–Hidden comment
Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to
Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.
Wiadomości powitalne są kluczowym elementem w procesie onboardingu nowych afiliantów. Dobre wiadomości powitalne nie tylko witają odbiorców, ale także zawierają informacje i linki przydatne dla nowych partnerów. Segmentacja i personalizacja treści wiadomości powitalnych mogą pomóc w budowaniu pozytywnych relacji z afiliantami.
Budowanie relacji z afiliantami zaczyna się jeszcze zanim dołączą oni do Twojego programu. Wszystko ma tu znaczenie, począwszy od wyglądu Twojej strony internetowej, poprzez jakość Twoich reklam internetowych, aż po obecność Twojej firmy i aktywność na grupach lub forach poświęconych marketingowi afiliacyjnemu. I co najważniejsze, wszystko ma znaczenie – to jak zorganizowany jest Twój program partnerski, jakie prowizje i zachęty oferuje, a także jak łatwo jest się zarejestrować. Jeśli wszystkie te elementy będą ze sobą współgrały i spełnią oczekiwania marketerów afiliacyjnych to będą oni chętnie promować Twoje produkty lub usługi.
Zakładając, że uda Ci się zdobyć ich zaufanie i przekonać do przystąpienia do Twojego programu, musisz dalej wzmacniać pozytywne więzi między sobą a promotorami. A kolejnym krokiem jest tutaj wysyłanie im maili powitalnych.
Ogólnie rzecz biorąc, wiadomości powitalne to wiadomości wysyłane do użytkowników, którzy zakładają konta u usługodawców, zapisują się na newsletter lub dołączają do organizacji, określonej inicjatywy lub programu partnerskiego. E-maile powitalne są rodzajem e-maili transakcyjnych, co oznacza, że wiadomości te są wywoływane przez określone działanie podjęte przez użytkownika.
Maile powitalne nie są typem wiadomości promocyjnej, dlatego są zazwyczaj otwierane częściej niż inne typy maili, które lądują w skrzynkach odbiorczych. Dane GetResponse wskazują, że średni open rate maili powitalnych wynosi 86,03%! Dlatego warto skupić się na treści wiadomości powitalnych wysyłanych do nowych afiliantów i mądrze wykorzystać kilka chwil ich niepodzielnej uwagi.
Dobre wiadomości powitalne nie tylko witają odbiorców kilkoma miłymi słowami, ale także zawierają użyteczne informacje, które pomogą afiliantom przejść gładko przez proces wdrażania. Może to oznaczać wstawienie linku do bazy wiedzy, linków do tutoriali, dostępu do materiałów promocyjnych, szczegółowego opisu jak korzystać z oprogramowania lub informacji jak uzyskać dostęp do panelu administracyjnego. Upewnij się, że dobrze informujesz afiliantów od samego początku, ponieważ bezproblemowy onboarding oznacza, że wydawcy będą mogli szybciej zacząć promować Twój produkt lub usługę. A efekty tego zobaczysz w swoim bilansie.
Wspomnieliśmy, że emaile powitalne są wysyłane po wykonaniu akcji przez użytkownika, czyli są zautomatyzowane. Nie oznacza to jednak, że musisz wysyłać identyczne wiadomości do każdego, kto dołącza do Twojego programu marketingu afiliacyjnego – wręcz przeciwnie. Powinieneś zrobić wszystko, aby spersonalizować te e-maile i, jeśli to możliwe, segmentować kontakty afiliacyjne na przykład na podstawie:
To tylko kilka przykładów segmentacji afiliacji. Segmentacja pozwoli Ci na wysyłanie maili powitalnych, które nie będą wyglądały jak wiadomości, które zostały wysłane do 1000 osób. Z kolei będzie to kolejny krok w kierunku motywowania afiliantów i budowania z nimi długotrwałych relacji.
Stworzyliśmy kilka szablonów e-maili powitalnych, które możesz wykorzystać, aby odpowiednio przywitać nowych partnerów.
Warto dodać linki, link partnerski, dostęp do panelu partnerskiego, link do zasobów promocyjnych, dostęp do regulaminu programu oraz opis sposobu naliczania prowizji.
Najlepiej wysłać wiadomość powitalną z adresu mailowego członka kadry kierowniczej, lub menedżera programu partnerskiego.
Podobnie jak każdy inny rodzaj e-maila powitalnego, partnerskie e-maile powitalne powinny być wysyłane do Twoich nowych promotorów, kiedy zapisują się do Twojego programu partnerskiego.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with Post Affiliate Pro.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach