–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Materiały promocyjne

Materiały promocyjne są istotą marketingu afiliacyjnego. Promocja w reklamie jest daleka od niezawodności, ale stosowanie właściwej strategii marketingowej, zwracanie uwagi na analitykę oraz wykorzystywanie odpowiednich materiałów promocyjnych we właściwym czasie może zwiększyć świadomość marki i przynieść wysokie zyski.

Kupony rabatowe

Zakupy klientów często motywowane są oszczędnością pieniędzy. Udany biznes e-commerce powinien z tego względu oferować kupony rabatowe. Według badań, klienci, którzy otrzymują kupony wydają 37% więcej niż bez nich. 

Twoi klienci nie muszą już spędzać niezliczonych godzin na przeglądaniu cotygodniowych ulotek, wycinaniu i organizowaniu kuponów lub przeszukiwaniu stron z rabatami, aby znaleźć i wydrukować zniżki. Możesz dopasować swoją strategię marketingu kuponowego do tego, gdzie Twoi klienci spędzają czas online: wysyłając wiadomości e-mail, smsy, czy korzystając z mediów społecznościowych.

W środowisku handlu elektronicznego, w którym coraz więcej sprzedawców wykorzystuje kupony cyfrowe do promowania swoich produktów, odkrywanie nowych sposobów udostępniania kuponów jest niezwykle istotne. Najlepszym sposobem na dotarcie do grupy docelowej jest dzielenie się z nią zniżkami, a nie wielokrotne publikowanie tego samego rodzaju kuponów. Aby zmaksymalizować ekspozycję i zainteresowanie klientów, treść musi być istotna, aktualna i mieć wartość dla klienta.

kupon

Replikacja strony

Korzystając z funkcji replikacji Post Affiliate Pro, partnerzy są w stanie zduplikować lub powielić stronę internetową Twojej firmy, zachowując jej wygląd i intencję treści. Przedsiębiorstwa są w stanie reklamować swoje produkty, usługi i biznes do dużej publiczności potencjalnych klientów i uczynić ich obecność online silniejszą.

Posiadanie replikowanych stron umożliwia partnerom promowanie Twojej firmy, nawet jeśli nie posiadają oni własnej strony internetowej, na której mogliby umieszczać banery. Partnerzy mogą skopiować swój adres URL z replikowanej strony do swoich kampanii. Posiadanie takich stron, które są dodatkowo spersonalizowane gwarantuje, że gdy klienci odwiedzają stronę, pliki cookie są zapisywane, a sprzedaż jest kierowana do partnera.

Replikacja stron z PAP

Inteligentne linki

Termin “inteligentne linki” odnosi się do szczególnego rodzaju linków używanych w marketingu afiliacyjnym, które kierują klientów do ofert, których zakup jest bardziej prawdopodobny. Technologia ta wybiera ofertę indywidualnie dla każdego, kto podąża za linkiem polecającym. Reklamy są wybierane automatycznie na podstawie linku polecającego. Innymi słowy, inteligentne linki to takie linki partnerskie, które nie wskazują na jeden konkretny produkt. 

Złożony algorytm oparty na technologii bazowej wyróżnia najlepiej konwertujące oferty na podstawie wielu czynników, w tym lokalizacji geograficznej, urządzenia użytkownika i obszaru zainteresowania, aby przedstawić ofertę, która ma większe szanse na dokonanie sprzedaży lub subskrypcji wiadomości e-mail dla reklamodawcy.

Zasoby bazy wiedzy

Learn more about SmartLinks

Banery

Banery to grafiki, które wyświetlają się z góry na dół lub z jednej strony na drugą, zarówno w witrynie jak i w mediach cyfrowych. Możesz polegać na marketerach afiliacyjnych, którzy reklamują Twoje produkty lub usługi za pomocą banerów oraz dostarczają potencjalnym klientom reklamy wizualne, które zachęcają ich do interakcji. 

Banery to grafiki, które wyświetlają się z góry na dół lub z jednej strony na drugą, zarówno w witrynie jak i w mediach cyfrowych. Możesz polegać na marketerach afiliacyjnych, którzy reklamują Twoje produkty lub usługi za pomocą banerów oraz dostarczają potencjalnym klientom reklamy wizualne, które zachęcają ich do interakcji. 

Tworzenie banerów w PAP

Ważne jest, aby baner reklamowy przyciągnął uwagę czytelnika i zaciekawił go reklamowanym produktem lub usługą. Obrazy są częściej wykorzystywane do wyrażania swojego przekazu niż teksty. Oto lista opcji banerów, które są dostępne w Post Affiliate Pro:

Materiały promocyjne
Przykłady banerów reklamowych

Celem reklamy banerowej jest zwiększenie widoczności produktów i usług w Internecie oraz wzmocnienie obecności marki w sieci. Ten rodzaj reklamy może generować leady, a także zachęcać ludzi do wypróbowania Twoich produktów lub usług albo do zapisania się na Twoją listę e-mailową. Na koniec chcielibyśmy zaznaczyć, że reklamy te dają Ci możliwość retargetowania potencjalnych klientów, co przełoży się na większą sprzedaż w kolejnym roku.

Frequently asked questions

W jakim celu wykorzystuje się materiały promocyjne?

Celem materiałów promocyjnych jest wyróżnienie firmy na tle konkurencji oraz zaangażowanie potencjalnych klientów.

Jak wybrać najlepsze produkty promocyjne?

Produkty promocyjne mogą być kształtowane przez wiele czynników, takich jak potrzeby i zainteresowania klientów, cele marketingowe organizacji, jej budżet, pozycjonowanie marki oraz zasięg, jaki chce ona osiągnąć.

Jak promować produkty w marketingu afiliacyjnym?

Marketerzy tworzą materiały promocyjne, takie jak banery lub unikalne linki partnerskie dla każdej oferty, a następnie partnerzy udostępniają te materiały/linki na blogach, platformach mediów społecznościowych lub stronach internetowych.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i dowiedz się, jakie korzyści Post Affiliate Pro może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na rozmowę