
Top 20 konferencji afiliacyjnych w Europie 2022
Odkryj 20 najważniejszych konferencji marketingu afiliacyjnego w Europie w 2022 roku. Poznaj najlepsze wydarzenia do networkingu, poznawania najnowszych trendów...
Odkryj 20 najważniejszych konferencji marketingu afiliacyjnego w Ameryce Północnej w 2022 roku – to wyjątkowa okazja do networkingu i zdobycia wiedzy od ekspertów, która pomoże Ci rozwinąć Twój biznes afiliacyjny.
W świecie cyfrowym wiele nisz pojawiło się za sprawą pandemii. Marketing cyfrowy umożliwił rozwój e-commerce, który stał się jedną z wiodących branż na świecie dzięki ogromnemu wzrostowi sprzedaży mobilnej i działań marketingowych online. W rezultacie marketing afiliacyjny lepiej odpowiada na potrzeby zarówno firm, jak i potencjalnych klientów, oferując usługi na całym świecie.
Pojawiło się wiele konferencji i forów poświęconych marketingowi afiliacyjnemu, które przyciągają ludzi z całego świata. Przedstawiamy 20 najważniejszych konferencji marketingu afiliacyjnego, które odbywają się obecnie w USA i Kanadzie. Aby wszyscy mieli jasność, czym jest marketing afiliacyjny, porównajmy go z innymi strategiami marketingowymi i sprawdźmy, dlaczego firmy sięgają właśnie po tę strategię.
Sprzedawcy afiliacyjni są zainteresowani zwiększeniem swojego zasięgu i pozyskaniem klientów, których uważają za swoją grupę docelową. Można to osiągnąć poprzez zatrudnienie marketerów afiliacyjnych (zwanych też wydawcami). Partnerzy afiliacyjni są zatrudniani przez sprzedawców, by prowadzili kampanie promujące ich działalność za pośrednictwem mediów społecznościowych, wpisów na blogach, filmów na YouTube itd. Dzięki temu marketerzy mogą zarabiać prowizje na różne sposoby, np. za kliknięcia.
Sprzedawcy są zachęcani do korzystania z oprogramowania do śledzenia afiliacji, by monitorować wszystkie dane pochodzące z ich programu partnerskiego. Informacje te pozwalają określić, jak dużo ruchu marketerzy kierują na ich strony, jakie generują przychody oraz poznać inne ważne dane.
Marketing afiliacyjny umożliwia dotarcie do klientów przez internet, a właśnie na tym polega jego istota. Większość marek na świecie (80%) stosuje strategie marketingu afiliacyjnego . Dodatkowo branża mobilna stała się bardzo dochodowa, bo połowa ruchu afiliacyjnego pochodzi z urządzeń mobilnych. Aby w pełni zrozumieć tę opłacalną strategię marketingową, warto poznać trzy strony zaangażowane w branżę oraz korzyści, jakie każda z nich odnosi.
Marketerzy/wydawcy afiliacyjni są zatrudniani do promowania produktów i/lub firm, które reprezentują jako sprzedawców afiliacyjnych. Blogerzy (często umieszczający linki partnerskie w swoich wpisach), YouTuberzy czy marketerzy mediów społecznościowych zarabiają na tworzeniu treści i budowaniu rozpoznawalności marki, która ich zatrudniła. Poza pasywnym dochodem, sprzedawca zyskuje dostęp do nowej grupy odbiorców w swojej niszy, do której dotarcie w inny sposób byłoby trudne. Konsument natomiast otrzymuje dostęp do produktów i usług wpisujących się w jego zainteresowania. Inwestując w strategie marketingu afiliacyjnego , marketerzy są motywowani do regularnego tworzenia treści, a sprzedawcy mają pewność aktywności dzięki prowizjom za podjęte działania, takie jak generowanie leadów czy zwiększanie ruchu.
Firmy, które zauważyły, że marketing afiliacyjny obniża ich koszty i zwiększa szanse na pozyskanie leadów, chętnie sięgają po tę strategię. Nie da się zaprzeczyć, że przy niskim koszcie i niewielkim ryzyku daje ona bardzo wysoki zwrot z inwestycji (ROI), a fakt, że jest to branża warta 8,2 miliarda dolarów, tylko potwierdza jej atrakcyjność.
W związku z tym wiele firm decyduje się również na wykorzystanie oprogramowania do zarządzania marketingiem afiliacyjnym, by zoptymalizować kampanie promocyjne i zwiększyć ROI. Wiele sieci afiliacyjnych oferuje oprogramowanie do zarządzania, takie jak Post Affiliate Pro, które pozwala śledzić analitykę marketingową, monitorować zaangażowanie wydawców oraz automatyzować wypłaty prowizji zgodnie z wymaganiami danej kampanii.
