Tilda integration
Twórz piękne strony internetowe bez żadnego kodu dzięki Tilda.
Aby zintegrować konto Tilda z Post Affiliate Pro możesz użyć oficjalnej wbudowanej wtyczki, ale najpierw będziesz musiał wykonać kilka dodatkowych kroków na swoim koncie Tilda.
Dodaj webhook
Zaloguj się do swojego panelu administracyjnego Tilda i edytuj stronę, o której mowa (w jednym z Twoich projektów). Przejdź do ustawień witryny w prawym górnym rogu, a następnie do Formularzy. Przewiń w dół i znajdź Webhook.
Teraz wprowadź adres URL swojej wtyczki:
https://URL_TO_PostAffiliatePro/plugins/Tilda/tilda.php
Nie ustawiaj go dla wszystkich webformów, gdy zostaniesz o to poproszony – pomiń to. Po tych czynnościach Twój webhook jest gotowy. Jeśli chcesz śledzić prowizje za produkt musisz edytować webhook aby włączyć opcję “Wysyłaj dane o towarach w zamówieniu – jako tabelę“.
Dodaj pole niestandardowe
Nadal w ramach tego samego projektu edytuj blok z Twoim koszykiem. Pierwszą rzeczą jest włączenie nowego webhooka na liście POŁĄCZONE USŁUGI (w Treści bloku). Następnie przewiń w dół do Pola Wejściowe i utwórz nowe ‘ukryte pole’. Użyj ‘visitorid’ jako nazwy, lub czegokolwiek innego, ale zapamiętaj to – będziesz tego potrzebował w kolejnych krokach.
Dodaj niestandardowy kod
Teraz, po dodaniu niestandardowego pola potrzebujemy również, aby było ono automatycznie wypełnione wartością śledzenia pliku cookie. Aby to zrobić, będziesz musiał dodać blok HTML do swojej strony z następującym kodem:
<script id="pap_x2s6df8d" src="https://URL_TO_PostAffiliatePro/scripts/trackjs.js" type="text/javascript"></script>
<script type="text/javascript">
try {
document.getElementsByName('visitorid')[0].setAttribute("id", "pap_dx8vc2s5");
PostAffTracker.notifySale();
} catch (err) { }
</script>
Zwróć uwagę, że używana jest niestandardowa nazwa pola w kodzie – domyślnie używamy “visitorid”, więc zmień go jeśli użyłeś innej nazwy.
Konfiguracja wtyczki
Zaloguj się do swojego panelu sprzedawcy Post Affiliate Pro i przejdź do Konfiguracja > Wtyczki. Znajdź i włącz wtyczkę Tilda. Skonfiguruj ją, aby ustawić nazwę “ukrytego pola”, którą ustawiłeś w poprzednim kroku. Ustaw również wszystkie pozostałe pola.
To wszystko… Upewnij się, że opublikowałeś swoje zmiany i Twój sklep jest teraz podłączony.
Nie zapomnij zintegrować swojego sklepu z kodem śledzącym kliknięcia – możesz go wstawić do bloku HTML, który musisz dodać do wszystkich stron, które będą wykorzystywane jako strony docelowe dla banerów i linków afiliacyjnych.
Discover seamless affiliate tracking with We Can Track by Post Affiliate Pro! Effortlessly integrate conversion data from over 350 networks into your marketing tools like Google Analytics, Ads, and Facebook. Enhance your campaign performance with automatic data import and powerful attribution features. Create your account now and connect your affiliate networks and websites for comprehensive analytics and increased commissions. Visit us to optimize your affiliate marketing strategy today!
Discover seamless YourMembership integration with Post Affiliate Pro, a leading software for managing online membership communities. Easily track sales using IP tracking without cookies. Explore our step-by-step configuration guide to enhance your affiliate marketing strategy. Set up your free account today!
Odkryj, jak zintegrować Miva 9 z Post Affiliate Pro dla efektywnego śledzenia kliknięć i sprzedaży. Prosty proces integracji pozwala na zarządzanie sklepem internetowym przy niskich kosztach, otwierając dostęp do globalnego rynku. Dzięki zaawansowanym funkcjom śledzenia i wsparciu technicznemu, skutecznie monitoruj i optymalizuj działania afiliacyjne. Sprawdź, jak to działa!
Integruj XtCommerce z Post Affiliate Pro, aby śledzić sprzedaż i optymalizować programy partnerskie. Prosta edycja plików checkout_success.php i checkout_success.html pozwala na efektywne rejestrowanie transakcji. Dowiedz się, jak zwiększyć zyski dzięki integracji z Post Affiliate Pro. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś!
Integracja Calendly z Post Affiliate Pro ułatwia śledzenie zgłoszeń z formularzy dzięki automatycznemu przekierowywaniu szczegółów wydarzeń. Dowiedz się, jak skonfigurować przekierowania i użyć JavaScript do śledzenia sprzedaży, aby zwiększyć efektywność Twojego zespołu. Odwiedź stronę, aby uzyskać instrukcje krok po kroku i zacząć korzystać z pełni możliwości tej modernizacji.