Top 20 konferencji marketingu afiliacyjnego w Azji

Top 20 konferencji marketingu afiliacyjnego w Azji

AffiliateMarketing Conference DigitalMarketing Asia

Ostatnie dwa lata, nawet jeśli dla wielu z nas wydawały się jakby ich nie było, przyniosły wiele zmian. Pandemia miała — i wciąż ma — ogromny wpływ na życie ludzi. Wiele osób straciło pracę, fabryki zostały zamknięte, sklepy przestały działać. Mimo to człowiek jest niesamowity w swojej zdolności adaptacji. Podobnie jak marketing. Wraz ze zmieniającymi się czasami, zmienił się również marketing. Ponieważ ludzie musieli zostać w domach, marketing mobilny i internetowy rozwinęły się lawinowo. Dzięki temu marketing afiliacyjny w świecie cyfrowym miał szansę rozkwitnąć. Ludzie dostrzegli zalety pasywnego dochodu, który mógł zrekompensować utratę pracy. Z tego względu konferencje afiliacyjne stały się jeszcze ważniejsze, by wyposażyć firmy i partnerów w odpowiednie narzędzia i wiedzę zwiększające ich szanse na sukces na globalnym rynku. Dodatkowo, wydarzenia te odbywają się w najpiękniejszych miastach świata.

Dlaczego warto uczestniczyć w konferencji marketingu afiliacyjnego?

Konferencja marketingu afiliacyjnego może wydawać się dobrym pomysłem — i rzeczywiście tak jest. To doskonała okazja do nauki od najlepszych specjalistów, otwiera nowe możliwości rozwoju biznesu i poszerza wiedzę o świecie marketingu cyfrowego. Spotkania z innymi marketerami, menedżerami afiliacyjnymi, liderami branży i ekspertami podczas największego wydarzenia roku to kolejna zaleta takich konferencji.

Słuchanie największych autorytetów branży marketingu afiliacyjnego, którzy opowiadają o nowych i udoskonalonych strategiach marketingowych oraz innowacyjnych technologiach, to gwarancja rozwoju biznesu. Kilkudniowe wydarzenia afiliacyjne to świetna okazja do networkingu, bo gromadzą ludzi i ekspertów z całego świata.

Top lead generation marketing strategy

Konferencja afiliacyjna to doskonałe miejsce, by zgłębić wiedzę na temat świadomości marki, trendów marketingowych, nawiązać nowe partnerstwa biznesowe, znajomości w świecie afiliacji czy kontakty z dostawcami rozwiązań. Po kilku dniach networkingu i wymiany doświadczeń z innymi marketerami cyfrowymi, dogłębnych analiz trudnych zagadnień czy pełnych emocji panelach dyskusyjnych, wrócisz uzbrojony w najnowsze trendy marketingowe. Wyjedziesz z bogatą książką kontaktów oraz nowymi partnerstwami biznesowymi, a także zainspirowany widokami, dźwiękami i smakami pięknego miasta, w którym odbywała się konferencja. Czego chcieć więcej od konferencji marketingu afiliacyjnego ?

Top 20 konferencji marketingowych w Azji

1 . AmCham Shanghai Marketing Conference: Retail Marketing

AmCham Shanghai Marketing Conference

AmCham Shanghai Marketing Conference: Retail Marketing to półdniowe wydarzenie organizowane w tętniącym życiem i pięknym Szanghaju, które gromadzi znane marki, agencje, liderów biznesu i ekspertów marketingu zarówno z Chin, jak i całego świata. To największe spotkanie marek online, liderów marketingu i najważniejszych postaci branży internetowej w tym regionie. Konferencja odbywa się w AmCham Shanghai Conference Center (Xintiandi) i prezentuje najlepsze praktyki oraz świeże spojrzenie na dynamicznie zmieniający się rynek chiński. Wydarzenie obejmuje panele dyskusyjne na tematy takie jak „Metaverse i trendy w retailu”, „Projektowanie nowego doświadczenia zakupowego” i inne. Ta konferencja marketingu afiliacyjnego to doskonała okazja do networkingu dla marketerów cyfrowych oraz zdobycia wiedzy o doświadczeniach klientów i marketingu online, a także nawiązania nowych partnerstw biznesowych. Warto wypatrywać kolejnej edycji tego wydarzenia.

