produktu. (np. strona o rowerach i strona o zegarkach).
- Masz 1000 partnerów
Jeśli chciałbyś stworzyć niestandardową stronę internetową dla każdego z twoich partnerów, będziesz musiał stworzyć 2000 różnych stron internetowych. Dzięki replikacji stron Post Affiliate Pro musiałbyś stworzyć tylko 2 strony i stworzyć 2 replikowane banery stron. Teraz wszyscy Twoi partnerzy mogą mieć własną stronę internetową, z replikowaną zawartością z Twoich szablonów stron internetowych.
Twoi partnerzy mogą umieścić tę replikowaną treść na własnej domenie lub użyć ogólnych adresów URL replikowanej strony z Twojej domeny.
Zasoby bazy wiedzy
Frequently asked questions
Czym jest funkcja replikacji strony w Post Affiliate Pro?
Jest to funkcja, która pozwala marketerom na tworzenie wielu promocji dla wielu afiliantów bez konieczności tworzenia zupełnie nowej strony.
Co jest korzystnego w korzystaniu z tej funkcji?
Korzystanie z funkcji replikacji witryny umożliwia szybszą pracę, ponieważ nie musisz tworzyć konkretnych stron lub banerów dla każdego partnera.
Prowizje wielopoziomowe (Marketing wielopoziomowy)
Prowizje wielopoziomowe pozwalają na definiowanie struktur prowizji dla nieograniczonej liczby poziomów. Mogą być definiowane oddzielnie.
Raport z mapowania to funkcja dostępna w Post Affiliate Pro, która pozwala na przeglądanie danych dotyczących segmentacji geograficznej użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową na całym świecie. Korzystając z tej funkcji, możesz zidentyfikować kraje, w których twój program partnerski działa dobrze i te, w których musisz wypróbować inne strategie marketingu afiliacyjnego. Raport z mapowania jest częścią funkcji Post Affiliate Pro GeoIP, która określa kraj odwiedzającego. Wiedza o tym, skąd pochodzą odwiedzający Twoją witrynę, pozwoli Ci opracować strategię e-marketingu, która zmaksymalizuje budżety w regionach, które generują największy ROI, a jednocześnie zminimalizuje wydatki w obszarach, które nie znajdują się w twoim operacyjnym zasięgu geograficznym lub nie generują odpowiednich zwrotów.
Raport z kampanii, bannerów i afiliacji
Tekst dotyczy kampanii marketingu afiliacyjnego i ważnych elementów takich jak banery reklamowe, raporty, konwersje i ruch. Kampanie marketingowe są skutecznym sposobem na dotarcie do klientów i generowanie leadów. Marketing afiliacyjny pozwala na reklamowanie produktów i usług poprzez partnerów i prowizje za przekształcenie leadów w sprzedaż. W Post Affiliate Pro można założyć darmowe konto i korzystać z raportów z kampanii i afiliacji.