W branży marketingu afiliacyjnego w tym roku bijemy nowe rekordy. Dlatego w USA i Kanadzie konferencje afiliacyjne będą miały bogaty skład prelegentów – ekspertów marketingu afiliacyjnego, co daje oczywiste możliwości networkingu. W tej branży współpraca jest kluczowa dla budowania rozpoznawalności marek, a liczne wydarzenia networkingowe tworzą wiele okazji do nawiązania partnerstw biznesowych.
Konferencja marketingu afiliacyjnego to bezcenna okazja, podczas której eksperci (często czołowe nazwiska z branży) wygłaszają prelekcje na temat trendów i nowych technologii. Zazwyczaj jest to kilka dni networkingu, podczas których możesz nawiązać kontakty z innymi marketerami cyfrowymi – efektem będzie zarówno wzrost biznesu, jak i rozpoznawalności marki.
PI LIVE Advanced to jednodniowa konferencja poświęcona pomaganiu markom e-commerce w maksymalizacji potencjału w zakresie strategii efektywnościowych i marketingu cyfrowego. Wydarzenie skierowane jest do detalistów i marek, które chcą zoptymalizować marketing partnerski, czyniąc PI LIVE Advanced pierwszą w USA konferencją performance marketingową niezależną od sieci afiliacyjnej i SaaS – to pozycja obowiązkowa w kalendarzu. Wydarzenie inspiruje do wizjonerskiego myślenia, patrzenia w przyszłość i stosowania najlepszych praktyk.
Międzynarodowe targi marketingu cyfrowego, skupione na strategiach omnichannel, e-commerce i projektowaniu sklepów, pomagają przyjrzeć się e-commerce z bliska i przekształcić go w nowe możliwości biznesowe. Wydarzenie Retail Innovation Conference Expo to tętniąca życiem przestrzeń napędzana społecznością, wykorzystująca najnowsze technologie, oferująca wiele okazji do networkingu i współpracy.
W przeciwieństwie do innych konferencji opisanych w tym artykule, ta nie odbywa się w Ameryce Północnej. Jednak jest całkowicie online i DARMOWA – na co więc czekasz? Możesz posłuchać ekspertów cyfrowych dyskutujących o Web3, Metaverse, Blockchainie i NFT podczas DMEXCO Digital Spring Summit. W odróżnieniu od innych wydarzeń afiliacyjnych możesz wysłuchać całodziennego cyklu inspirujących prelekcji, wykładów i paneli dostępnych na żądanie po 3 maja.
Tegoroczny Social Media Week (#SMW) zgromadził największe nazwiska i liderów branży, praktyków mediów społecznościowych i platform, by uczyć uczestników najnowszych trendów i pomysłów. Polecamy wydarzenia afiliacyjne takie jak #SMW, bo pomagają sprzedawcom zaplanować obecność w social mediach z potencjalnymi partnerami. Tematy obejmują kreatywność w świecie cyfrowym, budowanie e-społeczności dla marek i inne przyciągające tematy z zakresu marketingu mobilnego.
Marki chcące wzmocnić swoje kampanie e-mail marketingowe powinny wziąć udział w tej konferencji. Celem ANA Email Evolution Conference 2022 jest pomoc uczestnikom w doskonaleniu treści e-maili i newsletterów. To jedno z wydarzeń marketingu cyfrowego, którego naprawdę nie można przegapić, jeśli chcesz nauczyć się eksponować korzyści, pisać skuteczne tematy i nagłówki.
Międzynarodowa Konferencja Badawcza organizuje liczne wydarzenia afiliacyjne w Ameryce Północnej przez cały rok. ICAMOA w Vancouver gromadzi naukowców i badaczy, którzy wymieniają się pomysłami związanymi z marketingiem afiliacyjnym i reklamą online. To okazja, by poznać najnowsze innowacje i trendy oraz opracować strategię reklamową i stać się konkurencyjną marką w swojej branży.
Affiliate Summit East (ASE) przyciąga najlepszych przedsiębiorców e-commerce, afiliantów , media buyerów, sieci i dostawców technologii – jest to więc konferencja obowiązkowa. Udział online lub osobiście pozwoli rozwinąć działalność cyfrową, zoptymalizować strony docelowe, generować leady i śledzić trendy w branży. Te i inne strategie możesz stosować na co dzień.
CMO i liderzy marketingu z całego świata spotykają się na Strategic Marketing 2022 – wydarzeniu, które inspiruje i wzmacnia liderów branży. Dzięki temu marki budują głębsze relacje z konsumentami, tworzą innowacyjne kampanie i wykorzystują nowe punkty styku cyfrowego w rozwoju biznesu. Strategia i rozwój SMO, marketing z misją, angażujące treści oraz innowacyjny content social media to tylko niektóre z zagadnień, które możesz poznać.
Uczestnicząc stacjonarnie lub online, poznasz najlepsze praktyki marketingu cyfrowego i najnowsze trendy, praktyczne rozwiązania, strategie i, oczywiście, networking. Spośród wszystkich konferencji afiliacyjnych DigiMarCon Silicon Valley 2022 stawia na wiele strategii i trendów: marketing behawioralny, neuromarketing, content marketing, omnichannel i wiele innych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów.
