Czym jest PageRank?
Każda istniejąca strona internetowa jest klasyfikowana przez Google w ich wyszukiwarce. Pozycja w rankingu jest określana na podstawie autorytetu strony. Najważniejszym czynnikiem, jeśli chodzi o ranking strony, są powiązane z nią linki. Pod uwagę brana jest zarówno ich jakość, jak i ilość. Inne czynniki wpływające na ranking strony to ruch na stronie, wiek strony i inne dane dotyczące strony.
Gdy nowa strona internetowa zostaje powiązana z już istniejącą, dziedziczy jej PageRank. Proces ten znany jest jako przekazywanie mocy SEO (link juice). Jeśli nie chcesz, aby strona przekazywała swój PageRank nowo utworzonej stronie, możesz użyć tagu „nofollow”.
Topics
- Pagerank
- Obliczanie pageranku
- Budowanie linków
Video summary
Pagerank jest systemem opracowanym w 1997 roku przez założycieli Google, Larry'ego Page'a i Sergeya Brina. Jego celem było ocenianie jakości i ilości linków do strony wraz z innymi czynnikami. Wynik określał pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Video omawia również sposób obliczania pageranku oraz techniki budowania linków zewnętrznych i wewnętrznych w celu poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
Śledzenie linków bezpośrednich
Śledzenie linków bezpośrednich pozwala przypisać sprzedaże partnerom i podnieść pozycję w Google. Używanie ich rozwiązuje problem linków afiliacyjnych i jest przyjazne dla SEO. Post Affiliate Pro oferuje zaawansowane narzędzia do śledzenia linków i raportowania.
Wyszukiwarka to narzędzie ułatwiające wyszukiwanie w Internecie poprzez skanowanie milionów stron i dostarczanie najodpowiedniejszych wyników. Proces działania wyszukiwarki obejmuje crawling, indeksowanie i wyszukiwanie. Po zadaniu zapytania, roboty typu crawler skanują strony i wyświetlają najtrafniejsze wyniki na stronie wyników wyszukiwania (SERP).
Post Affiliate Pro oferuje szeroki zakres funkcji, integracji i aplikacji mobilnych. Zapewnia wsparcie, bazę wiedzy, dziennik zmian i analizę wydajności. Firma oferuje program afiliacyjny, blog, szablony, akademię i katalog. Dodatkowo, SERP to strona wyników wyszukiwarki, która wyświetla najlepsze dopasowania dla wyszukiwanego terminu, zawierając podsumowanie znalezionych artykułów oraz różne rodzaje wyników.