–Hidden comment
Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to
Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.
Komunikaty o wprowadzeniu nowego produktu lub usługi są kluczowym narzędziem w informowaniu partnerów o premierach nowych produktów lub usług. Zapewniają konkretną i informacyjną komunikację, pomagają afiliantom zaplanować pracę z wyprzedzeniem i dostarczają niezbędne zasoby do skutecznej promocji nowych ofert.
Informowanie partnerów o tym, co dzieje się w Twojej firmie, jest bardzo ważnym czynnikiem przyczyniającym się do ich sukcesu. A ponieważ ich sukces jest Twoim sukcesem, powinieneś zwrócić uwagę na utrzymanie skutecznej komunikacji.
Wydawcy powinni wiedzieć o nadchodzących promocjach, planowanych kampaniach, czy zmianach w brandingu Twojej firmy. Afilianci nie powinni również przegapić informacji o aktualizacjach produktów, nowych funkcjach, czy też zupełnie nowych produktach lub usługach dodanych do Twojej oferty.
Ten artykuł pomoże Ci w ogłoszeniu premiery Twojego nowego produktu lub usługi. Stworzyliśmy dla Ciebie pięć szablonów, które okażą się bardzo przydatne.
E-maile zapowiadające wprowadzenie nowego produktu lub usługi wysyłane do partnerów vs. regularne ogłoszenia o rozpoczęciu działalności
E-maile z zapowiedziami produktów skierowane do afiliantów różnią się od e-maili wprowadzających na rynek wysyłanych do Twoich klientów lub potencjalnych nabywców. Komunikacja z Twoimi klientami ma charakter czysto promocyjny, mający na celu budowanie ekscytacji i generowanie sprzedaży, natomiast wiadomości do wydawców powinny być bardziej konkretne i informacyjne.
Takie e-maile powinny również pomóc afiliantom zaplanować pracę z wyprzedzeniem i, jeśli to możliwe, dostarczyć im wszystkich niezbędnych zasobów, aby skutecznie promować nowy produkt lub usługę. Nie oznacza to, że wiadomości informujące o premierze muszą być krótkie i nudne; ważne jest, aby wydawcy czuli się podekscytowani nowym projektem i nowymi możliwościami. Pamiętaj jednak o zachowaniu odpowiedniej równowagi w komunikacji, aby upewnić się, że afilianci wszystko wiedzą i mają to, czego potrzebują, aby rozpowszechniać informacje o Twojej nowej ofercie.
Przykłady tematów wiadomości e-mail dotyczących wprowadzenia produktu lub usługi
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 1
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 2
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 3
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 4
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 5
It’s best to inform affiliates a few days or even a few months in advance.
You may include a message, a link to a detailed description of the new product or service, information about when affiliates will be able to test it, and a link to promotional materials.
We believe that it’s up to you whether or not to follow the suggestions affiliates share with you.
It’s best to inform affiliates a few days or even a few months in advance.
You may include a message, a link to a detailed description of the new product or service, information about when affiliates will be able to test it, and a link to promotional materials.
We believe that it’s up to you whether or not to follow the suggestions affiliates share with you.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with Post Affiliate Pro.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach