
Najważniejsze konferencje marketingu afiliacyjnego w Ameryce Północnej w 2022 roku
Zapoznaj się z listą najciekawszych konferencji marketingu afiliacyjnego odbywających się w Ameryce Północnej w 2022 roku.
Poznaj 20 najważniejszych konferencji marketingu afiliacyjnego w Europie w 2022 roku, pełnych okazji do networkingu, wystąpień ekspertów i najnowszych trendów, które wzmocnią Twoje strategie marketingowe i partnerstwa biznesowe.
Od momentu wejścia w erę cyfrową, e-commerce stał się jedną z wiodących branż na świecie. Marketing cyfrowy wysunął się na pierwszy plan dzięki ogromnemu wzrostowi sprzedaży mobilnej i promocji online. Nic więc dziwnego, że temat ten zyskuje globalnie na popularności, a konferencje i fora są organizowane na każdym kontynencie. Tutaj skupiamy się na 20 najważniejszych konferencjach marketingu afiliacyjnego w Europie. Zanim omówimy korzyści z uczestnictwa w tych wydarzeniach, przyjrzyjmy się najpierw czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego stał się wiodącą strategią marketingową dla firm na całym świecie.
Konferencje marketingu afiliacyjnego to zorganizowane wydarzenia skupione na partnerstwach biznesowych i oferujące niesamowite możliwości networkingu. Osoby prywatne i firmy spotykają się na konferencjach marketingu afiliacyjnego , aby promować oferty afiliacyjne i dyskutować o technikach marketingowych. Choć wiele z tych wydarzeń odbywa się stacjonarnie, niektóre mają również formę wirtualną. Konferencje afiliacyjne gromadzą ekspertów branży, marketerów cyfrowych i innych specjalistów, aby ułatwić networking i zaprezentować najnowsze trendy afiliacyjne. Często pojawiają się na nich największe nazwiska branży, co czyni te eventy kluczowymi dla menedżerów afiliacji, twórców treści i ekspertów marketingu afiliacyjnego poszukujących dostawców rozwiązań. Kilka intensywnych dni networkingu może zdziałać cuda dla rozwoju firmy i budowania rozpoznawalności marki. Uczestnictwo w wielu konferencjach afiliacyjnych to doskonała okazja do nawiązywania kontaktów — nie wahaj się więc i zacznij działać!
Z roku na rok konferencje marketingu cyfrowego i technologiczne rosną w siłę, a największe wydarzenia gromadzą dziesiątki tysięcy uczestników i najbardziej znane postacie branży. Korzyści z uczestnictwa w tych konferencjach są ogromne, dlatego bez zbędnych wstępów przedstawiamy listę 20 najważniejszych konferencji marketingu afiliacyjnego w Europie.
Affiliate World Europe to dwudniowa konferencja offline, która uchodzi za jedno z czołowych wydarzeń performance marketingu na świecie. Ponad 4000 uczestników, ogromne możliwości networkingu, prezentacje na poziomie mastermind oraz inspirujące pomysły — wszystko to gwarantuje to wydarzenie. Usłyszysz tu o strategiach marketingowych opartych na danych, trendach cyfrowych i e-commerce oraz innych gorących tematach branży cyfrowej, prezentowanych przez największe nazwiska branży afiliacyjnej . Wybierz się do Barcelony i korzystaj z wydarzeń biznesowych na patio i dachach w gronie innych marketerów, a także z branżowego życia nocnego!
iGB Affiliate London to konferencja skupiająca afiliantów , agencje, dostawców SaaS i innych profesjonalistów, aby być na bieżąco z najnowszymi wskazówkami i trikami w branży iGaming. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz jako afiliant , chcesz rozwijać swoje umiejętności, czy też reprezentujesz agencję poszukującą nowych talentów — to wydarzenie jest obowiązkowe dla każdego, kto ceni networking. Jako jedno z największych wydarzeń afiliacyjnych w Europie, iGB Affiliate London gromadzi ponad 3500 afiliantów i ponad 200 wystawców, a tematyka obejmuje marketing afiliacyjny, SEO oraz budowanie marki w mediach społecznościowych.
Jedno z najbardziej ekscytujących wydarzeń w branży technologicznej, WebSummit gromadzi światowej klasy prelegentów, największe firmy technologiczne i najważniejsze media w jednym miejscu. Ponad 40 000 uczestników i czołowe nazwiska sceny technologicznej czynią z WebSummit giganta światowych targów, gdzie spotykają się najbardziej wpływowi marketerzy performance oraz eksperci marketingu afiliacyjnego. W tym roku wydarzenie odbędzie się w Lizbonie — idealnej lokalizacji do nawiązywania kontaktów biznesowych, zyskiwania cennych leadów i dostępu do ekskluzywnych treści. Bez wątpienia to obowiązkowy punkt dla każdego, kto chce liczyć się na rynku marketingowym — zapisz tę datę w kalendarzu!
