Czym jest paid search (płatne wyszukiwanie)?
To model reklamowy bardzo popularny wśród reklamodawców. Można znaleźć go w wielu wyszukiwarkach, sieciach reklamowych i na platformach medialnych,
Model paid search gwarantuje, że reklamodawca płaci tylko za kliknięcia reklamy. Nie marnuje pieniędzy na reklamy, które nie są oglądane przez odwiedzających. Pomaga to na zdobycie większej ilości potencjalnych nowych klientów przy mniejszej inwestycji.
Reklamodawcy zazwyczaj licytują słowa kluczowe, które są związane z ich obszarem zainteresowań, a więc starają się, aby ich reklamy były jak najbardziej trafne.
Topics
- Reklamowanie się w wyszukiwarkach
- SEM - Search Engine Marketing
- Skuteczność reklam w kontekście wyszukiwarek internetowych
Video summary
W filmie omówiono reklamowanie się w wyszukiwarkach internetowych, czyli SEM (Search Engine Marketing). Wyjaśniono, dlaczego jest to skuteczne i jak firmy konkurują o pokazywanie reklam. Omówiono również, jakie czynniki wpływają na skuteczność reklam w kontekście wyszukiwarek internetowych.
Oprogramowanie sieci afiliacyjnej
Sieć Post Affiliate Pro oferuje najnowocześniejsze metody śledzenia i przyjazne dla SEO linki partnerskie, idealne dla firm internetowych.