–Hidden comment
Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to
Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.
Odrzucanie wniosków o podwyżkę prowizji jest często nieuniknione, ale istnieją strategie, jak to zrobić skutecznie. Można zaoferować alternatywne zachęty, takie jak prezenty, zniżki czy kupony, aby nadal motywować afiliantów. Ważne jest również wyjaśnienie powodów odrzucenia wniosku i utrzymanie pozytywnej relacji z partnerami.
Nie jest tajemnicą, że wysokość prowizji jest tym, co zwykle motywuje sprzedawców i afiliantów do właściwego i skutecznego promowania Twoich produktów lub usług. Im bardziej konkurencyjne stawki prowizji oferuje Twój program partnerski, tym bardziej jest on atrakcyjny dla potencjalnych wydawców. Wysokie stawki prowizji mogą pomóc Ci w rekrutacji najbardziej pracowitych i skutecznych afiliantów oraz ułatwić Ci ich zatrzymanie.
Jednak z czasem stawka prowizji, którą postrzegasz jako wysoką, może stać się zbyt niska dla niektórych afiliantów. Jeśli zdecydują, że zasługują na lepsze wynagrodzenie za swoją pracę, zaczną szukać nowego programu partnerskiego, do którego mogliby dołączyć lub poproszą Cię o zwiększenie stawki prowizji. To drugie rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie, ponieważ pozostawia Ci pewne pole do negocjacji i ustalania własnych warunków.
W niektórych sytuacjach możesz nie być w stanie zwiększyć oferowanej przez Ciebie prowizji. W takim przypadku nadal możesz negocjować z afiliantem, który prosi o podwyżkę lub, jeśli nie możesz przedstawić mu alternatywy, grzecznie odrzucić jego prośbę i wyjaśnić, dlaczego to robisz. Przygotowaliśmy kilka szablonów e-maili, które możesz wykorzystać do odrzucenia prośby o podwyższenie prowizji w obu przypadkach.
Zanim przedstawimy te szablony, omówmy zachęty inne niż zwiększona stawka prowizji, które możesz zaoferować swoim partnerom.
Zachęty dla partnerów poza prowizjami
Jak już zostało powiedziane, stawki prowizji zazwyczaj najbardziej motywują afiliantów, ale możesz również zdobyć ich zaangażowanie oferując im takie rzeczy jak prezenty, towary, zniżki lub kupony do wykorzystania. Wysyłanie im Twoich produktów lub dawanie dostępu do Twoich usług za darmo może naprawdę zdziałać cuda. Ponieważ spędzają oni dużo czasu na promowaniu Twojej oferty, prawdopodobnie już ją lubią i chętnie ją wypróbują.
Rabaty i kupony działają w ten sam sposób – afilianci mogą je wykorzystać do zakupu oferowanych przez Ciebie towarów, wybierając pozycje, którymi są najbardziej zainteresowani. Jest to również świetny sposób na budowanie lojalności wobec marki wśród Twoich wydawców, pokazując im, że są cenioną częścią Twojego biznesu, a nie tylko źródłem konwersji.
Możesz również zachęcić partnerów, oferując im ekskluzywne kupony i oferty dla ich grupy docelowej. Fakt, że ich zwolennicy otrzymają ekskluzywną ofertę, będzie działał jako uznanie i motywacja.
Tematy wiadomości e-mail z prośbą o podwyższenie prowizji
E-mail z odmową podwyższenia prowizji 1
E-mail z odmową podwyższenia prowizji 2
E-mail z odmową podwyższenia prowizji 3
E-mail z odmową podwyższenia prowizji 4
E-mail z odmową podwyższenia prowizji 5
The reasons for declining the request may vary, but you should always explain what influenced your decision.
If you can offer your affiliates any alternative incentive instead of a commission increase then do it. This will give you some insights into the expectations of your affiliates, enabling you to adjust your incentive structure in the future.
If you plan on increasing commission rates in the future or do so regularly, it’s a great idea to inform affiliates about this, especially if you are declining a commission increase at that time.
The reasons for declining the request may vary, but you should always explain what influenced your decision.
If you can offer your affiliates any alternative incentive instead of a commission increase then do it. This will give you some insights into the expectations of your affiliates, enabling you to adjust your incentive structure in the future.
If you plan on increasing commission rates in the future or do so regularly, it’s a great idea to inform affiliates about this, especially if you are declining a commission increase at that time.
Niestandardowy kod śledzenia afiliacji
Niestandardowe kody śledzenia afiliacji w Post Affiliate Pro pozwalają partnerom śledzić sprzedaż we własnych systemach, co umożliwia monitorowanie wyników kampanii afiliacyjnych. Funkcja ta jest przydatna dla partnerów, którzy sprzedają produkty z różnych programów afiliacyjnych, a także dla sprzedawców, którzy chcą zapewnić skuteczne śledzenie sprzedaży. Ostrzeżenie: Kody śledzenia afiliacji mogą uszkodzić stronę z podziękowaniem - zastanów się uważnie przed zatwierdzeniem. Uwaga: Niektóre opcje wymagają użycia wersji JavaScript kodu śledzenia sprzedaży na stronie z podziękowaniem.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with Post Affiliate Pro.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach