Czym jest autorytet strony (PA, czyli Page Authority)?
Autorytet strony to wynik określający, jak wysoko na stronie wyników wyszukiwania (SERP) pojawi się strona internetowa. Ten wskaźnik jest dostarczany przez Moz.
Autorytet strony opiera się na różnych statystykach, takich jak indeks internetowy Mozscape, liczba linków, MozRank i MozTrust.
Ranking jest liczbą pomiędzy od 0 do 100. Jest to wynik porównawczy, więc nie można z całą pewnością stwierdzić, czy ranking strony jest dobry, czy zły. Ale ogólnie wyższy autorytet strony oznacza, że powinna ona uzyskać lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Topics
- Metryki autorytetu strony
- Pozycjonowanie w Google
- Poprawa autorytetu strony
Video summary
W filmie omawiane są metryki autorytetu strony internetowej, takie jak Domain Authority i Domain Rating, oraz jak wpływają one na pozycjonowanie w Google. Wskazane są 3 główne sposoby poprawy autorytetu strony: optymalizacja treści, monitorowanie profilu linków oraz budowanie marki i zaufania.
Raporty na temat najlepszych odsyłających URL
Raporty najlepszych odsyłających URL w Post Affiliate Pro pozwalają śledzić i analizować działania w marketingu afiliacyjnym, informując o skutecznych kanałach marketingowych i treściach generujących ruch i sprzedaże poprzez śledzenie URL. To narzędzie do optymalizacji linków partnerskich i zwiększenia konwersji.