–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Acknowledging the most effective

Podziękowania dla skutecznych partnerów

Aby zbudować trwałe i wartościowe relacje z partnerami, pamiętaj, aby nie opierać swojego związku z nimi wyłącznie na wysokości ich prowizji. Aspekty finansowe są oczywiście istotnymi elementami interakcji pomiędzy sprzedawcami i podmiotami promującymi. Jednak najlepsze programy partnerskie tworzą i wdrażają złożone strategie, aby motywować i angażować afiliantów w sposób niepieniężny.

Dobrą praktyką jest regularny kontakt z promotorami i dzielenie się pozytywnymi opiniami dotyczącymi ich pracy. Docenianie wyników, które osiągają, działa motywująco, a także odgrywa ważną rolę w zmniejszaniu liczby partnerów, którzy opuszczają Twój program.

Jak dokładnie możesz okazać afiliantom swoje uznanie? Na jakim kanale najlepiej się z nimi komunikować? Czytaj dalej, aby poznać odpowiedzi na te i inne pytania.

Podziękowania dla skutecznych partnerów

Jakie są sposoby uznania dla afiliantów?

Przekaż im unikalny kod lub ofertę dostosowaną do ich potrzeb

Świetnym sposobem na docenienie partnerów jest stworzenie dostosowanych ofert lub kodów, którymi mogą podzielić się ze swoimi odbiorcami. Może to pomóc w rozpoczęciu rozmów, zbudowaniu silniejszych relacji z promotorami, a także udowodnić, że jesteś gotów pójść o krok dalej, aby pokazać afiliantom, jak bardzo ich doceniasz.

Publiczne uznanie

Podziel się ze światem, kim są Twoi najskuteczniejsi afilianci. Umieść tę informację w newsletterze wysyłanym do wszystkich swoich promotorów (zmotywuje to również innych!), zamieść ją na swoich kanałach social media lub zorganizuj wydarzenie (offline lub online) poświęcone tym afiliantom, którzy najbardziej zasługują na Twoje uznanie, jeśli pozwala Ci na to Twój budżet. Możesz podjąć wiele działań, ale kluczem jest tutaj upewnienie się, że inni ludzie słyszą o wspaniałej pracy, jaką wykonują afilianci, których chcesz docenić.

Uzbrojenie partnerów w dodatkowe narzędzia

Zapewnienie narzędzi, których partnerzy potrzebują do efektywnej pracy powinno być standardową praktyką w każdym atrakcyjnym programie partnerskim. Jednak innym sposobem na docenienie najbardziej efektywnych afiliantów jest zapytanie ich, czy są jakieś narzędzia, materiały lub rozwiązania, które mogłyby ułatwić im pracę lub które chcieliby po prostu przetestować. Zapewnienie im dostępu do takich narzędzi prawdopodobnie nie będzie dużym wydatkiem dla Twojej firmy, ale za to sprawi, że afilianci poczują się zauważeni i docenieni. Co więcej, posiadanie dodatkowego zestawu narzędzi lub materiałów może stać się źródłem inspiracji i wskazówek dla afiliantów podczas tworzenia treści związanych z reklamowanymi produktami lub podczas promocji Twojej marki.

Strategiczne stawki prowizji

Oferowanie specjalnych stawek prowizji najbardziej efektywnym afiliantom to również świetny sposób na okazanie swojego uznania. Możesz na przykład rozważyć wprowadzenie strategicznych stawek na określony czas, a one zachęcą promotorów do jeszcze większej aktywności i efektywności. Pamiętaj, że wprowadzając takie rozwiązania, należy w przejrzysty sposób komunikować warunki z afiliantami, aby uniknąć wszelkich nieporozumień.

Email jest nadal najlepszym kanałem, dzięki któremu możesz pokazać partnerom, jak bardzo ich doceniasz. W tym artykule zebraliśmy kilka skutecznych szablonów e-maili, które możesz wykorzystać, aby docenić ciężką pracę swoich partnerów i wyniki, które dzięki niej osiągają.

Podziękowanie dla najskuteczniejszych afiliantów – przykłady tematów e-maili

  • Jesteś w czołówce [X] naszych najskuteczniejszych partnerów.
  • Gratulacje, wykonujesz świetną robotę!
  • Pomagasz nam rozwijać się każdego dnia!
  • Twoja wydajność przekroczyła nasze oczekiwania
  • Udało ci się (znowu)!
  • Czy wiesz, że wymiatasz?
  • Tak trzymaj!

Uznanie dla najskuteczniejszych afiliantów – pomysły na szablon e-maila

Wyróżnienie najbardziej efektywnych partnerów – email 1

Wyróżnienie najbardziej efektywnych partnerów – email 2

Wyróżnienie najbardziej efektywnych partnerów – email 3

Wyróżnienie najbardziej efektywnych partnerów – email 4

Wyróżnienie najbardziej efektywnych partnerów – email 5

Frequently Asked Questions

  • How to decide which affiliates to acknowledge?

    The easiest way is to set clear criteria like quantitative goals so that you can acknowledge affiliates who generate a certain amount of sales in a given period of time.

  • Is an email enough to acknowledge effective affiliates?

    It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.

  • How to deliver negative feedback?

    It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.

Frequently Asked Questions

  • How to decide which affiliates to acknowledge?

    The easiest way is to set clear criteria like quantitative goals so that you can acknowledge affiliates who generate a certain amount of sales in a given period of time.

  • Is an email enough to acknowledge effective affiliates?

    It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.

  • How to deliver negative feedback?

    It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.

Powrót do Szablonów Załóż konto za DARMO
Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź naszą integrację Nochex dla Post Affiliate Pro.

Nochex

Tworzenie panelu Post Affiliate Pro po rejestracji w serwisie. Dane logowania zostaną wysłane na Twój adres e-mail po zakończeniu instalacji.

Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź naszą integrację PSiGate dla Post Affiliate Pro.

PSiGate

PsiGate, rozwiązanie płatności online, umożliwia śledzenie sprzedaży poprzez wywołanie ukrytego skryptu ze strony "dziękujemy".

Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź integrację Quick.Cart dla Post Affiliate Pro.

Quick.Cart

Dodano kod śledzący sprzedaż w wierszu "END COURIER". Prowizja dla partnera generowana jest przy każdej sprzedaży.

Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź integrację ProStores dla Post Affiliate Pro.

ProStores

Integruj swój koszyk zakupowy ProStore z Post Affiliate Pro, dodając kod śledzenia sprzedaży w panelu administracyjnym. Pamiętaj o certyfikacie SSL dla poprawnej pracy.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i dowiedz się, jakie korzyści Post Affiliate Pro może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na rozmowę