  • Data: 18 stycznia 2022
  • Miejsce: Szanghaj, Chiny
  • Rodzaje biletów: Członek – bezpłatnie, nieczłonek – 36 EUR
  • Główni prelegenci: Senior Advisor w McKinsey & Co. Steven Chang; Sam Sterling, Chief Strategy Officer, APAC w AKQA; Dragon Lu, General Manager Häagen-Dazs Shop
  • Rejestracja: https://www.amcham-shanghai.org/en/events/upcoming

2 . Access Trade Summit

Access Trade Summit 2022

Access Trade Summit 2022 to jedna z największych dorocznych konferencji branży afiliacyjnej, która w tym roku, ze względu na ograniczenia covidowe, odbywa się wyłącznie online. To jednodniowe wydarzenie oferuje szerokie możliwości networkingu dla marketerów efektywnościowych lub wszystkich poszukujących nowych talentów. Reklamodawcy, wydawcy, agencje, influencerzy, liderzy marketingu, dostawcy rozwiązań i największe firmy z Japonii oraz krajów Azji Południowo-Wschodniej spotykają się, by dyskutować o strategiach marketingu e-commerce w erze postpandemicznej, udanym doświadczeniu klienta dzięki omnichannel lub strategiom influencer marketingu i wielu innych tematach. To świetna okazja dla partnerów afiliacyjnych , by poszerzyć swoją wiedzę o branży internetowej. Sprawdź ich stronę, by znaleźć kolejne wydarzenia marketingu afiliacyjnego i ciekawe konferencje cyfrowe.

  • Data: 5 marca 2022
  • Miejsce: Tokio/Online, Japonia
  • Rodzaje biletów: Rejestracja bezpłatna
  • Główni prelegenci: Shinichiro Kawabata (założyciel i CEO Interspace Group), Usman Raezra (założyciel i CEO Shopdiscount.id), Thang Tran – Ông Giáo Review (wietnamski influencer TikTok), Luu Ky Tam (Project Manager ACCESS MOBILE)
  • Rejestracja: https://accesstrade.global/atsummit/registration

3 . Web & Digital Marketing Expo

Japan IT Week Spring

Największe targi IT w Japonii, Japan IT Week Spring , to obowiązkowe, trzydniowe wydarzenie składające się z 12 wyspecjalizowanych wystaw, od rozwoju oprogramowania i aplikacji po zaawansowany handel elektroniczny i retail. To największe tego typu spotkanie w regionie, oferujące niesamowite możliwości networkingu. Co roku gromadzi prelegentów i profesjonalistów marketingowych z różnych branż. To must-see zarówno dla marketerów cyfrowych, wystawców, jak i odwiedzających.

  • Data: 6-8 kwietnia 2022
  • Miejsce: Tokio, Tokyo Big Sight, Japonia
  • Rodzaje biletów: Wejściówka dla odwiedzających – bezpłatna po rejestracji online, na miejscu 37 EUR
  • Główni wystawcy: Adobe K.K., Advanced Media Inc., CData Software Japan LLC, Dreamarts Co., Ltd., Eltex, Haposoft Co., Ltd.
  • Rejestracja: https://regist.reedexpo.co.jp/expo/DDES/?lg=en&tp=inv&ec=ALL

4 . Digital Marketing Summit 2022

Digital Marketing Summit in Seoul

Tegoroczna dwudniowa konferencja Digital Marketing Summit w Seulu odbywa się zarówno stacjonarnie, jak i online (dla uczestników zza granicy). Udział stacjonarny możliwy jest dla osób przebywających obecnie w Korei Południowej. Głównym tematem konferencji jest konieczność adaptacji do zmieniającego się krajobrazu marketingowego, zwłaszcza po pandemii. DMS to hybrydowe wydarzenie z bogatą agendą paneli na temat digital natives, zachowań konsumentów, gospodarki twórców i wielu innych. Networking jest gwarantowany — nawiąż wartościowe kontakty w marketingu afiliacyjnym , posłuchaj paneli o marketingu produktowym, rozwoju biznesu i technologiach marketingu cyfrowego podczas największego spotkania marketerów cyfrowych w regionie. Dziś marketing opiera się na danych i technologii, co podkreśla rolę biznesu afiliacyjnego i wydarzeń afiliacyjnych . Zarezerwuj sobie czas na to wydarzenie, jeśli chcesz poznać najnowsze osiągnięcia w technologiach marketingowych.

