Top 15 konferencji marketingu afiliacyjnego w Ameryce Łacińskiej

Top 15 konferencji marketingu afiliacyjnego w Ameryce Łacińskiej

AffiliateMarketing Conferences LatinAmerica Networking

W dzisiejszych czasach marketing cyfrowy rządzi. Aby wypromować swoją markę, musisz angażować potencjalnych klientów za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Nie ma na to lepszego sposobu niż programy marketingu afiliacyjnego. Programy afiliacyjne zapewniają elastyczność, z którą żadna inna forma marketingu nie może się równać. Co więcej, pozostają jedną z najtańszych form reklamy — mają niski próg wejścia i niskie koszty operacyjne. To z kolei pozwala sprzedawcom inwestować w oprogramowanie do śledzenia afiliowanych, umożliwiające łatwą kontrolę i zarządzanie programami oraz kampaniami. Tego typu oprogramowanie oferuje szeroki wachlarz możliwości — od zbierania kluczowych danych pomagających podejmować decyzje, po automatyzację wybranych aspektów kampanii. Nic dziwnego, że ponad 80% marek prowadzi kampanie afiliacyjne. Ta forma reklamy może być dostosowana do realizacji wielu celów: możesz tworzyć programy zwiększające świadomość marki, generować sprzedaż lub kreować treści poprawiające reputację firmy — możliwości są wręcz nieograniczone. Branża marketingu afiliacyjnego rośnie z roku na rok, a badania wskazują, że wydatki na marketing afiliacyjny przekroczą w 2022 roku 8 miliardów dolarów. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z tą formą reklamy — to najlepszy moment, aby zacząć. Jeśli masz już w niej doświadczenie, doskonale wiesz, czego się spodziewać. Niezależnie od pozycji, w której się znajdujesz, pokazanie się, nawiązywanie kontaktów branżowych i szukanie kolejnych okazji do networkingu to najlepsze, co możesz zrobić dla swojego biznesu.

How does commission work

Dlaczego warto uczestniczyć w konferencji marketingu afiliacyjnego?

Jak już wspomniano, ten rok będzie rekordowy dla branży marketingu afiliacyjnego . Innymi słowy — nigdy wcześniej ta branża nie była tak duża. Oznacza to, że konferencje w tym roku zgromadzą szerokie grono prelegentów o bogatym doświadczeniu i uczestników chętnych do współpracy w celu maksymalizacji efektów marketingowych. Wszyscy znamy powiedzenie: “twoja sieć kontaktów to twoja wartość”. Może wydawać się banalne, ale jest w nim ziarno prawdy — szczególnie w środowisku marketingu cyfrowego. Ta branża wymaga współpracy różnych stron, by osiągnąć sukces. Sprzedawcy potrzebują afiliantów, a afilianci — sprzedawców. Potencjał spotkań i wspólnej nauki obu stron na tych corocznych wydarzeniach jest oczywisty: każde z nich to ogromna szansa na networking. Co więcej, kameralne możliwości networkingowe oferowane przez wydarzenia afiliacyjne mogą przesądzić o sukcesie Twojej kampanii. Każda firma może wziąć udział w tych wydarzeniach i zbudować swoją sieć afiliacyjną, nawiązując kontakt z wieloma ekspertami marketingu afiliacyjnego podczas jednej cyfrowej konferencji. Marketing afiliacyjny rozwija się szybko — tak jak cała branża cyfrowa — a udział w konferencjach i szczytach to najłatwiejszy sposób, by być na bieżąco z trendami i praktykami.

Top 15 konferencji marketingu afiliacyjnego w Ameryce Łacińskiej

Na szczęście dostrzegasz już potencjał udziału w konferencjach afiliacyjnych . Jeśli tak, oto lista 15 najważniejszych konferencji w Ameryce Łacińskiej.

1 . MK Open – Congreso de Marketing Digital

MK Open - Congreso de Marketing Digital

MK Open to wydarzenie otwarte dla publiczności, podczas którego kluczowe zagadnienia transformacji cyfrowej są omawiane w ramach prezentacji, kameralnego networkingu, paneli dyskusyjnych i unikalnych warsztatów. W strefie wystawienniczej firmy prezentują swoje najbardziej innowacyjne produkty i usługi dla sektora biznesu internetowego. Ta konferencja afiliacyjna szczególną uwagę poświęca marketingowi mobilnemu i mediom społecznościowym.

