Czym jest śledzenie kanału reklamowego?
Post Affiliate Pro oferuje swoim partnerom zaawansowane narzędzie do śledzenia w celu maksymalnej optymalizacji ruchu internetowego.
Twoi partnerzy mogą korzystać ze śledzenia kanałów reklamowych (czasami nazywanego również śledzeniem SubID), aby przetestować najlepsze rozmieszczenie banerów programu partnerskiego lub monitorować wyniki swoich kanałów reklamowych wysyłających ruch do twojego programu partnerskiego.
Jak może przydać się śledzenie kanałów?
Możesz dodać niestandardowe identyfikatory kanałów do kodu reklamy, aby pomóc w śledzeniu reklam. Można je utworzyć w sekcji Promotion (Promocja) > Ad channels (Kanały reklam).
Po utworzeniu kanałów możesz użyć ich w linkach partnerskich. Linki można dostosować, dodając chan=KOD_KANAŁU.
Kanał można również wybrać na ekranie Banners & Links (Banery i linki), a zostanie uwzględniony we wszystkich wygenerowanych kodach banerów. Informacje o kanale zostaną również przeniesione do prowizji za polecenie, dzięki czemu będziesz dokładnie wiedzieć, który link doprowadził do prowizji.
Możliwe jest użycie tego samego linku partnerskiego dla wielu reklam. Tworząc unikalny kanał dla każdej reklamy, można określić, które z nich mają lepszy współczynnik konwersji i są bardziej skuteczne.
Raporty dotyczące kanałów niestandardowych można znaleźć w Reports (Raporty) > sekcja Channel stats report (Raporty statystyk kanałów). Zebrane dane pozwolą porównać wyniki tych kanałów.
Raporty na temat najlepszych odsyłających URL
Raporty najlepszych odsyłających URL w Post Affiliate Pro pozwalają śledzić i analizować działania w marketingu afiliacyjnym, informując o skutecznych kanałach marketingowych i treściach generujących ruch i sprzedaże poprzez śledzenie URL. To narzędzie do optymalizacji linków partnerskich i zwiększenia konwersji.