–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Commission Increase

Zwiększanie prowizji

Każdy lubi otrzymywać pozytywne wiadomości. A jeśli dobre wiadomości informują Twoich partnerów biznesowych, że mają szansę zarobić więcej pieniędzy, taka informacja prawdopodobnie będzie rezonować z nimi jeszcze bardziej. Oczywiście to samo działa w przypadku afiliantów – jeśli masz im do przekazania coś godnego uwagi i pozytywnego, możesz oczekiwać ich pełnej uwagi i zainteresowania.

Jeśli więc chcesz poinformować swoich wydawców, że zwiększysz dla nich stawki prowizji, przygotuj wiadomość w odpowiedni sposób i upewnij się, że dotrze ona do jak największej liczby. Bądź świadomy, że będziesz przykuwał ich uwagę, dlatego nie wysyłaj zbyt krótkich lub zbyt prostych wiadomości. Wykorzystaj tę okazję, aby wzmocnić relacje między Twoją firmą a partnerami, zbudować lojalność wobec marki i zmotywować odbiorców. Możesz również wykorzystać wiadomość o zwiększeniu prowizji, aby wyeliminować niepożądane zachowania lub przypomnieć partnerom o oczekiwaniach dotyczących ich współpracy z Twoją firmą.

W dalszej części artykułu przedstawimy kilka szablonów emaili, które możesz wykorzystać do dzielenia się dobrymi wiadomościami z członkami Twojego programu partnerskiego. Zanim jednak do tego dojdziemy, chcemy przyjrzeć się temu, co napędza afiliantów i jak można ich zmotywować. Ta wiedza pomoże Ci zdecydować, jak przygotować ostateczną wiadomość informującą o wzroście prowizji i jak ją wykorzystać.

Zwiększanie prowizji

Co motywuje afiliantów?

Wysokość prowizji

Nie będzie zaskoczeniem, że zwiększenie opłat prowizyjnych jest jednym z najlepszych sposobów na zachęcenie wydawców do cięższej pracy. Możesz ogłosić stałą podwyżkę prowizji, zapewnić ograniczony okres ważności jednej (np. przed Black Friday, czy Świętami Bożego Narodzenia) lub uczynić ją ekskluzywną dla pewnej kategorii produktów, aby na przykład zwiększyć ich sprzedaż. Jest to doskonały sposób na dopasowanie bodźców do ogólnej strategii sprzedaży.

Czas trwania pliku cookie

Wielu konsumentów dokonuje zakupów po pewnym czasie od pierwszego zobaczenia ofert afiliantów. Dlatego wydłużenie czasu trwania cookie (czas pomiędzy kliknięciem konsumenta w link partnera a dokonaniem zakupu) jest sposobem na docenienie wysiłków partnerów w promowaniu Twoich produktów lub usług i zwiększenie ich motywacji.

Bycie dobrze poinformowanym

Partnerzy będą bardziej zaangażowani, gdy poczują, że sprzedawca robi wszystko, co możliwe, aby pomóc im sprzedawać więcej. A jednym ze sposobów, jest informowanie partnerów o wszystkich inicjatywach w Twojej firmie, takich jak wyprzedaże, loterie ecommerce, sezonowe promocje, itp. Zapewniając wydawcom wysokiej jakości aktywa promocyjne, możesz być pewien, że będą oni bardzo zmotywowani.

Nagrody oparte na wynikach

Inicjatywy nagradzania są doskonałym sposobem na zachęcenie afiliantów do tworzenia bardziej konkurencyjnych strategii. Jedną z opcji jest oferowanie bonusów tym afiliantom, którzy sprzedają najwięcej w danym okresie. Nagrody mogą się różnić od wyższej prowizji lub określonej sumy pieniędzy do kuponów lub rabatów na Twoje produkty lub usługi.

Niezawodny zestaw narzędzi

Wydawcy, którym oferuje się przyjazne i niezawodne narzędzia cyfrowe, są bardziej efektywni niż ci, którzy zmagają się ze skomplikowanym oprogramowaniem afiliacyjnym. Ci ostatni są zwykle sfrustrowani i tracą czas, próbując dowiedzieć się, na przykład, jak obliczyć opłaty za prowizję lub gdzie znaleźć markowe materiały. Zamiast tego powinni spędzać czas na prowadzeniu kampanii marketingowych i promowaniu Twoich produktów lub usług.

Przykłady tematów maili o zwiększeniu prowizji

  • Wiadomość, na którą czekałeś – Twoja stawka prowizji zostanie zwiększona
  • Podwyższamy prowizję
  • Od [miesiąc] będziemy płacić Ci jeszcze więcej!
  • [nazwa programu partnerskiego] zwiększa swoją prowizję
  • Wyższe procenty, dłuższe ciasteczka – lista dobrych wiadomości jest długa!
  • Zarobisz jeszcze większe prowizje
  • Wzrost stawki prowizji w [nazwa programu partnerskiego]
  • Doceniamy Twoją pracę, więc mamy coś dla Ciebie
  • Czy słyszałeś dobrą wiadomość o naszych stawkach prowizji?
  • Mamy coś, czego mogłeś się nie spodziewać – nasza prowizja rośnie
  • Stawki prowizji w [nazwa programu partnerskiego] zostały właśnie podniesione

Szablon wiadomości e-mail o zwiększeniu prowizji

Podwyżka prowizji e-mail 1

Podwyżka prowizji e-mail 2

Podwyżka prowizji e-mail 3

Podwyżka prowizji e-mail 4

Podwyżka prowizji e-mail 5

FAQs

What extra information can I add to an email informing about a commission increase?

Sending a commission increase email is a great opportunity to convey other messages, changes in terms and conditions of your affiliate program, share the latest educational content that you have published, or encourage them to explore a knowledge base - there are many options for you to choose from.

What is the right time to send a commission increase email?

The best idea is to send such a message when your company is ready to start paying out higher commission fees.

Should I ask affiliates to keep this information confidential if I am only offering a commission increase to some of them?

You may want to share this information with all of your affiliates and explain why some of them got a raise while others didn’t, as this can be an additional incentive and motivation for both groups.

Powrót do Szablonów Załóż konto za DARMO

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i dowiedz się, jakie korzyści Post Affiliate Pro może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na rozmowę