Funkcja CPC

Funkcja CPC

CPC AffiliateMarketing Advertising Commissions

CPC

Czym jest CPC?

CPC to model przychodu reklamowego oznaczający koszt za kliknięcie (lub PPC, pay per click). Ten model rozliczeń działa na zasadzie, że partnerzy otrzymują wynagrodzenie za każde kliknięcie w reklamę reklamodawcy umieszczoną na ich stronie. CPC to ważny wskaźnik, który pozwala zobaczyć całkowity koszt Twojej kampanii marketingowej.

Koszt za kliknięcie oblicza się przez podzielenie całkowitych kosztów kampanii marketingowej przez łączną liczbę kliknięć.

CPC w Post Affiliate Pro

Aby śledzić kliknięcia w Post Affiliate Pro , Twoje strony docelowe muszą zawierać kod śledzenia kliknięć. W tym celu musisz mieć otwartą przynajmniej jedną aktywną kampanię. Kod śledzenia kliknięć możesz umieścić na swojej stronie internetowej lub stronach docelowych, a znajdziesz go w panelu sprzedawcy > Narzędzia > sekcja Integracja.

Kiedy odwiedzający kliknie baner na stronie partnera, trafia na Twoją stronę docelową z tym kodem śledzenia.

Post Affiliate Pro śledzi wszystkie kliknięcia linków i banerów afiliacyjnych. Domyślnie prowizja jest generowana zarówno za unikalne, jak i powtarzające się kliknięcia, jeśli zdefiniowano prowizję „za kliknięcie”. Aby prowizja była naliczana tylko za unikalne kliknięcia, możesz przejść do ustawień prowizji za kliknięcia w swojej kampanii i wybrać tę opcję. Jeśli posiadasz starszą wersję Post Affiliate Pro (<5.4.27.4), możesz to osiągnąć, konfigurując ochronę przed oszustwami przeciwko powtarzającym się kliknięciom. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej bazie wiedzy .

Sale fraud protection setup and configuration in Post Affiliate Pro

Post Affiliate Pro obsługuje także prowizje CPM (cost per mille) . Oznacza to, że prowizja jest przyznawana dopiero po tym, jak baner zostanie kliknięty 1000 razy. Funkcję tę możesz również aktywować przez panel sprzedawcy.

Korzyści ze stosowania CPC w Twojej firmie

Korzyści płynące z modelu reklamowego CPC można zauważyć w wielu aspektach działalności firmy. Oto kilka sposobów, w jakie CPC pozwala zmaksymalizować potencjał biznesowy:

  • Efektywność kosztowa – Płacisz tylko wtedy, gdy odwiedzający trafi na Twoją stronę z reklamy, w którą kliknął.
  • Ukierunkowana grupa odbiorców – Wybierasz odbiorców według demografii, np. lokalizacji, grupy wiekowej, niszy itp.
  • Możliwość personalizacji – Dostosuj każdy aspekt, od liczby reklam po kwotę, jaką chcesz zapłacić za każde pojedyncze kliknięcie.
  • Kontrola nad budżetem – Ustal maksymalny dzienny budżet, który można dopasować do reklamodawców każdej wielkości, kontrolując z góry wydatki kampanii.
  • Wszechstronność – Ten model reklamowy doskonale sprawdza się na różnych platformach. Od Youtube po Facebooka, Twoje reklamy mogą być wszędzie publikowane i monetyzowane.

Najczęściej zadawane pytania

Jaka jest różnica między CPC a CTR?

CPC to model przychodu reklamowego, w którym partnerzy otrzymują wynagrodzenie za każde kliknięcie w reklamę reklamodawcy. CTR (współczynnik klikalności) określa, ilu użytkowników zobaczyło i kliknęło reklamę. Wysoki CTR oznacza, że Twoja kampania jest popularna wśród docelowej grupy odbiorców.

Czy można śledzić CPC w Post Affiliate Pro?

Wystarczy zintegrować kody śledzenia kliknięć na swojej stronie internetowej/landing page’ach i ustawić prowizje za kliknięcia w kampaniach. Post Affiliate Pro potrafi wtedy przetwarzać wszystkie kliknięcia i odpowiednio generować prowizje dla partnerów.

Dowiedz się więcej

Koszt za kliknięcie (CPC)

Koszt za kliknięcie (CPC)

W modelu kosztu za kliknięcie (CPC) partnerzy zarabiają za każde kliknięcie w ich banery, linki tekstowe lub inne materiały reklamowe. Dowiedz się, jak działa C...

2 min czytania
AffiliateMarketing CPC +3
Funkcja CPS
Funkcja CPS

Funkcja CPS

Czym jest CPS, jak korzystać z niego w Post Affiliate Pro i jakie korzyści przynosi Twojej firmie – wszystko to znajdziesz w tym artykule.

2 min czytania
CPS AffiliateMarketing +3
Pay Per Click (PPC)?

Pay Per Click (PPC)?

Pay per click (PPC) to model reklamy internetowej, w której reklamodawcy płacą opłatę za każdym razem, gdy ich reklama zostanie kliknięta. Jest powszechnie używ...

5 min czytania
PPC AffiliateMarketing +3

Będziesz w dobrych rękach!

Dołącz do naszej społeczności zadowolonych klientów i zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki PostAffiliatePro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface