Czym jest raport na temat najlepszych partnerów?
Z dziesiątkami strategii i taktyk marketingowych bombardujących firmy i marki ze wszystkich stron, marketing afiliacyjny staje się popularniejszy niż kiedykolwiek. Niezależni marketerzy (partnerzy afiliacyjni) promują produkty i usługi w imieniu marek w zamian za prowizje.
Partnerzy zazwyczaj kierują się zainteresowaniami odbiorców, do których prowadzą sprzedaż. W rezultacie mogą kierować reklamy do konsumentów, którzy prawdopodobnie zareagują na ich promocje, ponieważ mają określoną niszę lub markę osobistą. To dlatego monitorowanie najważniejszych partnerów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej firmy.
To bardzo ważne, by Twoje oprogramowanie afiliacyjne było w stanie porównać Twoich partnerów i zidentyfikować najlepszych partnerów. Motywowanie ich do sprzedaży większej ilości produktów i pomaganie im w szlifowaniu technik sprzedażowych jest kluczowe.
Raporty na temat najlepszych partnerów w Post Affiliate Pro
Raport na temat najlepszych partnerów pokazuje listę Twoich partnerów ułożoną według ich wyników w Twoim programie partnerskim. Sprzedawcy mogą znaleźć te raporty w Merchant panel (Panel sprzedawcy) > Reports (Raporty). Mogą sklasyfikować swoich partnerów według następujących parametrów:
- Liczba sprzedaży
- Całkowita wartość sprzedaży
- Prowizje
- Kliknięcia (łączne/unikalne)
- Wyświetlenia (łączne/unikalne)
- Współczynnik klikalności
- Współczynnik konwersji
- Średnia prowizja za kliknięcie
- Średnia prowizja za wyświetlenie
- Średnia prowizja za zamówienie

