Czym jest śledzenie offline?
Śledzenie offline dotyczy śledzenia kuponów. Różni się od śledzenia banerów tym, że nie trzeba kliknąć żadnych banerów, by zrealizować kupony. W Post Affiliate Pro kupony są przypisywane kampanii/partnerowi, a gdy zostają wykorzystane, system rozpoznaje kampanię/partnera, do którego należą, aby utworzyć dla niego prowizję. W tym procesie nie zostają utworzone żadne śledzące pliki cookie.
Kody kuponów znalezione na stronach internetowych partnerów są automatycznie przypisywane partnerom, do których należą, gdy klienci je wykorzystają.
Używanie kodów kuponów jest dla partnerów dobrym sposobem na promowanie konkretnych produktów lub zachęcenie klientów do kupna od danego sprzedawcy. Aby zwiększyć zasięg marki oraz sprzedaż, większość firm korzysta z metod śledzenia offline. Klienci zdecydowanie preferują kupować przy użyciu kuponów i są one powszechnie używane przez większość sprzedawców.
Śledzenie offline w Post Affiliate Pro
Post Affiliate Pro oferuje kupony do śledzenia offline. Jeśli sprzedawca włączy tę funkcję, zezwoli ona na tworzenie banerów z kuponami. Te banery mogą generować kody kuponów według szablonu utworzonego przez sprzedawcę (określającego ważność, format kuponu, liczbę kuponów itd.) lub sprzedawcy mogą importować swoje wcześniej utworzone kody. Gdy kody kuponów są gotowe, z łatwością można przypisać je konkretnym partnerom, ręcznie lub automatycznie (lub, jeśli ta opcja zostanie włączona, partnerzy mogą zrobić to sami).
Ta funkcja jest niezwykle przydatna dla sprzedawców, którzy pracują głównie z kuponami, influencerami lub potrzebują konkretnych kuponów dla swojej kampanii bez konieczności tworzenia dodatkowych banerów. Proces jest prosty – sprzedawca tworzy kupon, który można zrealizować online lub w sklepach fizycznych, a gdy zostanie wykorzystany, można automatycznie śledzić to w Post Affiliate Pro dzięki integracji kuponów.
Dlaczego warto używać śledzenia offline w swojej firmie
Kupony i śledzenie offline mogą przynieść korzyści twojej firmie na wiele sposobów. Jest wiele typów kuponów, których możesz użyć. Oto kilka przykładów, które pokażą ci, co może zaoferować ci ten rodzaj marketingu:
Kupony ze zniżką – Mogą pomóc ci w budowaniu list mailingowych. Klienci zazwyczaj chętnie udostępniają swój adres e-mail w zamian za zniżkę procentową na produkt czy usługę.
Kupony na darmową wysyłkę – Może pomóc to zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków zakupowych, czego częstą przyczyną są koszty wysyłki. Zaoferowanie darmowej wysyłki może znacznie obniżyć tę liczbę.
Kupon na darmowy prezent do zakupu – Ten rodzaj kuponów jest często używany przez sprzedawców w branży urody. Darmowe prezenty i/lub próbki do zamówień powyżej pewnej kwoty mogą pomóc promować nowe produkty czy kampanie.
Lojalnościowe kody promocyjne – Klienci lubią wymieniać punkty lojalnościowe na zniżki na wybrane przez siebie produkty. Pomaga to w tworzeniu lojalnej bazy klientów firmy.
Kupony mobilne – Żyjemy w erze cyfrowej. Spraw, by twoje kampanie były dostępne dla wszystkich pokoleń, udostępniając kody kuponów przez chatboty, SMS-y i powiadomienia mobilne.
Podkreślamy, że kody w Post Affiliate Pro są wyłącznie dla partnerów i kampanii. Nie generują zniżek, darmowych produktów, prezentów czy darmowej wysyłki. To wszystko musi zostać skonfigurowane przez sprzedawców.
To, że kupony znacząco wpływają na sprzedaż, jest udowodnionym faktem. Kupony zwiększają sprzedaż i pomagają szybiej sprzedawać produkty czy usługi. Pozwalają ci zyskać znaczącą przewagę nad konkurencją, zagłuszając reklamy inntch firm i pozwalając ci zwiększyć lojalność i powtarzającą się sprzedaż. Co więcej, śledzenie offline i sprzedaż poprzez kupony może być niezwykle pomocna w promowaniu nowych produktów i kampanii.
Nasi klienci wykorzystują Post Affiliate Pro do rozwoju swoich firm poprzez usprawnianie marketingu afiliacyjnego i sprawdzanie raportów wskaźników sukcesu. Integracja ProStores umożliwia śledzenie sprzedaży i wykorzystuje certyfikat SSL. Możesz także umówić się na rozmowę lub skorzystać z darmowego konta.
Raporty na temat najlepszych odsyłających URL
Raporty najlepszych odsyłających URL w Post Affiliate Pro pozwalają śledzić i analizować działania w marketingu afiliacyjnym, informując o skutecznych kanałach marketingowych i treściach generujących ruch i sprzedaże poprzez śledzenie URL. To narzędzie do optymalizacji linków partnerskich i zwiększenia konwersji.
Niestandardowy kod śledzenia afiliacji
Niestandardowe kody śledzenia afiliacji w Post Affiliate Pro pozwalają partnerom śledzić sprzedaż we własnych systemach, co umożliwia monitorowanie wyników kampanii afiliacyjnych. Funkcja ta jest przydatna dla partnerów, którzy sprzedają produkty z różnych programów afiliacyjnych, a także dla sprzedawców, którzy chcą zapewnić skuteczne śledzenie sprzedaży. Ostrzeżenie: Kody śledzenia afiliacji mogą uszkodzić stronę z podziękowaniem - zastanów się uważnie przed zatwierdzeniem. Uwaga: Niektóre opcje wymagają użycia wersji JavaScript kodu śledzenia sprzedaży na stronie z podziękowaniem.