Czym jest sieć wyszukiwania i sieć reklamowa?
Google AdWords składa się z dwóch głównych części: sieci wyszukiwania i sieci reklamowej.
Sieć wyszukiwania skupia się na zapewnianiu ludziom trafnych wyników wyszukiwania. Wykorzystuje przeglądarki, pozwalając na bezproblemową pracę. To ważne, gdy chcesz szybko znaleźć informacje związane z danym zagadnieniem.
Druga część to sieć reklamowa. Jest odpowiedzialna za dostarczanie wysokiej jakości treści, które cię interesują. Sieć reklamowa jest częścią programu AdSense od Google.
Post Affiliate Pro oferuje szeroki zakres funkcji, integracji i aplikacji mobilnych. Zapewnia wsparcie, bazę wiedzy, dziennik zmian i analizę wydajności. Firma oferuje program afiliacyjny, blog, szablony, akademię i katalog. Dodatkowo, SERP to strona wyników wyszukiwarki, która wyświetla najlepsze dopasowania dla wyszukiwanego terminu, zawierając podsumowanie znalezionych artykułów oraz różne rodzaje wyników.
Wyszukiwarka to narzędzie ułatwiające wyszukiwanie w Internecie poprzez skanowanie milionów stron i dostarczanie najodpowiedniejszych wyników. Proces działania wyszukiwarki obejmuje crawling, indeksowanie i wyszukiwanie. Po zadaniu zapytania, roboty typu crawler skanują strony i wyświetlają najtrafniejsze wyniki na stronie wyników wyszukiwania (SERP).