Czym jest PPC (pay per click)?
Nagradzanie agentów za ich ciężką pracę jest nieuniknioną częścią każdego biznesu. Marketing afiliacyjny oferuje trzy sposoby, aby to zrobić: PPC (pay per click, czyli płatność za kliknięcie), PPL (pay per lead, czyli płatność za leada) i PPS (pay per sale, czyli płatność za sprzedaż).
Płatność za kliknięcie oznacza, że agenci otrzymują wynagrodzenie za każde kliknięcie wykonane przez klientów. Może to być kliknięcie linku lub powiązanej z tobą reklamy.
Topics
- Reklama PPC
- Różnice między PPC a SEO i SEM
- Platformy reklamowe PPC
Video summary
Witajcie na kanale YouTube firmy Surfside PPC. Dziś omówię reklamę typu pay-per-click, nazywaną także reklamą PPC. Jest to krótki przegląd dla początkujących, więc jeśli już masz jakieś podstawowe informacje na temat PPC, to tutaj może nie dowiesz się zbyt wiele. Reklama pay-per-click to każda płatna kampania reklamowa, w której reklamodawca płaci za każde kliknięcie na swoje reklamy. Kliknięcia mogą prowadzić do odwiedzin witryny internetowej, instalacji aplikacji, telefonów czy też wskazówek dojazdu do firmy. PPC to skuteczny sposób promocji ofert, produktów i usług. Można też łatwo śledzić całkowitą liczbę kliknięć, koszt na kliknięcie i zwrot z inwestycji. Reklamy są ukierunkowane, co pomaga w generowaniu konwersji.
Oprogramowanie sieci afiliacyjnej
Sieć Post Affiliate Pro oferuje najnowocześniejsze metody śledzenia i przyjazne dla SEO linki partnerskie, idealne dla firm internetowych.