  • Data: 12-13 kwietnia
  • Miejsce: Seul, Korea Południowa
  • Rodzaje biletów: Stacjonarnie – Dzień 1: 337 EUR / Dzień 2: 337 EUR / Oba dni: 614 EUR; Online – Dzień 1: 136 EUR / Dzień 2: 136 EUR / Oba dni: 230 EUR
  • Główni prelegenci: Fernando Machado Activision Blizzard, Shahab Salemy Ex) Nike, Eric Redmont, Geoffrey Colon Microsoft, Billy Son Meta
  • Rejestracja: https://dmksummit.com/ticket/dms-2022/?ckattempt=2

5 . 1321st International Conference on Advances in Business Management and Information Technology – 2022

1321st International Conference on Advances in Business Management and Information Technology

Nie przegap okazji udziału w jednej z najbardziej ekscytujących dorocznych konferencji – 1321st International Conference on Advances in Business Management and Information Technology – 2022, która w tym roku odbywa się w pięknym Dhace, Bangladesz. To dwudniowe wydarzenie skupia największe nazwiska z obszaru badań, inżynierii i nauki o zarządzaniu biznesem i technologiach informacyjnych. Celem konferencji jest usprawnienie komunikacji między naukowcami a praktykami z różnych dziedzin. Nie zmarnuj okazji, by wymienić się doświadczeniami z najtęższymi umysłami marketingu cyfrowego, zarządzania i IT. Dołącz do tego niesamowitego wydarzenia.

6 . International Conference on E-business and Mobile Commerce

ICEMC 2022

ICEMC 2022, czyli International Conference on E-business and Mobile Commerce , to trzydniowe wydarzenie, które w tym roku odbywa się w Seulu, Korea Południowa. To idealna okazja do networkingu podczas lunchu lub bankietu z liderami marketingu, naukowcami i dostawcami technologii. Zanurz się w dyskusjach o obsłudze klienta , technologiach marketingu cyfrowego, markach online, biznesie afiliacyjnym czy branży mobile, podziwiając widoki Seulu. ICEMC prezentuje najnowsze badania z zakresu marketingu mobilnego, omawia trendy, wyzwania i rozwiązania w e-biznesie i handlu mobilnym. To doskonałe miejsce do rozwoju biznesu afiliacyjnego.

  • Data: 13-15 maja 2022
  • Miejsce: Seul, Korea Południowa
  • Rodzaje biletów: Autor (zaproszony prelegent) 414 EUR, Prelegent 368 EUR, Słuchacz 322 EUR
  • Główni prelegenci: Prof. Cheol Park Korea University; Prof. Harald Øverby Norwegian University of Science and Technology; Prof. Kun-Huang Huarng National Taipei University of Business; Prof. Srinath Perera Western Sydney University
  • Rejestracja: http://www.icemc.org/reg.html

7 . Fourth International Conference on Digital Marketing

Fourth International Conference on Digital Marketing

„Strategia i innowacje w marketingu cyfrowym” to hasło tegorocznej Fourth International Conference on Digital Marketing w Kolombo, Sri Lanka. To dwudniowe wydarzenie pozwala zgłębiać tematy marketingu online, SEM, SEO czy marketingu mobilnego, a uczestniczą w nim największe firmy i eksperci z branży digital. Możliwości networkingu pojawiają się na każdym kroku – podczas paneli, lunchu czy kolacji z liderami i ekspertami marketingu. Skorzystaj z okazji do spotkania prelegentów, reprezentantów znanych marek i odwiedzających podczas corocznej konferencji ICDM i przy okazji podziwiaj piękno Sri Lanki.

  • Data: 20-21 maja 2022
  • Miejsce: Kolombo, Sri Lanka
  • Rodzaje biletów: Uczestnik (prelegent) 267 EUR, Student / Uczestnik online 230 EUR, Uczestnik (słuchacz) 212 EUR
  • Główni prelegenci: Nishant Arora IBM Asia Pacific, Dr. Jill Nash Bournemouth University, Prof. Zineb El Andaloussi National School of Management and Business Administration
  • Rejestracja: https://www.digitalmarketingconference.globalacademicresearchinstitute.com/main/ficdm

8 . The MarTech Summit Hong Kong

The MarTech Summit Hong Kong

Z 150 uczestnikami i ponad 30 prelegentami The MarTech Summit Hong Kong to obowiązkowe wydarzenie dla każdego, kto chce wejść na najwyższy poziom marketingu cyfrowego. Rozmawiaj o innowacjach, CRM, e-commerce, strategii digital podczas jednodniowej konferencji hybrydowej. Posłuchaj historii założycieli i CEO największych firm, nawiąż kontakty z ekspertami i liderami branży afiliacyjnej. Przygotuj się na bogate doświadczenie i inspiracje z jednej z najciekawszych konferencji afiliacyjnych roku.

  • Data: 25 maja 2022
  • Miejsce: Hongkong
  • Rodzaje biletów: Bezpłatna wejściówka online, Gold pass 547 EUR, Diamond pass 730 EUR, Vendor pass 1832 EUR
  • Główni prelegenci: Samuel Hui HKBN, Romain Rouquier Morning Post, Rachel Lam Saxo Markets, Christine Chan Deacons
  • Rejestracja: https://themartechsummit.com/hongkong-registration

9 . ICAMSM 2022

ICAMSM 2022
  1. Międzynarodowa Konferencja Marketingu Afiliacyjnego i Zarządzania Sprzedażą odbywa się co roku w Tokio i gromadzi badaczy, naukowców, liderów branży, ekspertów marketingu online oraz przedstawicieli największych firm z całego świata. Tematy: postęp w strategiach afiliacyjnych , reklama online, doświadczenie klienta, e-mail marketing. Najtęższe umysły opowiedzą o korzyściach dla sprzedawców i influencerów, możliwościach wdrożeniowych, technologiach marketingowych i typach partnerów . Czekają Cię ciekawe panele, networking i rozmowy z przedstawicielami kluczowych marek. Po tej dwudniowej konferencji wyjdziesz zmotywowany i wyposażony w wiedzę, by rozwijać biznes afiliacyjny nawet w niestabilnych czasach po pandemii.

10 . Content Tokyo

Content Tokyo

Content Tokyo to największe w Japonii targi contentu, produkcji i dystrybucji. Gromadzą twórców, technologie IT, liderów marketingu, marki online, nowoczesne technologie oraz wiele wystaw tematycznych – nie wiadomo, gdzie najpierw skierować wzrok. Jeśli to nie wystarczy, Content Tokyo oferuje liczne sesje konferencyjne odbywające się równolegle, obejmujące cały obszar biznesu contentowego i znakomity networking. To miejsce dla każdego: marketerów, twórców, entuzjastów social media, copywriterów, ilustratorów, firm produkcyjnych, specjalistów digital marketingu – największy hub afiliacyjny regionu. Nie przegap tej trzydniowej konferencji, by rozwinąć biznes afiliacyjny.

  • Data: 29 czerwca – 1 lipca 2022
  • Miejsce: Tokio, Japonia
  • Rodzaje biletów: Bezpłatnie po rejestracji, na miejscu 36 EUR
  • Główni prelegenci: Do potwierdzenia; poprzednio m.in. Suzuki Osamu (scenarzysta TV), Kazuhiro Nomura (dyrektor marketingu), Yusuke Ito (producent biznesowy), Masaru Saito (manager ds. innowacji cyfrowych)
  • Rejestracja: https://www.content-tokyo.jp/en-gb/visit.html

11 . The 2022 9th International Conference on Management of e-Commerce and e-Government

ICMECG 2022

The 2022 9th International Conference on Management of e-Commerce and e-Government to trzydniowa konferencja oferująca keynote, sesje techniczne i wydarzenia networkingowe, które pozwalają nawiązać nowe kontakty w marketingu afiliacyjnym i budować przyszłe partnerstwa. Odwiedź ICMECG w Seulu i rozmawiaj z profesjonalistami, liderami biznesu, marketerami cyfrowymi i największymi nazwiskami branży online o najnowszych strategiach marketingu cyfrowego.

  • Data: 7-9 lipca 2022
  • Miejsce: Seul, Korea Południowa
  • Rodzaje biletów: Słuchacz 368 EUR, Student 322 EUR
  • Główni prelegenci: Do potwierdzenia; poprzednio m.in. prof. Xiaojiang (James) Du IEEE Fellow (Temple University, USA), prof. Ephraim Feig IEEE Life Fellow, prof. Wojciech Cellary (Uniwersytet Poznański), prof. Bambang Leo Handoko (Bina Nusantara University)
  • Rejestracja: http://icmecg.net/reg.html

12 . ICBER 2022

ICBER 2022

Przejdź przez Bramę Niebiańskiego Spokoju lub wybierz się wprost do Świątyni Nieba, a potem przespaceruj się po ogrodach Pałacu Letniego — po nasyceniu się historią Pekinu ICBER 2022 pokaże Ci przyszłość marketingu afiliacyjnego, rozwoju produktu, ekonomii stosowanej i innych dziedzin. Zapraszamy na 12. Międzynarodową Konferencję Badań z Dziedziny Biznesu i Ekonomii — jedno z najciekawszych wydarzeń afiliacyjnych tego roku. Przez trzy dni otrzymasz najnowszą wiedzę od naukowców, badaczy i ekspertów z całego świata. Niezapomniany networking i okazja do współpracy z liderami marketingu cyfrowego, rozwoju produktu i ekonomii.

