Dostawca usług przetwarzania płatności.
SolidTrustPay integruje się za pomocą powiadomień SolidTrustPay IPN.
Do integracji z SolidTrustPay potrzebny jest plugin SolidTrustPay, który jest domyślnie dystrybuowany z PAP.
Aktywuj wtyczkę
Zaraz po aktywacji wtyczki SolidTrustPay, należy ją skonfigurować. Zaloguj się do swojego panelu sprzedawcy. Przejdź do menu Start > Wtyczki. Teraz kliknij przycisk Konfiguruj w pozycji wtyczki SolidTrustPay. Tutaj należy ustawić liczbę niestandardowych pozycji, od 1 do 10, które będą przenosić informacje o odwiedzających dla PAP.
Następną rzeczą, którą musisz ustawić, jest Twoje dodatkowe hasło z konta handlowego SolidTrustPay (wprowadzasz je podczas rejestracji nowego konta SolidTrustPay). Pozostaw separator wartości niestandardowych pusty. Teraz kliknij Zapisz, aby zapisać ustawienia.
Zaktualizuj swój kod
Musisz teraz zaktualizować wszystkie swoje kody przycisków SolidTrustPay. Oto przykład oryginalnego kodu wygenerowanego przez SolidTrustPay:
<FORM action="https://solidtrustpay.com/handle.php" method="post">
<input type=hidden name="merchantAccount" value="merchnat_account_login_name">
<input type=hidden name="amount" value="15">
<input type=hidden name="item_id" value="testCupp">
<input type=hidden name="currency" value="USD" />
<input type=image name="cartImage" src="https://solidtrustpay.com/htdocs/images/buttons/pay2.gif">
</form>
Now you must update all button codes like this:
<FORM action="https://solidtrustpay.com/handle.php" method="post">
<input type=hidden name="testmode" value="on" />
<input type=hidden name="merchantAccount" value="merchnat_account_login_name">
<input type=hidden name="amount" value="15">
<input type=hidden name="item_id" value="testCupp">
<input type=hidden name="currency" value="USD" />
<input type=hidden name="notify_url" value="https://URL_TO_PostAffiliatePro/plugins/SolidTrustPay/solidtrustpay.php">
<input type=hidden name="cancel_url" value="">
<input type=hidden name="user1" value="" id="pap_dx8vc2s5">
<input type=image name="cartImage" src="https://solidtrustpay.com/htdocs/images/buttons/pay2.gif">
</form>
Uwaga: liczba 1 w elemencie o nazwie user1 to liczba, którą wprowadziłeś w kroku pierwszym jako Liczba pozycji niestandardowych.
Dodaj kod śledzenia
Teraz musisz dodać do każdej strony, która zawiera jakieś przyciski SolidTrustPay ten kod śledzenia:
<script id="pap_x2s6df8d" src="https://URL_TO_PostAffiliatePro/scripts/trackjs.js" type="text/javascript"></script>
<script type="text/javascript">
PostAffTracker.setAccountId('Account_ID');
PostAffTracker.notifySale();
</script>
Jeśli używasz MD5 security hash, to upewnij się, że “wtórne hasło”, którego używasz, jest również ustawione w konfiguracji wtyczki.
Post Affiliate Pro oferuje bezpłatne rozwiązanie dla e-commerce. Pomocne narzędzie pozwala na integrację płatności online i offline z systemem śledzenia sprzedaży. Aby skorzystać z usługi, należy założyć bezpłatne konto i przesłać dane. Zaawansowane opcje integracji dostępne są dla użytkowników wersji Virtue Mart 3.
Alternatywa Refersion ? Pozwól, że Cię obsłużymy.
Alternatywa Refersion oferuje darmowy 14-dniowy okres próbny bez karty kredytowej. Aby założyć konto, należy wybrać nazwę subdomeny Post Affiliate Pro i zaakceptować regulamin i politykę prywatności. Większość firm wykorzystuje swoją nazwę lub nazwę zespołu. Dostępne są także aktualności dotyczące produktu i oferty promocyjne.
Marketing afiliacyjny: Definicja
Marketing afiliacyjny to sposób na zarabianie prowizji za promowanie produktów lub usług firmy. Jest to proces, który angażuje firmę, afilianta i konsumenta, a może działać poprzez program partnerski lub sieć afiliacyjną. Zaletami marketingu afiliacyjnego są zwiększona wydajność strony internetowej, poprawa reputacji firmy, niskie koszty, wysoki wskaźnik ROI i elastyczność. Rodzaje marketingu afiliacyjnego to niezrzeszony marketing afiliacyjny, powiązany marketing afiliacyjny i zaangażowany marketing afiliacyjny, które mogą działać poprzez influencerów, bloggerów, listę e-mail oraz serwisy medialne. Koszty w marketingu afiliacyjnym obejmują koszt za sprzedaż, koszt za akcję, koszt za kliknięcie oraz koszt za milę. Wymagane umiejętności to umiejętności sprzedażowe, umiejętności marketingowe i umiejętności techniczne.
Odrzucanie wniosków o podwyżkę prowizji
Wysokość prowizji jest ważna dla motywacji afiliantów, ale z czasem stawka prowizji może stać się zbyt niska dla niektórych. Można poza tym zwiększyć engagement oferując prezenty, zniżki i kupony. W niektórych sytuacjach nie można zwiększyć oferowanej prowizji, ale wtedy można zaoferować alternatywne rozwiązania. Przygotowano szablony e-maili do odrzucania prośb o podwyższenie prowizji. Można negocjować z afiliantem lub odrzucić prośbę w grzeczny sposób.