Czym jest opt-in?
Opt-in to procedura udzielania wyraźnej zgody w ramach permission marketingu (marketingu za przyzwoleniem), w której użytkownik końcowy zapisuje się do bazy reklamodawcy – zazwyczaj za pośrednictwem e-maila, telefonu lub wiadomości SMS – co musi zostać wyraźnie potwierdzone. Jej przeciwieństwem jest procedura opt-out, która w wielu przypadkach jest prawnie niedopuszczalna.
Konsumenci mogą chronić się przez reklamą bezadresową, powiadamiając o tym swoją skrzynkę pocztową („zakaz reklamy”), czego muszą przestrzegać dystrybutorzy reklam poprzez pocztę elektroniczną i innych reklam. Konsumenci mają również możliwość zarejestrowania się na liście Robinsonów.
Topics
- formularz opt-in
- umieszczanie formularza opt-in
- utrzymywanie subskrybentów
Video summary
W filmie omówiono, czym jest formularz opt-in i dlaczego jest tak ważny dla biznesu. Omówiono także, gdzie można umieścić formularz opt-in, dlaczego nie należy kupować listy adresów e-mailowych, jak zachęcić ludzi do zapisania się na listę mailingową, jak utrzymać subskrybentów oraz dlaczego warto zacząć budować listę e-mailową nawet jeśli produkt nie jest jeszcze gotowy do sprzedaży.
Paid search (płatne wyszukiwanie)
Paid search (płatne wyszukiwanie) to model reklamowy, w którym reklamodawca płaci tylko za kliknięcia reklamy, oszczędzając pieniądze i dotrąc do większej liczby klientów. Reklamodawcy licytują słowa kluczowe, starając się, aby ich reklamy były jak najbardziej trafne.