W tym roku Mobile World Congress przyciągnął ponad 60 000 uczestników na największe wydarzenie afiliacyjne roku. To wpływowe wydarzenie ugruntowało swoją pozycję jako jeden z najbardziej renomowanych światowych kongresów technologicznych. Poznaj przyszłość finansów, zdrowia, technologii i marketingu cyfrowego prosto od liderów branży w trakcie czterech dni networkingu. Poza wystąpieniami najwyższej klasy prelegentów MWC oferuje także premiery technologiczne, świetne okazje do networkingu i warsztaty. Na stronie znajdziesz interaktywną agendę, która pomoże Ci zaplanować czas i połączyć się z ponad 1500 wystawcami.
iGB Affiliate Amsterdam to czterodniowa konferencja networkingu afiliacyjnego skupiona na iGaming oraz marketingu cyfrowym. Uczestnicząc w tej konferencji, zdobędziesz najnowszą wiedzę z prelekcji prowadzonych przez ekspertów, dowiesz się, jak optymalizować kampanie i rozwijać partnerstwa afiliacyjne . Ponad 2000 afiliantów bierze udział w tym dynamicznym wydarzeniu, które jest jednym z największych spotkań branży afiliacyjnej w Europie. Kilka dni intensywnego networkingu zapewni rozwój kontaktów i nawiązanie wartościowych partnerstw biznesowych. Lista prelegentów zostanie podana wkrótce, śledź więc aktualności na stronie wydarzenia.
W listopadzie ponad 500 uczestników spotka się na jednej z najważniejszych konferencji afiliacyjnych w Niemczech. Na Affiliate Conference menedżerowie marketingu online, sieci afiliacyjne , marketerzy afiliacyjni i menedżerowie ecommerce z różnych firm wymieniają się wiedzą o przyszłych trendach. Spodziewaj się bloków tematycznych poświęconych technikom marketingu cyfrowego, które możesz wdrożyć w swoje strategie. Lista prelegentów na ten rok nie została jeszcze ogłoszona, ale wcześniejsze wystąpienia znajdziesz na stronie wydarzenia. Co roku konferencja porusza tematy takie jak marketing mobilny, śledzenie konwersji czy zarządzanie zgodami.
Wybierz się do Berlina na dwa dni pełne nauki podczas Affiliate Meet Markt — ekskluzywnej konferencji organizowanej przez iGB Affiliate i Affiliate Summit. Wzmocnij swoją pozycję w konkurencyjnych niszach i skorzystaj z okazji do networkingu. Zniżki dla wcześniejszych rejestrujących są nadal dostępne, więc jeśli reprezentujesz sieć afiliacyjną lub agencję szukającą talentów, nie przegap tej okazji. Afilianci wchodzą bezpłatnie, dlatego to wydarzenie jest niezbędne do nauki od najlepszych i budowania partnerstw biznesowych.
Założona w 2009 roku TES Affiliate Conference to jedna z największych konferencji afiliacyjnych w Europie Wschodniej. W trzydniowym wydarzeniu bierze udział ponad 4000 uczestników, przyciągając marketerów, afiliantów i innych specjalistów cyfrowych do wymiany doświadczeń i rozwoju strategii biznesowych. Chociaż lista prelegentów i ceny biletów nie zostały jeszcze opublikowane, organizatorzy zapraszają na swoją stronę po aktualizacje w najbliższych tygodniach.
W tym roku Rakuten Dealmaker Europe powraca w nowej odsłonie, łącząc wydarzenia w Londynie, Monachium i Paryżu w jedną konferencję marketingu cyfrowego. Ta kumulacja wiedzy i talentów z pewnością wzbogaci Twoje działania marketingowe — nie przegap okazji do networkingu z największymi graczami branży. Na konferencji poruszane będą tematy ekosystemów partnerskich, sieci afiliacyjnych i integracji rynku europejskiego. Dealmaker Europe zaprasza specjalistów ds. marketingu, wydawców afiliacyjnych oraz wszystkich kluczowych graczy do współpracy. Na stronie znajdziesz agendę oraz listę prelegentów, a także możliwość umawiania spotkań 1:1 z innymi profesjonalistami.