2 . Webcongress 2022

Webcongress 2022

Ekwador gości kolejną edycję WebCongress z innowacyjnym doświadczeniem. Tysiące profesjonalistów, firm i twórców spotka się w Quito na jednym z najbardziej wpływowych wydarzeń dotyczących trendów cyfrowych i nowych technologii w Ameryce Południowej. Marketing cyfrowy i marketing w mediach społecznościowych będą głównymi tematami konferencji. Uczestnictwo umożliwia poznanie innowacyjnych trendów oraz aktualizacji z branży mobilnej. Dwa pełne dni networkingu dla każdej firmy afiliacyjnej , która dołączy do wydarzenia.

  • Data konferencji: 30 i 31 marca
  • Miejsce konferencji: Quito
  • Ceny biletów: Od 80 $ do 350 $
  • Główni prelegenci: Anahí Sandoval z Meta (Facebook)
  • Sergio Gonzalez Cruz z TikTok
  • Rafael Obando z Hubpost
  • Rejestracja: https://www.webcongress.com/ecuador#pricing

3 . SEO Day

SEO day

SEO Day to międzynarodowe wydarzenie SEO, którego celem jest popularyzacja wiedzy o pozycjonowaniu organicznym przez ekspertów SEO z ponad 20 krajów. Wśród wielu tematów, szczególny nacisk położony zostanie na SEO i content marketing. To jednodniowe wydarzenie da marketerom cyfrowym narzędzia do tworzenia treści generujących ruch organiczny — niezbędne dla liderów biznesu. Organizatorem jest agencja SEO puntorojo, która organizuje konferencje od 2015 roku.

  • Data konferencji: 27 kwietnia
  • Miejsce konferencji: Online
  • Ceny biletów: Bezpłatnie
  • Główni prelegenci: Victoria Olsina, SEO Consultant & Organic Visibility Strategist
  • MJ Cachón, Consultora SEO y Directora Laika
  • Alejandro Moñino Vidales, Manager SEO Latam Adidas
  • Rejestracja: https://puntorojo.com/seoday/2022#tickets

4 . Marketers Latam

Marketers latam

Marketers Latam, jeden z największych kongresów marketingu, komunikacji i zarządzania w regionie, powraca w formie stacjonarnej. Przez dwa dni wystąpi ponad 25 międzynarodowych prelegentów i zostaną zaprezentowane 4 osie tematyczne z narzędziami, trendami i treściami dla biznesu. Ze szczególnym naciskiem na content marketing i analizę danych, to doskonały wybór dla każdego, kto chce poprawić swoje kampanie afiliacyjne . Nie trzeba dodawać, że wydarzenie to daje ogromne możliwości networkingu z kluczowymi graczami branży marketingu cyfrowego.

  • Data konferencji: 5 i 6 maja
  • Miejsce konferencji: Montevideo
  • Ceny biletów: Od 60 $ do 300 $ (przy zakupie do 7 kwietnia)
  • Główni prelegenci: Prof. Philip Kotler, autor, profesor marketingu, ekonomista i konsultant
  • Vilma Núñez, CEO w Grupo Convierte Más
  • Alex Pentland, profesor MIT
  • Rejestracja: https://marketerslatam.com/marketers-2022-exterior/

5 . ExpoPublicitas

ExpoPublicitas

Ponad 500 renomowanych marek prezentuje swoje produkty i usługi marketingowe i reklamowe podczas ExpoPublicitas każdego roku. Expo ma sześć specjalistycznych pawilonów prezentujących innowacyjne, technologiczne i zrównoważone produkty na powierzchni 16 tys. m2. Od ponad 20 lat te coroczne wydarzenia wyznaczają trendy w marketingu. Osoby z branży afiliacyjnej szczególnie docenią warsztaty z marketingu medialnego oraz rozwoju strategii marketingowych.

  • Data konferencji: 25-27 maja
  • Miejsce konferencji: Meksyk (Mexico City)
  • Główni prelegenci: Prof. Philip Kotler, autor, profesor marketingu, ekonomista i konsultant
  • Vilma Núñez, CEO w Grupo Convierte Más
  • Alex Pentland, profesor MIT
  • Rejestracja: https://expopublicitas.ahmreg.com/

6 . Afiliados Brasil

Afiliados Brasil

Na Afiliados Brasil nauczysz się wszystkiego, co niezbędne do skutecznej monetyzacji projektów i podniesienia działań cyfrowych na wyższy poziom — dzięki prelekcjom edukacyjnym, systemowym okazjom do networkingu oraz pokazom produktów i usług afiliacyjnych . Afiliados Brasil to doskonały wybór dla kluczowych graczy o różnych profilach marketingowych. Odbywa się w São Paulo i jest główną konferencją afiliacyjną na kontynencie — największym wydarzeniem afiliacyjnym w Ameryce Południowej. To cenna okazja dla marketerów afiliacyjnych, dlatego udział w Afiliados Brasil to must-have dla każdej firmy afiliacyjnej z branży marketingowej. Poznaj nowe trendy, spotkaj ekspertów i nawiąż nowe partnerstwa biznesowe podczas Afiliados Brasil w tym roku.

