–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sharing feedback with affiliates

Dzielenie się feedbackiem z partnerami

Zapewnienie sukcesu Twojego programu partnerskiego wymaga zwrócenia uwagi na różne aspekty. Musisz stale monitorować wyniki swoich partnerów, motywować ich, dostarczać im wszystkich niezbędnych materiałów i narzędzi, wspierać ich w codziennych zadaniach, jak również regularnie rekrutować i włączać nowych partnerów. A ponieważ to tylko kilka z zadań, o które musisz regularnie dbać, jasne staje się, że zarządzanie programem partnerskim to skomplikowane zadanie.

Dzielenie się feedbackiem z partnerami, czy to regularnie, czy nawet doraźnie, jest doskonałym sposobem na ułatwienie współpracy. W dłuższej perspektywie ułatwi to Twoją pracę poprzez wyeliminowanie nieakceptowalnych zachowań i zatwierdzenie tych aspektów działania afiliantów, które pomagają w rozwoju i rozbudowie programu. 

O czym należy pamiętać dzieląc się feedbackiem z afiliantami (i w ogóle w pracy)?

Dzielenie się feedbackiem z partnerami

Wskazówki dotyczące dzielenia się informacjami zwrotnymi z partnerami

Zrównoważenie pozytywnych aspektów i obszarów wymagających poprawy

Aby właściwie podzielić się informacją zwrotną, najlepiej odnieść się zarówno do pozytywnych, jak i negatywnych aspektów pracy afilianta: negatywnych, aby promować poprawę, a pozytywnych, aby je wzmocnić i upełnomocnić.

Powodem dzielenia się feedbackiem jest utrzymanie motywacji, pomoc w skupieniu się na punktach do poprawy, a także pochwalenie afiliantów na temat ich dobrze wykonanej pracy.

Skup się na problemie, nie na osobie

Jest to jeden z najważniejszych aspektów dzielenia się feedbackiem. Informacja zwrotna nie może być osobistym atakiem mającym na celu wskazanie błędów i zdemotywowanie współpracowników. Zamiast tego należy zająć się zachowaniami, które wpływają na wydajność. Ponadto, dzieląc się opiniami na temat pracy partnerów, należy wskazać przykłady pochodzące z życia codziennego.

Nie generalizuj, bądź konkretny

Im więcej szczegółów możesz podać w swojej informacji zwrotnej, tym bardziej znaczący będzie jej przekaz. Najlepiej odnosić się do konkretnych zachowań, a nie do założeń czy abstrakcyjnych przykładów. Generalizacje często prowadzą do osobistych interpretacji i nieporozumień, których należy unikać za wszelką cenę. Podczas przekazywania feedbacku, zwłaszcza w przypadku negatywnych opinii, zaleca się używanie czasowników i unikanie przymiotników, aby komentarz brzmiał jak najbardziej konstruktywnie.

Bądź przejrzysty i komunikuj się regularnie

Posiadanie konkretnych celów i jasnych oczekiwań nastawia afiliantów na sukces. Dlatego ważne jest, aby często kontaktować się z partnerami, aby upewnić się, że wszyscy wiedzą na czym stoją, w odniesieniu do celów programu partnerskiego. Przejrzystość i komunikacja są również ważne na poziomie programu partnerskiego, ponieważ pomagają utrzymać otwartą komunikację w całym programie, pomagając stworzyć i utrzymać kulturę współpracy.

Posiadanie konkretnych celów i jasnych oczekiwań nastawia afiliantów na sukces. Dlatego ważne jest, aby często kontaktować się z partnerami, aby upewnić się, że wszyscy wiedzą na czym stoją, w odniesieniu do celów programu partnerskiego. Przejrzystość i komunikacja są tak samo ważne, ponieważ pomagają utrzymać otwartą komunikację w całym programie oraz tworzą kulturę współpracy.

Jednym z kanałów, które możesz wykorzystać do dzielenia się opiniami z partnerami jest email. Stworzyliśmy pięć szablonów, które pomogą Ci komunikować się szybko i skutecznie. Możesz je oczywiście edytować, aby dostosować kopię do swoich potrzeb, ale korzystanie z głównego układu na pewno zaoszczędzi Ci wiele czasu.

Dzielenie się informacją zwrotną z partnerami – przykłady tematów

  • Dziękuję za [zrobienie czegoś]
  • Rozwijajmy się wspólnie
  • Nadszedł czas, aby spojrzeć wstecz na ostatnie [X] miesięcy naszej współpracy
  • Mamy nadzieję, że ta opinia będzie dla Ciebie przydatna
  • Informacja zwrotna na temat Twojej pracy dla [nazwa programu partnerskiego]
  • Feedback na temat Twoich działań w tym miesiącu

Dzielenie się informacjami zwrotnymi z partnerami – pomysły na szablon e-maila

Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 1

Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 2

Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 3

Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 4

Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 5

Frequently Asked Questions

  • Do I have to share feedback with affiliates?

    You don’t have to, but continual sharing of opinions will help affiliates improve their performance and thus positively influence your company's bottom line.

  • Should I share feedback with affiliates regularly?

    It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.

  • How to deliver negative feedback?

    It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.

Frequently Asked Questions

  • Do I have to share feedback with affiliates?

    You don’t have to, but continual sharing of opinions will help affiliates improve their performance and thus positively influence your company's bottom line.

  • Should I share feedback with affiliates regularly?

    It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.

  • How to deliver negative feedback?

    It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.

Powrót do Szablonów Załóż konto za DARMO
Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź naszą integrację Nochex dla Post Affiliate Pro.

Nochex

Tworzenie panelu Post Affiliate Pro po rejestracji w serwisie. Dane logowania zostaną wysłane na Twój adres e-mail po zakończeniu instalacji.

Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź naszą integrację PSiGate dla Post Affiliate Pro.

PSiGate

PsiGate, rozwiązanie płatności online, umożliwia śledzenie sprzedaży poprzez wywołanie ukrytego skryptu ze strony "dziękujemy".

Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź integrację Quick.Cart dla Post Affiliate Pro.

Quick.Cart

Dodano kod śledzący sprzedaż w wierszu "END COURIER". Prowizja dla partnera generowana jest przy każdej sprzedaży.

Czy chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swoje oprogramowanie do marketingu afiliacyjnego? Sprawdź integrację ProStores dla Post Affiliate Pro.

ProStores

Integruj swój koszyk zakupowy ProStore z Post Affiliate Pro, dodając kod śledzenia sprzedaży w panelu administracyjnym. Pamiętaj o certyfikacie SSL dla poprawnej pracy.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i dowiedz się, jakie korzyści Post Affiliate Pro może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na rozmowę