DigiMarCon Europe zaprasza specjalistów marketingu na swoją czwartą doroczną konferencję cyfrową we wrześniu. Najnowsze trendy marketingu i technologii cyfrowej, interaktywne zajęcia, studia przypadków i warsztaty — to wszystko znajdziesz na tym wydarzeniu. Spotkasz tu kluczowych graczy branży i dostawców rozwiązań, a tematyka obejmuje internet, mobile, SaaS, content marketing i projektowanie UI/UX. Niezależnie czy jesteś menedżerem marketingu, czy wydawcą afiliacyjnym — każdy znajdzie tu coś dla siebie. Tegoroczna lista prelegentów nie została jeszcze ogłoszona, ale na stronie znajdziesz wystąpienia ekspertów z poprzednich lat.
Zapraszamy influencerów, optymalizatorów treści i mistrzów SEO — w listopadzie Affiliate Grand Slam odbędzie się na Malcie jako dynamiczne, czterodniowe wydarzenie. Każdy dzień to inne show, ułatwiające wielopłaszczyznowe kontakty biznesowe w digital marketingu. Ponad 3000 uczestników z różnych dziedzin marketingu — to idealna okazja do networkingu! Tematyka obejmuje nowe technologie, zdrowie cyfrowe oraz gaming. Wśród uczestników znajdziesz największych afiliantów, operatorów, dostawców i sieci — to wydarzenie obowiązkowe dla profesjonalistów marketingu.
PerformanceIN Live gromadzi profesjonalistów performance marketingu, afiliantów i specjalistów ecommerce na dwudniowym wydarzeniu. Agencje, wydawcy i detaliczni sprzedawcy — od małych po największych — znajdą tu coś dla siebie: optymalizację treści, technologie i rozwój partnerstw. 96% uczestników z poprzedniego roku deklaruje powrót na edycję 2022, więc nie zwlekaj z rejestracją! Bilet obejmuje 12-miesięczny dostęp do nagrań z sesji.
W tym roku 3XE Search organizuje już 7. edycję — to jedyna konferencja Search Marketing w Irlandii. Podzielona na trzy wydarzenia, skupia się na digital search marketingu, influencer marketingu i social media. Szczegóły już wkrótce, a część prelegentów już została ogłoszona. Uczestnicy dowiedzą się więcej o SEO, PPC, analizie danych, marketingu konwersji i innych tematach digital marketingu.
Affiliate Huddle to jednodniowa konferencja organizowana przez BrightonSEO, analizująca m.in. powiązania między influencerami a afiliantami, etyczny ecommerce czy portfele partnerów. Wydarzenie w całości poświęcone marketingowi afiliacyjnemu to świetna okazja, by w luźnej atmosferze spotkać branżowych kolegów. Spędź dzień na zdobywaniu najnowszych informacji, rozmowach przy kawie o trendach i wysłuchaj prezentacji liderów branży.
W strefie Affiliate, Marketing and Media Zone podczas SBC Summit Barcelona poznasz najnowsze trendy marketingu afiliacyjnego , technologie i wyzwania regulacyjne w branży cyfrowej. To miejsce, gdzie możesz poznać zespoły afiliacyjne, samych afiliantów oraz ekspertów marketingu cyfrowego. Afilianci spotkają operatorów prezentujących swoje programy partnerskie, a dostawcy usług marketingowych zaoferują innowacyjne narzędzia zwiększające efektywność biznesu.
DMEXCO Germany — Digital Marketing and Expo Conference — to jedno z największych międzynarodowych wydarzeń marketingu cyfrowego w Europie. W 2021 roku przyciągnęło ponad 21 000 uczestników, co czyni je absolutnie obowiązkowym punktem dla każdego związanego z marketingiem lub prowadzącego biznes online. Agenda tworzona jest przez liderów branży, specjalistów ds. marketingu i mediów oraz pionierów technologicznych, którzy wymieniają się pomysłami i nawiązują współpracę. DMEXCO to sieciowanie na najwyższym poziomie i dynamiczne eventy. Informacje o biletach pojawią się w lipcu 2022.
W tym roku DMEXCO inauguruje cykl wydarzeń od Digital Spring Summit — jednodniowej konferencji stacjonarnej z masterclassami i wykładami o marketingu cyfrowym. Marketing, trendy mobilne, blockchain i najnowsze trendy Web3 to gorące tematy tegorocznej edycji. Udział jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się na stronie wydarzenia.
TactixX to największa konferencja afiliacyjna w Monachium, oferująca inspirujące warsztaty, dyskusje i wykłady. To jednodniowe wydarzenie skupia uznanych profesjonalistów różnych dziedzin, którzy dzielą się wiedzą na temat trendów i nowości branżowych. Międzynarodowi afilianci, sprzedawcy oraz sieci spotykają się tu, by wymieniać kontakty i doświadczenia. Co roku bierze w niej udział ponad 650 uczestników — nie przegap tej okazji do networkingu!
Trzydniowe wydarzenie Digital Marketing Europe 2022 to liczne sesje, wystąpienia, warsztaty i świetne okazje do networkingu. To jedno z najlepiej rozpoznawalnych wydarzeń online, które daje szansę rozwoju kariery ekspertom na każdym poziomie! Zbuduj swoją sieć kontaktów, zdobądź najnowszą wiedzę branżową i wykorzystaj nowe możliwości biznesowe. Dzięki szerokiej ofercie musisz samodzielnie zaplanować swoją agendę — na platformie możesz oznaczyć interesujące Cię prelekcje, panele i spotkania.
Po pierwszym, udanym szczycie na początku roku, kolejna edycja wirtualnych konferencji AffiliateINSIDER już na horyzoncie. Podczas ELEVATE Summit marketerzy cyfrowi i afiliacyjni mogą się uczyć i rozwijać, uczestnicząc w wydarzeniu nastawionym na networking i zdobywanie wiedzy. ELEVATE Summit gromadzi specjalistów marketingu cyfrowego i afiliacyjnego, aby wymieniać doświadczenia i rozwijać kompetencje. Celem wydarzenia jest dostarczenie afiliantom, marketerom i przedsiębiorcom z branży afiliacyjnej i cyfrowej praktycznych wskazówek i taktyk, które pozwolą zwiększyć efektywność ich biznesu.
Choć marketing cyfrowy skupia się na działaniach online, udział w konferencjach i eventach networkingowych jest kluczowy dla rozwoju partnerstw i dalszej optymalizacji działań marketingowych. Wraz z rosnącą ekspansją marketingu online łatwo znaleźć konferencje lub szczyty, które skupiają wysokiej klasy ekspertów i profesjonalistów w jednym miejscu do wymiany wiedzy. Ta lista konferencji marketingu afiliacyjnego w Europie z pewnością zapewni wartościowe okazje do networkingu, co przełoży się na wzrost efektywności marketingu, poprawę wizerunku marki i nawiązanie nowych partnerstw biznesowych na kole
Strategia marketingu afiliacyjnego polega na tym, że firma (sprzedawca afiliacyjny) współpracuje z reklamodawcą afiliacyjnym, aby promować swoje produkty lub usługi w zamian za prowizję.
Marketing afiliacyjny jest uznawany za opłacalną metodę promocji, ponieważ płatność następuje tylko wtedy, gdy zostanie dokonana sprzedaż. Pozwala to firmom dotrzeć do większego grona odbiorców i jednocześnie zwiększyć zwrot z inwestycji.
Marketing afiliacyjny i influencer marketing różnią się od siebie. Marketing afiliacyjny jest najczęściej wykorzystywany do poprawy konkretnego wskaźnika marki i skupia się na zawężeniu grupy docelowej w celu uzyskania lepszych jakościowo leadów. Z kolei influencer marketing to forma marketingu nastawiona na budowanie marki, pomagająca generować rozgłos i zwiększać jej rozpoznawalność.
Penelope to doświadczona copywriterka i specjalistka ds. treści. Dzięki wykształceniu w zakresie biznesu i psychologii potrafi przekładać złożone idee na łatwo przyswajalne treści. Bazując na bogatym doświadczeniu w pracy z ludźmi, dąży do tworzenia użytecznych i wyczerpujących materiałów. Kiedy Penelope nie eksperymentuje z nieskończonymi kombinacjami słów, przelewa się na płótna i rośliny.
Odkryj więcej zasobów, poradników i narzędzi, aby wynieść swój marketing afiliacyjny na wyższy poziom z Post Affiliate Pro.
Zapoznaj się z listą najciekawszych konferencji marketingu afiliacyjnego odbywających się w Ameryce Północnej w 2022 roku.
Marketing afiliacyjny przoduje w e-commerce. Sprawdź nadchodzące konferencje afiliacyjne w Azji w tym roku.
Odkryj najważniejsze konferencje marketingu afiliacyjnego w Afryce, w tym takie wydarzenia jak BiG Africa Summit, SIGMA Africa, ECOM Africa i inne. Poznaj możli...