
Prowizje
Co motywuje afiliantów i jakie są najlepsze strategie marketingowe, aby ich zachęcić? Dowiedz się, jak najlepiej wynagradzać swoich partnerów z Post Affiliate P...
Prowizje za akcję (CPA) pozwalają partnerom zarabiać prowizje tylko wtedy, gdy zostaną wykonane określone, zdefiniowane wcześniej akcje, zwiększając jakość i skuteczność kampanii marketingu afiliacyjnego.
Prowizje za akcję to rodzaj struktury prowizji w marketingu afiliacyjnym, w której marketer afiliacyjny zarabia prowizję tylko wtedy, gdy użytkownik polecony przez partnera wykona określoną akcję.
Korzystając z funkcji prowizji za akcję, możesz zdefiniować różne prowizje za określone akcje (cost-per-action). Taką akcją może być wszystko: sprzedaż, pozyskanie leada, pobranie pliku lub jakakolwiek inna, wcześniej ustalona czynność, którą reklamodawca wyznaczył jako cel swojej kampanii marketingowej. W praktyce partner afiliacyjny jest nagradzany za generowanie wartościowych akcji dla reklamodawcy, a nie tylko za samo kierowanie ruchu czy kliknięć na jego stronę.
Prowizje za akcję mogą być skutecznym sposobem motywowania partnerów do skupienia się na generowaniu wysokiej jakości ruchu i konwersji, ponieważ prowizje wypłacane są tylko przy osiągnięciu konkretnych celów.
Nie ma limitu liczby prowizji za akcję, które możesz utworzyć w każdej kampanii, więc możliwe jest śledzenie praktycznie wszystkich ruchów użytkowników, jeśli wstawisz fragment kodu JavaScript lub ukryty obrazek (pixel) na stronach, na których wykonywana jest dana akcja.
Aby włączyć tę funkcję, przejdź do Panelu Sprzedawcy > Konfiguracja > Funkcje, a następnie kliknij przycisk ‘Aktywuj‘ obok prowizji za akcję. Aktywacja funkcji prowizji za akcję wymaga ponownego załadowania panelu sprzedawcy, po czym będziesz mógł tworzyć nowe typy prowizji za akcję dla swoich kampanii.
W Menedżerze Kampanii możesz edytować dowolną kampanię, do której chcesz dodać prowizję za akcję, gdy funkcja zostanie aktywowana.
Prowizja w marketingu afiliacyjnym to procent, jaki partner otrzymuje za działania lub konwersje, które wynikają z jego promocji produktów.
Stawki prowizji są kluczowe dla partnerów, ponieważ wpływają na to, ile mogą zarobić. Wyższe stawki oznaczają większe zarobki i motywują do promowania. Stawki to ważny czynnik przy wyborze programów i sieci afiliacyjnych.
Odkryj, jak funkcja prowizji za akcję w Post Affiliate Pro może przynieść korzyści Twojej firmie i zmaksymalizować zarobki afiliacyjne.
Co motywuje afiliantów i jakie są najlepsze strategie marketingowe, aby ich zachęcić? Dowiedz się, jak najlepiej wynagradzać swoich partnerów z Post Affiliate P...
Każdy rodzaj prowizji określa, kiedy zostanie ona wypłacona, np. za kliknięcie, za członkostwo lub coś innego. Dowiedz się więcej o typach prowizji.
Zdefiniuj nieograniczoną liczbę grup w każdej kampanii i skutecznie oddzielaj swoich partnerów afiliacyjnych (np. według wyników) dzięki funkcji Grup Prowizyjny...