Zapewnienie sukcesu Twojego programu partnerskiego wymaga zwrócenia uwagi na różne aspekty. Musisz stale monitorować wyniki swoich partnerów, motywować ich, dostarczać im wszystkich niezbędnych materiałów i narzędzi, wspierać ich w codziennych zadaniach, jak również regularnie rekrutować i włączać nowych partnerów. A ponieważ to tylko kilka z zadań, o które musisz regularnie dbać, jasne staje się, że zarządzanie programem partnerskim to skomplikowane zadanie.
Dzielenie się feedbackiem z partnerami, czy to regularnie, czy nawet doraźnie, jest doskonałym sposobem na ułatwienie współpracy. W dłuższej perspektywie ułatwi to Twoją pracę poprzez wyeliminowanie nieakceptowalnych zachowań i zatwierdzenie tych aspektów działania afiliantów, które pomagają w rozwoju i rozbudowie programu.
O czym należy pamiętać dzieląc się feedbackiem z afiliantami (i w ogóle w pracy)?
Wskazówki dotyczące dzielenia się informacjami zwrotnymi z partnerami
Zrównoważenie pozytywnych aspektów i obszarów wymagających poprawy
Aby właściwie podzielić się informacją zwrotną, najlepiej odnieść się zarówno do pozytywnych, jak i negatywnych aspektów pracy afilianta: negatywnych, aby promować poprawę, a pozytywnych, aby je wzmocnić i upełnomocnić.
Powodem dzielenia się feedbackiem jest utrzymanie motywacji, pomoc w skupieniu się na punktach do poprawy, a także pochwalenie afiliantów na temat ich dobrze wykonanej pracy.
Skup się na problemie, nie na osobie
Jest to jeden z najważniejszych aspektów dzielenia się feedbackiem. Informacja zwrotna nie może być osobistym atakiem mającym na celu wskazanie błędów i zdemotywowanie współpracowników. Zamiast tego należy zająć się zachowaniami, które wpływają na wydajność. Ponadto, dzieląc się opiniami na temat pracy partnerów, należy wskazać przykłady pochodzące z życia codziennego.
Nie generalizuj, bądź konkretny
Im więcej szczegółów możesz podać w swojej informacji zwrotnej, tym bardziej znaczący będzie jej przekaz. Najlepiej odnosić się do konkretnych zachowań, a nie do założeń czy abstrakcyjnych przykładów. Generalizacje często prowadzą do osobistych interpretacji i nieporozumień, których należy unikać za wszelką cenę. Podczas przekazywania feedbacku, zwłaszcza w przypadku negatywnych opinii, zaleca się używanie czasowników i unikanie przymiotników, aby komentarz brzmiał jak najbardziej konstruktywnie.
Bądź przejrzysty i komunikuj się regularnie
Posiadanie konkretnych celów i jasnych oczekiwań nastawia afiliantów na sukces. Dlatego ważne jest, aby często kontaktować się z partnerami, aby upewnić się, że wszyscy wiedzą na czym stoją, w odniesieniu do celów programu partnerskiego. Przejrzystość i komunikacja są również ważne na poziomie programu partnerskiego, ponieważ pomagają utrzymać otwartą komunikację w całym programie, pomagając stworzyć i utrzymać kulturę współpracy.
Posiadanie konkretnych celów i jasnych oczekiwań nastawia afiliantów na sukces. Dlatego ważne jest, aby często kontaktować się z partnerami, aby upewnić się, że wszyscy wiedzą na czym stoją, w odniesieniu do celów programu partnerskiego. Przejrzystość i komunikacja są tak samo ważne, ponieważ pomagają utrzymać otwartą komunikację w całym programie oraz tworzą kulturę współpracy.
Jednym z kanałów, które możesz wykorzystać do dzielenia się opiniami z partnerami jest email. Stworzyliśmy pięć szablonów, które pomogą Ci komunikować się szybko i skutecznie. Możesz je oczywiście edytować, aby dostosować kopię do swoich potrzeb, ale korzystanie z głównego układu na pewno zaoszczędzi Ci wiele czasu.
Dzielenie się informacją zwrotną z partnerami – przykłady tematów
Dzielenie się informacjami zwrotnymi z partnerami – pomysły na szablon e-maila
Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 1
Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 2
Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 3
Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 4
Dzielenie się feedbackiem z partnerami – email 5
You don’t have to, but continual sharing of opinions will help affiliates improve their performance and thus positively influence your company's bottom line.
It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.
It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.
You don’t have to, but continual sharing of opinions will help affiliates improve their performance and thus positively influence your company's bottom line.
It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.
It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.
Dziękujemy za rejestrację w Post Affiliate Pro.
Zaraz po utworzeniu konta, na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość zawierająca dane logowania.
Zostań na tej stronie, a po zakończeniu instalacji będziesz mógł uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio z tego miejsca.
Kiedy proces się zakończy, wyślemy dane do logowania na Twoją skrzynkę odbiorczą.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach