Jak obliczyć koszt za kliknięcie (CPC)
Dowiedz się, jak obliczyć koszt za kliknięcie dzięki naszemu kompleksowemu poradnikowi. Poznaj wzór na CPC, branżowe benchmarki, strategie optymalizacji oraz na...

Czy możesz korzystać z modelu reklamowego CPC w Post Affiliate Pro? Przeczytaj, jak dokładnie z niego korzystać i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie.
CPC to model przychodu reklamowego oznaczający koszt za kliknięcie (lub PPC, pay per click). Ten model rozliczeń działa na zasadzie, że partnerzy otrzymują wynagrodzenie za każde kliknięcie w reklamę reklamodawcy umieszczoną na ich stronie. CPC to ważny wskaźnik, który pozwala zobaczyć całkowity koszt Twojej kampanii marketingowej.
Koszt za kliknięcie oblicza się przez podzielenie całkowitych kosztów kampanii marketingowej przez łączną liczbę kliknięć.
Aby śledzić kliknięcia w Post Affiliate Pro , Twoje strony docelowe muszą zawierać kod śledzenia kliknięć. W tym celu musisz mieć otwartą przynajmniej jedną aktywną kampanię. Kod śledzenia kliknięć możesz umieścić na swojej stronie internetowej lub stronach docelowych, a znajdziesz go w panelu sprzedawcy > Narzędzia > sekcja Integracja.
Kiedy odwiedzający kliknie baner na stronie partnera, trafia na Twoją stronę docelową z tym kodem śledzenia.
Post Affiliate Pro śledzi wszystkie kliknięcia linków i banerów afiliacyjnych. Domyślnie prowizja jest generowana zarówno za unikalne, jak i powtarzające się kliknięcia, jeśli zdefiniowano prowizję „za kliknięcie”. Aby prowizja była naliczana tylko za unikalne kliknięcia, możesz przejść do ustawień prowizji za kliknięcia w swojej kampanii i wybrać tę opcję. Jeśli posiadasz starszą wersję Post Affiliate Pro (<5.4.27.4), możesz to osiągnąć, konfigurując ochronę przed oszustwami przeciwko powtarzającym się kliknięciom. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej bazie wiedzy .
Post Affiliate Pro obsługuje także prowizje CPM (cost per mille) . Oznacza to, że prowizja jest przyznawana dopiero po tym, jak baner zostanie kliknięty 1000 razy. Funkcję tę możesz również aktywować przez panel sprzedawcy.
Korzyści płynące z modelu reklamowego CPC można zauważyć w wielu aspektach działalności firmy. Oto kilka sposobów, w jakie CPC pozwala zmaksymalizować potencjał biznesowy:
CPC to model przychodu reklamowego, w którym partnerzy otrzymują wynagrodzenie za każde kliknięcie w reklamę reklamodawcy. CTR (współczynnik klikalności) określa, ilu użytkowników zobaczyło i kliknęło reklamę. Wysoki CTR oznacza, że Twoja kampania jest popularna wśród docelowej grupy odbiorców.
Wystarczy zintegrować kody śledzenia kliknięć na swojej stronie internetowej/landing page’ach i ustawić prowizje za kliknięcia w kampaniach. Post Affiliate Pro potrafi wtedy przetwarzać wszystkie kliknięcia i odpowiednio generować prowizje dla partnerów.
Dowiedz się, jak obliczyć koszt za kliknięcie dzięki naszemu kompleksowemu poradnikowi. Poznaj wzór na CPC, branżowe benchmarki, strategie optymalizacji oraz na...
Dowiedz się, jak śledzić CPC (Cost Per Click) w Post Affiliate Pro. Poznaj metody integracji, konfigurację prowizji i najlepsze praktyki zarządzania kampaniami ...
W modelu kosztu za kliknięcie (CPC) partnerzy zarabiają za każde kliknięcie w ich banery, linki tekstowe lub inne materiały reklamowe. Dowiedz się, jak działa C...
Zgoda na Pliki Cookie
Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania i analizować nasz ruch. See our privacy policy.
