Post Affiliate Pro jest naprawdę wielojęzycznym systemem.
Ważne jest, aby partnerzy rozumieli wszystkie cechy i funkcje oprogramowania partnerskiego, które zasilą Twój program afiliacyjny. Jeśli je zrozumieją, będą mogli promować Twój program partnerski bardziej efektywnie, wśród swoich gości. Dlatego zaimplementowaliśmy potężny moduł wielojęzyczny, który jest nawet zawarty w najtańszej edycji Post Affiliate Pro.
Powinna istnieć możliwość przetłumaczenia całego tekstu w Twojej platformie partnerskiej. Brakujące tłumaczenia mogą być bezpośrednio tłumaczone przez użytkownika, po prostu edytując tłumaczenia w trakcie użytkowania programu. Sprzedawcy mogą tworzyć nowe tłumaczenia językowe, jeśli jeszcze nie istnieją.
Obecnie obsługiwane są następujące języki:
Baالعَرَبِيَّة (arabski)
বাংলা (bengalski)
Български (bułgarski)
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
Hrvatski (chorwacki)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Nederlands (holenderski)
English (angielski)
Eesti (estoński)
Suomi (fiński)
Français (francuski)
Deutsch (niemiecki)
Greek (grecki)
עברית(hebrajski)
Hungarian (węgierski)
Indonesian (indonezyjski)
Italiano (włoski)
日本語 (japoński)
Қазақ (kazachski)
한국어 (koreański)
lietuvių (litewski)
Latviešu (łotewski)
Norsk (norweski)
Polski
Português – Brasil (brazylijski portugalski)
Romanian (rumuński)
Русский (rosyjski)
Srpski (serbski)
Slovenský (słowacki)
Slovenski (słoweński)
Español (hiszpański)
Sverige (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Українська (ukraiński)
Vietnamese (wietnamski)
Post Affiliate Pro jest obecnie przetłumaczony na 36 języków, ale każdego miesiąca dodajemy nowe tłumaczenia. Tłumaczenia są utrzymywane przez społeczność użytkowników Post Affiliate Pro. Jeśli któryś z użytkowników wykona dokładniejsze tłumaczenie, dodamy je do kolejnej dystrybucji PAP, a wszyscy inni użytkownicy będą mogli z niego skorzystać. Jedynym językiem utrzymywanym przez Quality Unit jest obecnie język angielski.
Ponieważ chcielibyśmy wspierać tłumaczenia na nowe języki, oferujemy naszym partnerom tłumaczeniowym % zniżki na ich abonament. Więcej informacji można znaleźć na naszym portalu wsparcia.
Zasoby bazy wiedzy
Frequently Asked Questions
Jakie są korzyści z wielojęzycznego wsparcia?
Największą korzyścią jest to, że Twoi partnerzy zrozumieją naszą platformę.