  • Data: 16-18 lipca 2022
  • Miejsce: Pekin, Chiny
  • Rodzaje biletów: Autor, student/komitet 414 EUR offline/276 EUR online, autor regularny 460 EUR offline/322 EUR online, prelegent 322 EUR offline/138 EUR, słuchacz 230 EUR offline/bezpłatnie online
  • Główni prelegenci: Prof. L. Roger Yin, University of Wisconsin-Whitewater; Prof. Nuran Acur, University of Glasgow; prof. Zhao-Rong Lai, Jinan University
  • Rejestracja: http://www.icber.org/reg.html

13 . B2B Marketing Leaders Forum ASIA 2022

B2B Marketing Leaders Forum ASIA 2022

Założycielka i CEO Emma Roborgh stworzyła konferencję B2B Marketing Leaders Forum ASIA 2022 cztery lata temu, aby uczyć się i być na bieżąco z branżą. Obecnie wydarzenie, które w tym roku odbywa się w Szanghaju, pozwala uczestnikom uczyć się wzajemnie, poznawać autentyczne strategie marketingowe, śledzić najnowsze trendy online, martech i techniki przywódcze, by nadążyć za cyfrową codziennością. To dwudniowe wydarzenie to największe spotkanie liderów marketingu, branżowych ekspertów, marek online i dostawców technologii. Takie możliwości networkingu nie zdarzają się często. Zbierz swój zespół, nawiąż trwałe kontakty z liderami, markami i kluczowymi firmami i podbij świat konferencji cyfrowych.

  • Data: 17-18 sierpnia 2022
  • Miejsce: Singapur
  • Rodzaje biletów: 1-2 bilety 739 EUR, 3-5 biletów 593 EUR
  • Główni prelegenci: Do potwierdzenia; poprzednio m.in. Mitch Young (prezes AP Servicenow), Karina Gan (Accenture), Natalie Truong (Mercer), Deepali Nair (IBM)
  • Rejestracja: https://b2bmarketingleaders.com.au/singapore/register-now/

14 . Digital Transformation World Forum – Shanghai

Digital Transformation World Forum - Shanghai

Współczesny przemysł, dzięki innowacjom technologicznym, zmienia się niemal każdego dnia. Liderzy biznesu muszą przenieść swoje firmy na wyższy poziom – czyli do świata transformacji cyfrowej. Digital Transformation World Forum – Shanghai to jednodniowa konferencja skierowana do każdego lidera chcącego przekształcić swoją firmę i wejść do gospodarki cyfrowej. Agenda obejmuje strategię i przywództwo w marketingu online, technologie biznesowe oraz najlepsze praktyki branżowe. Poznaj marki online, branżę mobile i marketing produktu oraz wykorzystaj networking. Warto śledzić to wydarzenie, jeśli chcesz rozwinąć swój biznes w wielkim stylu.

15 . The Premier Digital Marketing, Media and Advertising Conference & Exhibition in Singapore

The Premier Digital Marketing, Media and Advertising Conference & Exhibition in Singapore

The Premier Digital Marketing, Media and Advertising Conference & Exhibition in Singapore to nie jest typowy affiliate summit. Luksusowe Marina Bay Sands Expo and Convention Center zapewnia bezpieczne i kameralne miejsce do spotkań liderów marketingu oraz profesjonalistów branży cyfrowej, medialnej i reklamowej — to świetna okazja dla marketerów afiliacyjnych. Spotkaj się z innymi specjalistami podczas dwudniowej konferencji pełnej najlepszych praktyk marketingu cyfrowego, najnowszych trendów, praktycznych rozwiązań, obsługi klienta, strategii i networkingu. Poznaj kolejną generację innowacyjnych technologii: mobile, martech i SaaS. Nie wahaj się odwiedzić tej corocznej konferencji DiGiMarCon SouthEast Asia i dowiedzieć się, jak zwyciężać jako marketer cyfrowy.