To trzydniowe wydarzenie (stacjonarnie w Orlando na Florydzie oraz online), podczas którego doświadczeni marketerzy cyfrowi dzielą się ekspertyzą z osobami chcącymi poznać aktualny stan branży turystycznej w świecie cyfrowym. Dowiesz się, jak planować budżet na potrzeby PR, zakupów mediów, analityki i innych – wszystko po to, by odnaleźć się w konkurencyjnej branży e-turystyki.
Sigma, jeden z największych na świecie festiwali branży gier, odbywa się w czerwcu w Toronto. Sigma Americas pojawia się w idealnym momencie – pierwszy raz w historii w Kanadzie można obstawiać zakłady na pojedyncze mecze. Sigma Americas ma być centrum nowego rozdziału iGamingu. To wydarzenie szczególnie wartościowe dla sprzedawców i marketerów – branża gier jest bardzo dochodowa i nie zwalnia tempa.
Już po nazwie łatwo zgadnąć, że ta konferencja poświęcona jest mediom społecznościowym i związanym z nimi trendom. The Social Shake-Up to okazja do odświeżenia strategii social media Twojej firmy. Przyjedź do Atlanty i dowiedz się, jak wykorzystać nowe platformy społecznościowe i tworzyć skuteczne strategie, słuchając marketerów największych korporacji oraz MŚP dzielących się swoim doświadczeniem.
Uczestnicy iPX22 mogą liczyć na dużą ilość kawy, by nawiązywać kontakty i wejść do świata afiliacji. Poznaj liderów branży, innowatorów, analityków i osoby kształtujące rynek partnerski w pięknym Nowym Jorku.
Międzynarodowe spotkanie ekspertów digital growth w słynnym Las Vegas. Conversion Conference 2022 skupia się na sztuce i nauce optymalizacji współczynnika konwersji (CRO). To właśnie CRO sprawia, że Twoja strona – szczególnie landing page – działa efektywniej. Konferencja wprowadzi Cię w modele dopasowania biznesowego i optymalizacji wartości relacji z klientami.
W tym samym Las Vegas odbywa się Marketing Analytics Summit 2022, adresowany do liderów analityki cyfrowej. Każdy, kto zajmuje się analityką marketingową, znajdzie tu coś dla siebie – poznasz doświadczenia wielu startupowców i przedsiębiorców z branży analitycznej i afiliacyjnej.
Konferencja afiliacyjna to spotkanie lub wydarzenie, na którym afilianci, reklamodawcy oraz inni profesjonaliści z branży spotykają się, by budować sieć kontaktów, poznawać najnowsze trendy i rozwój marketingu afiliacyjnego oraz nawiązywać partnerstwa. Konferencje te często obejmują warsztaty, prezentacje oraz możliwości networkingu.
To współpraca pomiędzy firmą (sprzedawcą afiliacyjnym) a marketerem afiliacyjnym w celu promowania produktów firmy lub generowania ruchu w zamian za prowizję.
Oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego umożliwia użytkownikowi śledzenie kampanii, zarządzanie poziomami afiliantów, generowanie raportów dotyczących trendów oraz obsługę wypłat prowizji.
Istnieją pewne różnice: marketing afiliacyjny skupia się głównie na zwiększaniu konkretnego wskaźnika dla firmy/marki oraz generowaniu wartościowych leadów, podczas gdy influencer marketing to forma działań nastawionych na markę – generowanie szumu i zwiększanie jej rozpoznawalności.
Konferencje te dają wiele możliwości networkingu z innymi sprzedawcami i marketerami, poznania różnych strategii i trendów oraz powrotu do firmy z nowymi pomysłami, które można wykorzystać dzięki lekcjom zdobytym od ekspertów z danej niszy.
Około 80% marek na świecie korzysta z marketingu afiliacyjnego.
David jest twórcą treści, który koncentruje się na programach partnerskich i strategiach marketingowych, pomagając innym rozwijać się i osiągać sukcesy w branży marketingu afiliacyjnego.
Poznaj czołowe konferencje marketingu afiliacyjnego w Ameryce Północnej w 2022 roku i nawiąż kontakt z ekspertami branży, by rozwinąć swoje strategie marketingu cyfrowego.
Odkryj 20 najważniejszych konferencji marketingu afiliacyjnego w Europie w 2022 roku. Poznaj najlepsze wydarzenia do networkingu, poznawania najnowszych trendów...
Chcesz rozwinąć swój program partnerski w 2025 roku? Sprawdź 12 skutecznych strategii, jak znaleźć afiliantów i rozwijać swój biznes.
Marketing afiliacyjny przoduje w e-commerce. Sprawdź nadchodzące konferencje afiliacyjne w Azji w tym roku.