  • Data konferencji: 26-28 maja
  • Miejsce konferencji: São Paulo
  • Ceny biletów: 140 $
  • Główni prelegenci: Jon Benson, Digital Publisher LLC
  • Mike Filsaime, Groove Digital Brasil
  • John Mulry, E5 Agency
  • Rejestracja: https://www.afiliadosbrasil.com.br/es/plans/

7 . PropTech Latam Summit

PropTech Latam Summit

Proptech Latam Summit to centrum marketingu afiliacyjnego ekosystemu nieruchomości (Real Estate) w Ameryce Łacińskiej, z udziałem liderów i graczy napędzających cyfrową transformację w tej branży. Poruszane będą tematy takie jak IOT, Big Data, Cloud, Blockchain, AI, Fintech, Digital Marketing, Martech, VR, VA i inne. PropTech Latam Summit jest szczególnie polecany firmom nieruchomościowym prowadzącym programy partnerskie i ich afiliantom . Wydarzenie oferuje dwa dni networkingu i dostęp do setek okazji w społeczności marketingu cyfrowego.

8 . DigiMarCon Latam

DigiMarCon Latam

DigiMarCon to jedno z największych wydarzeń marketingu cyfrowego w Ameryce Łacińskiej, z udziałem tysięcy profesjonalistów z sieci afiliacyjnych każdego roku. DigiMarCon organizuje wydarzenia afiliacyjne na całym świecie, co czyni je doskonałym wyborem dla deweloperów biznesu, marketerów i afiliantów. Program DigiMarCon Latin America 2022 pomoże uczestnikom zwiększyć efektywność działań marketingowych, skupiając się na lojalności klientów, generowaniu leadów, sprzedaży i zaangażowaniu konsumentów. Wszystko to to kluczowe elementy kampanii afiliacyjnych — nie można przegapić tego wydarzenia, jeśli chcesz odnieść sukces w świecie afiliacyjnym . Każda firma skorzysta na udziale w tej konferencji, a w tym roku DigiMarCon odbywa się online, więc możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca.

  • Data konferencji: 7-8 lipca
  • Miejsce konferencji: Online
  • Ceny biletów: 200 $ lub 100 $ za wcześniejszy dostęp
  • Główni prelegenci: Nadia Tan, Meta (Facebook)
  • Lee Owens, Twitter
  • Paul Nesbitt, Twitch
  • Rejestracja: https://digimarconlatam.com/register/

9 . DigiTalks Expo

Digitalks expo

Digitalks Expo to jedno z głównych wydarzeń biznesowych gospodarki cyfrowej i technologii w kraju. Wydarzenie nawiązuje do standardów największych wydarzeń cyfrowych w Europie, zapewniając unikalne i zintegrowane doświadczenie dla rynku globalnego. Podczas dwudniowej konferencji w São Paulo odbędzie się wiele aktywności w 12 audytoriach oraz strefa biznesowa z udziałem największych firm z sektora. To świetna okazja do networkingu i nawiązania kontaktów biznesowych. Obecność czołowych ekspertów z rynku krajowego i międzynarodowego czyni to wydarzenie doskonałym wyborem dla osób szukających aktualizacji zawodowych.

  • Data konferencji: 24-25 sierpnia
  • Miejsce konferencji: São Paulo
  • Ceny biletów: Od 75 $ do 200 $
  • Główni prelegenci: Do ogłoszenia
  • Rejestracja: https://digitalks.com.br/expo/

10 . América Digital 2022

america Digital 2022

America Digital to przestrzeń do eksploracji najnowszych trendów w technologii i marketingu cyfrowym. Ponad 5000 uczestników, 100 konferencji i szerokie grono prelegentów z ponad 50 krajów czynią z tego jedno z największych spotkań w Ameryce Południowej. Wydarzenie gromadzi dostawców technologii, prelegentów z różnych dziedzin marketingu oraz przedstawicieli kluczowych firm. America Digital to jedno z najlepszych wydarzeń networkingowych — odbywa się tu ponad 2000 spotkań biznesowych. Buduj i rozwijaj swoje sieci afiliacyjne podczas America Digital 2022.

