–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Thank you” email to loyal affiliates

Podziękowania dla lojalnych partnerów

Afilianci pracują z Tobą głównie dla korzyści finansowych, to niezaprzeczalny fakt. Jednak pomimo ich motywacji, powinieneś zadbać o zbudowanie z nimi silnych i trwałych relacji, które nie opierają się wyłącznie na pieniądzach. Możesz to zrobić na wiele różnych sposobów, a jednym z nich jest regularne wysyłanie krótkich wiadomości typu “dziękuję”.

Istnieje wiele powodów, aby podziękować swoim afiliantom. Powinieneś z nich skorzystać, ale przede wszystkim możesz docenić swoich partnerów za ich lojalność i czas, który spędzają z Twoją firmą. To pokaże im, że ich cenisz i sprawi, że poczują się uznani i docenieni. A jeśli wyślesz każdemu partnerowi spersonalizowane pozdrowienie, Twoje wiadomości przyniosą jeszcze lepsze rezultaty.

email marketing z podziękowaniami

Choć nie jest to może przełomowy pomysł, wiele firm po prostu nie zdaje sobie sprawy lub zapomina o tym, jak ważne są skuteczne komunikaty typu “dziękuję”. A przecież ten rodzaj komunikacji może znacząco wpłynąć na zachowanie partnerów i ich nastawienie do Twojej firmy. Są one kluczowymi mailami w procesie zwiększania lojalności afiliantów.

Ponieważ wiele firm stale poszukuje partnerów i oferuje doskonałe warunki finansowe w swoich programach partnerskich, to małe szczegóły, takie jak wiadomości “dziękuję”, mogą zrobić różnicę, która pomoże Ci utrzymać partnerów w Twojej firmie.

Zanim przejdziemy do szablonów maili z podziękowaniami, podsumujmy korzyści z wysyłania tego typu wiadomości do swoich afiliantów.

Korzyści z maili z podziękowaniami

Jak już wiesz, celem tych e-maili jest poprawa lojalności afiliantów. Jest to również jedna z największych zalet tego typu wiadomości. Jednak ten typ maili ma jeszcze inne wspaniałe korzyści:

  • Pomagają one utrzymać pozytywną, dwukierunkową relację z partnerami. Dzieje się tak dlatego, że bezinteresowne podziękowania przypominają odbiorcy o relacjach, jakie ma z ludźmi, których zna i na których mu zależy, co tym samym uczłowiecza Twoją markę.
  • Są one doskonałym sposobem na poprawienie reputacji Twojej marki, zwłaszcza że nie wszystkie firmy wysyłają wiadomości z podziękowaniami do swoich afiliantów.
  • Mogą również pracować nad motywowaniem partnerów, którzy są lojalni, ale nie byli ostatnio aktywni. Możesz podziękować im za czas, który wcześniej spędzili z Twoją firmą, a to będzie działać jako rodzaj przypomnienia, aby dać im znać, że nadal tam jesteś.
  • Nie mogą one mieć negatywnego wpływu, ponieważ każdy lubi otrzymywać miłe wiadomości.

Spójrz teraz na szablony wiadomości z podziękowaniami, które dla Ciebie stworzyliśmy i wybierz te, które najbardziej odpowiadają Twoim potrzebom.

Wiadomości z podziękowaniami dla lojalnych afiliantów – przykłady tematów

  • Dziękujemy za współpracę z nami!
  • Dziś przypada [pierwsza/druga/trzecia itd.] rocznica Twojego przystąpienia do [nazwa programu partnerskiego]
  • Minęło już [x miesięcy/rok/dwa lata, etc.] 
  • Dziękujemy za sprawienie, że [te ostatnie miesiące/ten rok/dwa ostatnie lata itd.] były tak niesamowite.
  • Chcielibyśmy Ci wystarczająco podziękować
  • To już [rok/6 miesięcy] kamieni milowych
  • Czy pamiętasz, co wydarzyło się [6 miesięcy/jeden rok/dwa lata itd.] temu? My pamiętamy!
  • Minęło już [6 miesięcy/rok/dwa lata itd.

Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – pomysły na szablony

Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 1

Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 2

Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 3

Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 4

Wiadomość z podziękowaniami do lojalnych partnerów – email 5

Frequently Asked Questions

  • What’s the goal of “thank you” messages?

    The main goal of this kind of email is to acknowledge affiliates, strengthen your relationships with them, and even increase their loyalty.

  • How long should a “thank you” email be?

    A “thank you” email sent to affiliates should be, as any other type of online communication, short and concise. It’s best if the message doesn’t exceed 700 characters.

  • How often should I send “thank you” messages to affiliates?

    The frequency of “thank you” messages depends on your definition of a loyal affiliate, but sending one every six months or even per year is more than enough in general.

Frequently Asked Questions

  • What’s the goal of “thank you” messages?

    The main goal of this kind of email is to acknowledge affiliates, strengthen your relationships with them, and even increase their loyalty.

  • How long should a “thank you” email be?

    A “thank you” email sent to affiliates should be, as any other type of online communication, short and concise. It’s best if the message doesn’t exceed 700 characters.

  • How often should I send “thank you” messages to affiliates?

    The frequency of “thank you” messages depends on your definition of a loyal affiliate, but sending one every six months or even per year is more than enough in general.

Powrót do Szablonów Załóż konto za DARMO
Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź naszą integrację Nochex dla Post Affiliate Pro.

Nochex

Tworzenie panelu Post Affiliate Pro po rejestracji w serwisie. Dane logowania zostaną wysłane na Twój adres e-mail po zakończeniu instalacji.

Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź naszą integrację PSiGate dla Post Affiliate Pro.

PSiGate

PsiGate, rozwiązanie płatności online, umożliwia śledzenie sprzedaży poprzez wywołanie ukrytego skryptu ze strony "dziękujemy".

Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź integrację Quick.Cart dla Post Affiliate Pro.

Quick.Cart

Dodano kod śledzący sprzedaż w wierszu "END COURIER". Prowizja dla partnera generowana jest przy każdej sprzedaży.

Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź integrację ProStores dla Post Affiliate Pro.

ProStores

Integruj swój koszyk zakupowy ProStore z Post Affiliate Pro, dodając kod śledzenia sprzedaży w panelu administracyjnym. Pamiętaj o certyfikacie SSL dla poprawnej pracy.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i dowiedz się, jakie korzyści Post Affiliate Pro może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na rozmowę