16 . Ad-tech Tokyo

Ad-tech Tokyo

Ad-tech Tokyo to największe wydarzenie dla marketerów cyfrowych w Azji, gromadzące ponad 14 000 uczestników. Ten affiliate summit organizuje sesje dotyczące marketingu marki , mediów, doświadczenia klienta, retailu, handlu i wielu innych tematów. Dwudniowe wydarzenie pełne okazji do nauki i networkingu dla rozwoju biznesu afiliacyjnego oraz pozyskania wiedzy od największych autorytetów IT i marketingu. Tak duże zgromadzenie marek online i największych firm branży internetowej czyni ten affiliate summit wyjątkowym. Przekonaj się, dlaczego tak wielu go ceni i dołącz do świata konferencji afiliacyjnych.

  • Data: 20-21 października 2022
  • Miejsce: Tokio, Japonia
  • Rodzaje biletów: Visitor pass – przedsprzedaż/bezpłatnie, na miejscu/40 EUR; Premium pass – przedsprzedaż/1614 EUR, na miejscu/2066 EUR; Full conference – przedsprzedaż/887 EUR, na miejscu/1137 EUR; One day pass – przedsprzedaż/540 EUR, na miejscu/686 EUR
  • Główni prelegenci: Do potwierdzenia; poprzednio m.in. Fusako Znaiden (

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest marketing afiliacyjny?

Marketing afiliacyjny to relacja pomiędzy sprzedawcą internetowym a partnerem, któremu wypłacana jest prowizja za wygenerowany ruch lub sprzedaż z jego poleceń.

Czy marketing afiliacyjny to to samo co influencer marketing?

Różnica polega na tym, że influencer marketing skupia się na budowaniu świadomości i reputacji marki, podczas gdy marketing afiliacyjny dociera do określonej grupy odbiorców, by pozyskać wysokiej jakości leady.

Dlaczego konferencje marketingowe są wartościowe?

Stwarzają one przestrzeń do wymiany doświadczeń, innowacji, strategii i trendów marketingowych pomiędzy ekspertami branży a uczestnikami. Takie wydarzenia to również świetna okazja do nawiązania kontaktów branżowych i zdobycia nowych partnerstw biznesowych.

Ile firm korzysta z marketingu afiliacyjnego?

Statystyki pokazują, że obecnie ponad 80% firm korzysta z marketingu afiliacyjnego, by zwiększać rozpoznawalność marki oraz angażować nowych i obecnych klientów.

Czym jest oprogramowanie do zarządzania afiliacją?

Oprogramowanie do zarządzania afiliacją to platforma, która umożliwia łatwe tworzenie i prowadzenie kampanii afiliacyjnych oraz monitorowanie postępów i skuteczności partnerów – wszystko w jednym miejscu.

Lucia to utalentowana redaktorka treści, która dba o płynną publikację materiałów na różnych platformach.

Lucia Halašková
Lucia Halašková
Redaktorka treści

Bądź na bieżąco z najlepszymi wydarzeniami marketingu afiliacyjnego w Azji

Poznaj wiodące konferencje marketingu afiliacyjnego w Azji i nawiąż kontakty z liderami branży, odkryj nowe strategie oraz rozwijaj swój biznes dzięki unikalnym możliwościom networkingu.

Dowiedz się więcej

Top 20 konferencji afiliacyjnych w Europie 2022
Top 20 konferencji afiliacyjnych w Europie 2022

Top 20 konferencji afiliacyjnych w Europie 2022

Odkryj 20 najważniejszych konferencji marketingu afiliacyjnego w Europie w 2022 roku. Poznaj najlepsze wydarzenia do networkingu, poznawania najnowszych trendów...

12 min czytania
AffiliateMarketing Conferences +4
Najlepsze konferencje marketingowe dla afiliantów w Afryce
Najlepsze konferencje marketingowe dla afiliantów w Afryce

Najlepsze konferencje marketingowe dla afiliantów w Afryce

Odkryj najważniejsze konferencje marketingu afiliacyjnego w Afryce, w tym takie wydarzenia jak BiG Africa Summit, SIGMA Africa, ECOM Africa i inne. Poznaj możli...

10 min czytania
AffiliateMarketing Conferences +3

Będziesz w dobrych rękach!

Dołącz do naszej społeczności zadowolonych klientów i zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki PostAffiliatePro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface