–Hidden comment
Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to
Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.
Motywowanie nieaktywnych partnerów w programie partnerskim jest kluczowe dla utrzymania ich zaangażowania i promowania produktów lub usług. Skorzystaj z naszych szablonów e-maili, aby dotrzeć do nich i przypomnieć o korzyściach z uczestnictwa w programie.
Skuteczna i udana rekrutacja partnerów jest tylko jednym z elementów rozpoczęcia udanego programu partnerskiego. Powszechnym błędem wśród właścicieli programów partnerskich jest przekonanie, że większość partnerów stanie się aktywna w tym samym dniu, w którym dołączą do programu, generując sprzedaż od samego początku i pozostając aktywnymi tak długo, jak długo trwa program.
Niestety, nie jest to takie proste. Zarządzający programami afiliacyjnymi muszą stale monitorować sposób pracy promotorów, ich zachowania oraz wyniki, jakie przynoszą, aby w przypadku braku aktywności szybko reagować i minimalizować negatywne skutki.
Oczywiście to samo dotyczy nowych promotorów – osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie programu partnerskiego powinny obserwować, czy nowi dołączający zaczynają podejmować odpowiednie działania, czy też nie. O ile dobrze zaplanowany i prawidłowo przeprowadzony proces onboardingu powinien wystarczyć, aby zapewnić aktywne uczestnictwo w programie od samego początku, to sprawy lekko się komplikują, gdy chodzi o afiliantów, którzy po pewnym początkowym okresie stałej i efektywnej pracy stają się nieaktywni.
Zanim przejdziemy do tego, jak motywować nieaktywnych afiliantów, zdefiniujmy różnicę między nimi a aktywnymi partnerami.
Różnica między aktywnymi i nieaktywnymi partnerami
Nieaktywni promotorzy to ci, którzy przestali dostarczać jakiekolwiek wyniki dla Twojego programu, tzn. nie wygenerowali żadnych wyświetleń, kliknięć lub sprzedaży w określonym czasie. I odwrotnie, aktywni afilianci to ci, którzy obecnie skutecznie promują Twoje produkty lub usługi i angażują się w swoją grupę docelową. Czasami aktywni partnerzy mogą nie przynosić oczekiwanych rezultatów, ale nadal robią wszystko, co w ich mocy, aby rozpowszechnić informacje o Twojej ofercie.
Nawet jeśli brak aktywności afiliantów może spędzać Ci sen z powiek, pamiętaj, że posiadanie nieaktywnych afiliantów jest lepsze niż brak jakichkolwiek.
W końcu, nieaktywni promotorzy przynajmniej raz wyrazili zainteresowanie promowaniem Twoich produktów lub usług i przyłączeniem się do Twojego programu. Być może potrzebują tylko dodatkowego wsparcia, wskazówek lub zachęt, aby nadal efektywnie uczestniczyć w Twoim programie.
Partnerzy mogą stać się nieaktywni z kilku powodów:
Trudno powiedzieć, co powoduje, że afilianci stają się nieaktywni, jeśli nie masz od nich żadnych informacji. Dlatego najlepiej skontaktować się z afiliantami, którzy przestali uczestniczyć w Twoim programie i spróbować ustalić przyczyny ich nieaktywności, stworzyć mapę tego, co się dzieje, a następnie szukać rozwiązań, które pozwolą Ci ruszyć do przodu i rozwiązać problem.
Aby pomóc Ci zmotywować nieaktywnych afiliantów, stworzyliśmy pięć szablonów e-maili, które możesz wykorzystać, aby dotrzeć do nich i przypomnieć im o Twoim programie i możliwościach, które na nich czekają.
Email motywujący nieaktywnych afiliantów – przykłady tematów
Motywowanie nieaktywnych afiliantów – pomysły na szablony e-maili
Motywowanie nieaktywnych afiliantów – email 1
Motywowanie nieaktywnych afiliantów – email 2
Motywowanie nieaktywnych afiliantów – email 3
Motywowanie nieaktywnych afiliantów – email 4
Motywowanie nieaktywnych afiliantów – email 5
An inactive affiliate is a promoter who has stopped actively promoting your products or services and hasn’t done so for a certain period of time.
It’s best to react quickly when a promoter stops participating in your program, so don’t wait longer than one month after an affiliate becomes inactive.
If an affiliate hasn’t opted out of your program but remains inactive for three or more months, you can consider that they have left your program.
An inactive affiliate is a promoter who has stopped actively promoting your products or services and hasn’t done so for a certain period of time.
It’s best to react quickly when a promoter stops participating in your program, so don’t wait longer than one month after an affiliate becomes inactive.
If an affiliate hasn’t opted out of your program but remains inactive for three or more months, you can consider that they have left your program.
Raporty na temat najlepszych odsyłających URL
Raporty najlepszych odsyłających URL w Post Affiliate Pro pozwalają śledzić i analizować działania w marketingu afiliacyjnym, informując o skutecznych kanałach marketingowych i treściach generujących ruch i sprzedaże poprzez śledzenie URL. To narzędzie do optymalizacji linków partnerskich i zwiększenia konwersji.
Niestandardowy kod śledzenia afiliacji
Niestandardowe kody śledzenia afiliacji w Post Affiliate Pro pozwalają partnerom śledzić sprzedaż we własnych systemach, co umożliwia monitorowanie wyników kampanii afiliacyjnych. Funkcja ta jest przydatna dla partnerów, którzy sprzedają produkty z różnych programów afiliacyjnych, a także dla sprzedawców, którzy chcą zapewnić skuteczne śledzenie sprzedaży. Ostrzeżenie: Kody śledzenia afiliacji mogą uszkodzić stronę z podziękowaniem - zastanów się uważnie przed zatwierdzeniem. Uwaga: Niektóre opcje wymagają użycia wersji JavaScript kodu śledzenia sprzedaży na stronie z podziękowaniem.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with Post Affiliate Pro.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach