Informowanie partnerów o tym, co dzieje się w Twojej firmie, jest bardzo ważnym czynnikiem przyczyniającym się do ich sukcesu. A ponieważ ich sukces jest Twoim sukcesem, powinieneś zwrócić uwagę na utrzymanie skutecznej komunikacji.
Wydawcy powinni wiedzieć o nadchodzących promocjach, planowanych kampaniach, czy zmianach w brandingu Twojej firmy. Afilianci nie powinni również przegapić informacji o aktualizacjach produktów, nowych funkcjach, czy też zupełnie nowych produktach lub usługach dodanych do Twojej oferty.
Ten artykuł pomoże Ci w ogłoszeniu premiery Twojego nowego produktu lub usługi. Stworzyliśmy dla Ciebie pięć szablonów, które okażą się bardzo przydatne.
E-maile zapowiadające wprowadzenie nowego produktu lub usługi wysyłane do partnerów vs. regularne ogłoszenia o rozpoczęciu działalności
E-maile z zapowiedziami produktów skierowane do afiliantów różnią się od e-maili wprowadzających na rynek wysyłanych do Twoich klientów lub potencjalnych nabywców. Komunikacja z Twoimi klientami ma charakter czysto promocyjny, mający na celu budowanie ekscytacji i generowanie sprzedaży, natomiast wiadomości do wydawców powinny być bardziej konkretne i informacyjne.
Takie e-maile powinny również pomóc afiliantom zaplanować pracę z wyprzedzeniem i, jeśli to możliwe, dostarczyć im wszystkich niezbędnych zasobów, aby skutecznie promować nowy produkt lub usługę. Nie oznacza to, że wiadomości informujące o premierze muszą być krótkie i nudne; ważne jest, aby wydawcy czuli się podekscytowani nowym projektem i nowymi możliwościami. Pamiętaj jednak o zachowaniu odpowiedniej równowagi w komunikacji, aby upewnić się, że afilianci wszystko wiedzą i mają to, czego potrzebują, aby rozpowszechniać informacje o Twojej nowej ofercie.
Przykłady tematów wiadomości e-mail dotyczących wprowadzenia produktu lub usługi
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 1
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 2
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 3
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 4
Zapowiedź wprowadzenia produktu lub usługi na rynek – e-mail 5
It’s best to inform affiliates a few days or even a few months in advance.
You may include a message, a link to a detailed description of the new product or service, information about when affiliates will be able to test it, and a link to promotional materials.
We believe that it’s up to you whether or not to follow the suggestions affiliates share with you.
It’s best to inform affiliates a few days or even a few months in advance.
You may include a message, a link to a detailed description of the new product or service, information about when affiliates will be able to test it, and a link to promotional materials.
We believe that it’s up to you whether or not to follow the suggestions affiliates share with you.
Dziękujemy za rejestrację w Post Affiliate Pro.
Zaraz po utworzeniu konta, na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość zawierająca dane logowania.
Zostań na tej stronie, a po zakończeniu instalacji będziesz mógł uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio z tego miejsca.
Kiedy proces się zakończy, wyślemy dane do logowania na Twoją skrzynkę odbiorczą.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our polityka prywatności i plików cookie.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach