Partnerzy i współpracownicy różnią się tym, że gdy klient użyje do zakupu określonego produktu linku polecającego od współpracownika, to nawet jeśli tego dnia nie dokona zakupu tego produktu, ale zdecyduje się na zakup innego, współpracownik i tak otrzyma prowizję.
Ponieważ współpracownicy są zazwyczaj ekspertami w swoich dziedzinach, partnerzy pełnią w pewnym sensie rolę pośrednika między firmami a klientami, aby skłonić ich do kupowania od firm. Współpracownicy i partnerzy wykorzystują specjalne linki do promowania konkretnych produktów na swoich stronach internetowych lub platformach mediów społecznościowych. W tym przypadku jednak linki partnerskie są ważne przez określony czas, np. od 30 do 180 dni, a jeśli ktoś z odbiorców kliknie w link w tym okresie i dokona zakupu produktu, afiliant otrzymuje prowizję.
Katalog programów partnerskich
Discover a comprehensive directory of affiliate programs with Post Affiliate Pro. Explore top partner opportunities and enhance your marketing strategy today!
Affiliate marketing email templates
Odkryj skuteczne szablony e-mail dla marketingu afiliacyjnego na stronie Post Affiliate Pro. Naucz się, jak tworzyć regulaminy, motywować nieaktywnych partnerów, doceniać tych najskuteczniejszych i lojalnych, oraz informować o zmianach w produktach. Dzięki tym narzędziom zbudujesz silne relacje i zwiększysz sukces swojego programu partnerskiego. Odwiedź nas, aby dowiedzieć się więcej!
Słowniczek marketingu afiliacyjnego
Odkryj kompletny słowniczek marketingu afiliacyjnego na Post Affiliate Pro! Poznaj kluczowe terminy i pojęcia, które pomogą Ci w efektywnym zarządzaniu programami partnerskimi i zwiększaniu zysków. Idealne źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych marketerów. Sprawdź teraz!