  • Data konferencji: 7-8 września
  • Miejsce konferencji: Santiago de Chile
  • Ceny biletów: Od 240 $ do 640 $
  • Główni prelegenci: Victor Galicia, Head of marketing OpenPay MX & Latam
  • Alex Bravo, Senior Product Marketing Manager Retail SME & Twilio
  • Arturo Juarez, Sales Manager Itera
  • Rejestracja: https://congreso.america-digital.com/comprar-entradas/

11 . Advertising Week Latam

Konferencja AWLATAM została stworzona, by łączyć branżę marketingu, mediów, technologii i kreatywną, pobudzając zmiany. Wydarzenie oferuje wyjątkowe treści: prezentacje rozwijające umiejętności, inspirujące wystąpienia i pobudzające do myślenia dyskusje. Zarówno afilianci, jak i sprzedawcy znajdą tu wartościowe treści, a także przerwy networkingowe z profesjonalistami z kluczowych firm marketingu cyfrowego. Przez trzy dni wydarzenie oferuje liczne okazje networkingowe dla każdego z doświadczeniem w marketingu — w tym ekspertów afiliacyjnych i deweloperów biznesowych.

  • Data konferencji: 8-10 listopada
  • Miejsce konferencji: Meksyk (Mexico City)
  • Ceny biletów: Brak informacji na stronie
  • Główni prelegenci: Gabriela Loyola, Head of Sales, LATAM Twitch
  • Johanna Calic, Head of Creative Effectiveness SPLA @ Google
  • Yuri Mussoly, Head of Creative Lab LATAM TikTok
  • Rejestracja: https://advertisingweek.com/events/

12 . Social Media Day Argentina

Social Media Day Argentina

Social Media Day Argentina to największa konferencja marketingu w mediach społecznościowych w Ameryce Łacińskiej. Skupiona wyłącznie na marketingu w social media, jest obowiązkowym wydarzeniem dla afiliantów i sprzedawców. W poprzednich edycjach SMday zgromadził najważniejszych profesjonalistów ze świata social mediów, co czyni to wydarzenie atrakcyjnym dla osób z branży afiliacyjnej — możliwość nawiązania kontaktów z influencerami oraz kluczowymi ekspertami pracującymi w różnych platformach społecznościowych. Przygotuj się na wgląd w kulisy marketingu w social media jak nigdy dotąd.

  • Data konferencji: Do potwierdzenia
  • Miejsce konferencji: Buenos Aires
  • Ceny biletów: Brak informacji na stronie
  • Główni prelegenci: Mirna Bulic, TikTok Regional Partner Director
  • Maurice Jalfon, Infobae Social Media Director
  • Hernán Sampó, Viacom Digital Content Marketing
  • Rejestracja: https://smday.com.ar/

13 . RD Summit 2022

RD Summit

RD Summit powraca w wielkim stylu, z udziałem czołowych profesjonalistów, którzy dostarczą kluczowych informacji oraz wglądu w e-commerce i marketing cyfrowy. Afilianci i sprzedawcy afiliacyjni szczególnie skorzystają na konferencjach dotyczących marketingu w social media, prowadzonych przez ekspertów i przedsiębiorców. RD Summit oferuje wiele okazji do networkingu, z których profesjonaliści cyfrowi i eksperci marketingowi mogą skorzystać dla rozwoju partnerstw biznesowych. Wydarzenie gromadzi szerokie grono prelegentów omawiających technologie marketingowe i trendy dla firm z branży tech. Dostawcy technologii i marketerzy internetowi znajdą tu idealny szczyt do udziału.

  • Data konferencji: 26-28 października
  • Miejsce konferencji: Florianópolis
  • Ceny biletów: Bezpłatnie
  • Główni prelegenci: Camila Renaux, Digital Marketing Consultant
  • Bia Granja, współzałożycielka & CCO youPIX
  • Joao Pedro Motta, przedsiębiorca
  • Rejestracja: https://rdhostel.com/play/

14 . Content Marketing Meeting Latam y Caribe

Content Marketing Meeting Latam y Caribe

Content Marketing Meeting Latam y Caribe to pierwsze wydarzenie w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach poświęcone wyłącznie content marketingowi — konferencje i warsztaty prowadzone są przez ekspertów z całego świata. Wydarzenie buduje społeczność specjalistów i twórców treści podzielających wspólną wizję przyszłości marketingu. Ponieważ content marketing to jedna z najlepszych form marketingu afiliacyjnego, ten szczyt szczególnie przysłuży się afiliantom i sprzedawcom. Konferencja odbywa się online i zaprasza profesjonalistów cyfrowych, marki internetowe i innych ekspertów branży do wystąpień przed szeroką publicznością. W wydarzeniu bierze udział wielu afiliantów, co świadczy o bogatych możliwościach networkingu dla każdego.

