Czym jest Real-Time Bidding (RTB)?
Real-time bidding (RTB) to metoda polegająca na prowadzeniu aukcji o przestrzeń reklamową w czasie rzeczywistym. Gdy strona się ładuje, odbywa się aukcja o wyświetlenie na niej reklam. Reklamodawcy licytują się o wyświetlenia, a zwycięska reklama natychmiast jest prezentowana na witrynie. Real-time bidding oferuje reklamodawcom szansę na promowanie swoich produktów na większej ilości witryn i dotarcie do szerszej grupy odbiorców.
Topics
- Proces RTB
- Platformy reklamowe
- Koszty RTB
Video summary
W tym wideo omawiamy aukcje czasu rzeczywistego w reklamie internetowej. Proces RTB to zautomatyzowany proces aukcyjny, który pozwala reklamodawcom licytować przestrzeń reklamową od wydawców na zasadzie kosztów za tysiąc wyświetleń. Proces RTB zachodzi w milisekundach przed załadowaniem strony internetowej. Składa się z trzech platform zakupu reklam: platforma po stronie dostawcy (SSP), giełda reklamowa i platforma po stronie popytu (DSP). Po omówieniu działania platform omówiono, jak działa RTB. Proces zaczyna się od kliknięcia linku, a kończy wyświetleniem wygranej reklamy na ekranie. Koszt RTB zależy od innych ofert i kryteriów docelowych, ale jest opłacalny i oszczędza czas w kampaniach reklamowych.
Paid search (płatne wyszukiwanie)
Paid search (płatne wyszukiwanie) to model reklamowy, w którym reklamodawca płaci tylko za kliknięcia reklamy, oszczędzając pieniądze i dotrąc do większej liczby klientów. Reklamodawcy licytują słowa kluczowe, starając się, aby ich reklamy były jak najbardziej trafne.
Wiedza Blog Szablony Akademia Słowniczek Marketingu Afiliacyjnego Program Affiliacyjny Katalog PopularPost Affiliate Pro oferuje cennik, integracje, aplikacje mobilne i alternatywy. Możesz skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego i konsultacji. Znajdziesz też wsparcie, bazę wiedzy, strefę członków, dziennik zmian oraz informacje o firmie i programie afiliacyjnym.