  • Data konferencji: Do potwierdzenia
  • Miejsce konferencji: Online
  • Ceny biletów: Brak informacji na stronie
  • Główni prelegenci: Adrian Singer, Community Manager w Waze
  • Jose Ignacio Apoj, Marketing Manager w Wix
  • Valerie Angelkos, Product Marketing dla Google Duo & Google Meet
  • Rejestracja: https://cmmlatamycaribe.com/entradas/

15 . eCommerce Day Tour 2022

E commerce day tour 2022

Największe wydarzenie e-commerce i biznesu internetowego w Ameryce Łacińskiej, odwiedzające 18 najpiękniejszych miast regionu, wraca do tradycyjnej, stacjonarnej formy.

Ecommerce Day Tour to wydarzenie networkingowe, biznesowe, edukacyjne i szkoleniowe, którego celem jest profesjonalizacja zarządzania kanałami online dla firm i przedsiębiorców w Ameryce Łacińskiej.

W odróżnieniu od innych wymienionych wydarzeń, ten tour obejmuje wydarzenia w 18 krajach przez cały 2022 rok. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o każdym szczycie.

Podsumowanie

Marketing afiliacyjny to dziś jedna z wiodących branż marketingu cyfrowego. Jest kluczowy dla każdej firmy pragnącej odnieść sukces w e-commerce i sferze cyfrowej. Jako branża marketingu internetowego, czerpie ogromne korzyści z konferencji i szczytów, które dostarczają wiedzy i pozwalają sprzedawcom oraz afiliantom być na bieżąco z najnowszymi trendami. Możliwości networkingowe to kluczowy czynnik w marketingu afiliacyjnym, ponieważ poznanie odpowiednich afiliantów lub sprzedawców może zadecydować o sukcesie programu partnerskiego . Dzięki tej liście wydarzeń znajdziesz idealną równowagę między konferencjami a networkingiem. Każdy w świecie afiliacyjnym, kto zdecyduje się wziąć udział choćby w części z tych wartościowych wydarzeń, ma szansę na sukces.

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest marketing afiliacyjny?

Marketing afiliacyjny to strategia marketingu cyfrowego, która pozwala afiliantom promować kampanie i otrzymywać prowizje w formie pasywnego dochodu.

Czy marketing afiliacyjny to to samo co influencer marketing?

Influencer marketing jest jedną z wielu form marketingu afiliacyjnego — nagradza influencerów za prezentowanie kampanii marketingowych swojej publiczności.

Czy marketing afiliacyjny nadaje się do każdej branży?

Marketing afiliacyjny to jedna z najbardziej wszechstronnych form marketingu cyfrowego, co oznacza, że każda branża może dostosować swoje kampanie, aby zmaksymalizować efekty działań afiliacyjnych.

Viktor Zeman jest współwłaścicielem QualityUnit. Nawet po 20 latach prowadzenia firmy pozostaje przede wszystkim inżynierem oprogramowania, specjalizującym się w AI, programatycznym SEO oraz backendzie. Przyczynił się do powstania licznych projektów, w tym LiveAgent, PostAffiliatePro, FlowHunt, UrlsLab i wielu innych.

Viktor Zeman
Viktor Zeman
CEO, Inżynier AI

Dołącz do najlepszych konferencji marketingu afiliacyjnego w Ameryce Łacińskiej

Połącz się z liderami branży, poznaj najnowsze strategie i rozbuduj swoją sieć, biorąc udział w wiodących wydarzeniach marketingu afiliacyjnego w całej Ameryce Łacińskiej.

Dowiedz się więcej

5 najczęstszych wyzwań w programach partnerskich
5 najczęstszych wyzwań w programach partnerskich

5 najczęstszych wyzwań w programach partnerskich

Marketing afiliacyjny to jeden z najlepszych sposobów na dotarcie do nowych odbiorców ze swoimi produktami lub usługami. Oto kilka najczęstszych wyzwań.

6 min czytania
AffiliateMarketing AffiliatePrograms +3
Wyjaśnienie oprogramowania afiliacyjnego

Wyjaśnienie oprogramowania afiliacyjnego

Oprogramowanie afiliacyjne pomaga monitorować każde wyświetlenie, kliknięcie lub efekt różnych banerów i linków. Wypróbuj Post Affiliate Pro i poznaj jego możli...

5 min czytania
AffiliateMarketing Software +3

Będziesz w dobrych rękach!

Dołącz do naszej społeczności zadowolonych klientów i zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki PostAffiliatePro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface